Heippa kanssaodottajat!
Reissu onnellisesti takana ja hengissä selvitty autossa istumisesta, ainut mikä vaivasi pitkällä automatkalla oli se että autossa jalat sitten turposi todella paljon ja piti nostaa ylös kohti tuulilasia hetkeksi (mikä on todella vaarallinen asento jos tulee kolari). Hankintojakin tuli tehtyä sitten oikein runsaasti Ruotsin puolella kun sai paljon halvemmalla, esim. Acta Gracon turvaistuin maksaa Suomessa 189€ ja Ruotsissa 1689kruunuu (n. 149€ tällä kurssilla) ja nyt viikonloppuna sai 300kruunua alennusta niin hintaa jäi 1389kr eli 123€. Samoin matkaan tarttui pinnasänky, pussilakanoita, patja, reunasuojukset, sitteri, hyttysverkko ja sadesuoja vaunuihin, hoitolaukku ja renkaansuojat. Eli nyt on sitten kaikki isot ostokset tehty eli kannattava reissu oli.
JeRoSe: Kuten varoititkin Jala ja Barneshus on pahoja paikkoja, mutta silti hyviä paikkoja joissa käydä tekemässä hankintoja kun kummassakin oli alennuksessa paljon tuotteita. Ikeassakin käytiin ja sieltä kanssa lähinnä tarttui vauvantarvikkeita mukaan, kuten oli tarkoituskin. Ja Rovaniemi lähetti sinulle takaisin terveisiä ja käski käymään vierailulla!
Koivunlehti: Jokos olet saanut ompelukoneen surraamaan ja jälkeä aikaiseksi? Mulla itsellä välähti eilen autossa et mähän voisin hyödyntää jämäkangaspalaset ja tehdä niistä pitkän leveän pötkön ja täyttää sen vanulla tms. niin sais värikkkään ja persoonallisen imetystyynyn. Löysitkös kirpparilta kivoja vaatteita? Sinähän sitten otatkin meidän äippäpakkauksen kestovaipat, kun itse en ole niistä niin kiinnostunut ellei sitten vauvan iho ole samanlainen kuin isällänsä pienenä ettei siedä mitään muuta kuin kestoja niin sitten on pakko käyttää.
Lini80: Aika kallis Puustellin keittiö on. Me maksettiin Omegakeittiölle 6000e keittiönkaapeista, tasoista, laatikkosysteemeistä ja altaasta, ja keittiönkaappimäärä lisääntyi huomattavasti entiseen verrattuna. Koneita ei otettu kauppaan, koska ne saa itse kaupasta hommaamalla halvemmalla ja meillä ei tarvinnut uusia kuin astianpesukone, jääkaappi on reilun vuoden vanha ja hella kolmisen vuotta vanha. Samoin kaapit asennettiin itse ja laatotettiin itse. Putkitöitä ei tarvinnut tehdä ja mies kun on sähkömies niin se pystyi sähkötyöt tekemään itse. Todellakin mukavaa puhua välillä muustakin kuin odotuksesta!
SannaKoo: Tervetuloa mukaan keskustelemaan. Vihlonnat ovat harmittomia, yleensä ensimmäisenä vihlontaa voi aiheuttaa kiinnittyminen kohtuun sen jälkeen kohdun kasvaminen aiheuttaa vihlontaa kun kohun kiinnikkeet paukkuu ja venyy, että tuskin syytä huoleen.
Möhköfantti: onnea! Puoliväli saavutettu. Täällä jännityksellä RU:ta ootellaan mikä on ylihuomenna!
Tulipas siitä pitkät löpinät. Ei kai se auta muu kuin lähteä vaihtaan yöpaita päivävaatteisiin kun nuohooja tulee 15 minsan päästä.
Ihanaa odotusta kaikille!
Maajo