Sanoja
Piirimestaruustason postaaja
Mulla ois vielä kerran jäljellä tota raskausjoogaa, mutta päätin etten enää mene. Tehtiin maanantaina siellä pariharjoituksia, joista tuli nivelet ja häpyliitos niin kipeiksi, että eilinen meni lähes sohvalla maaten 
Nyt kun kotiin oon jääny, niin oon näillä ihanilla keleillä tehny pitkiä ja erittäin rauhallisia kävelylenkkejä. Salillekin vielä haluan mennä, vaikka miehen mielestä se pitäisi jättää pois. En tajua, sen mielestä mun pitäisi siis vissiin vaan istua sohvalla?? Ärsyttää. Kai sitä itse rajansa tietää.
Nyt kun kotiin oon jääny, niin oon näillä ihanilla keleillä tehny pitkiä ja erittäin rauhallisia kävelylenkkejä. Salillekin vielä haluan mennä, vaikka miehen mielestä se pitäisi jättää pois. En tajua, sen mielestä mun pitäisi siis vissiin vaan istua sohvalla?? Ärsyttää. Kai sitä itse rajansa tietää.
Hurjat 2vkoa sitä kerkesin kotona harjoittamaan. Lattialle jos istun matolle niin siitä ei sit enää noin vaan nousta ylös!
en vaan ymmärrä, pitäiskö siis maata vaan sohvalla tekemättä mitään? En tosiaan viiti lähtee kävelee (luistelemaan) koska turvat siitä vaan tulis
Muutama päivä takaperin lähin käymää fillarilla tossa 100m päässä kaupassa, kun en jaksan kävellä, mie tokaisi jälkeen päin et vasta lähdettyäni tajus, ettei olis ees saanu laskee minuu fillarin kanssa mihinkään, kun oli liukasta (vaikka ei juurikaan ollut kuin meidän piha ja auton jättämillä asfalttiurilla menin) ja sitten se hevosharrastus...
Kyllä, edelleen menen hevosen selkään, en niin usein kuin ennen, mutta vähintään sen kaksi kertaa viikossa ja lähinnä pelkkiä kävely/jumppailu treenejä, jotta omat paikat pysyis ees jotenkin vetreinä, pieniä ravi pätkiä saatan ottaa, jos maha-asukki antaa myöten, mutta kehoa kuunnellen. Ymmärrän toki miehen huolen, et jos satun vaikka tippumaan, mutta suurempi todennäköisyys mulla on kaatua tossa omassa kotipihassa, kuin se että tipun pystyyn kuolleen hevosen selästä. Ja tähtään aina siihen, että mun kanssa on joku siellä maneesissa samaan aikaan. Neuvolassakin on sanottu, et ei estettä niin kauaan aikaan, kun itsestä hyvältä tuntuu.