Raskaudesta kertominen

Meillä nyt tietää koko perhe molemmin puolin. Sääliksi minun nuorin veli joka on 9 vuotias eikä tykkää pienistä lapsista:sorry: sanoo vain että et saa olla raskaana :sad001
 
Veljelle kerroin viikonloppuna, kun ihmetteli, miksei lonkero kelpaa, kun grillailtiin. Oikein oli tuleva eno innoissaan. :grin

Mummulle ja isälle en saanut sanottua, vaikka vähän piti kahvi- ja punaviiniluotejakin väistellä. Noh, vajaa pari viikkoa ultraan, jos sitten kuvan muodossa ilmoittaa miten asiat on. :p
 
Huhhuh, sain soitettua ja kerrottua asian esimehelle!!! Oli kyllä ensin aika jäätävä vastaanotto, mutta kyllä sieltä lopussa taisi joku onnittelukin tulla. Pääasia, että sain tämän nyt hoidettua, on stressanut jonkun verran :facepalm:

Olin siis päättänyt, että jos nt-ultrassa kaikki hyvin, niin sen jälkeen on heti vaan ilmoitettava. Mulla tosiaan hyvin veemäinen tilanne kun töissä vähän niinkun pedattu yhtä ylennyspaikkaa mulle. Tämän vuoksi rekryttiin juuri ihan aloittelija meidän tiimiin vakkaripestiin, vaikka paljon kokeneempaa tarvittaisiin, koska mulla pitäis riittää tähän ylempään pestiin natsat vuoden sisällä niin päätettiin sinnitellä nyt tällä kokoonpanolla ja muuttaa tää mun pesti sitten ylemmän tason paikaksi kun pystyn sitä itsekin varteenotettavasti hakemaan - ja nyt siis jään äippälomalle, eikä tätä mun pestiä voi sen aikana muuttaa, eli mun tilallekin pitää rekrytä joku kokemattomampi ja tiimi jää kivaan pulaan :banghead:

Eihän näistä nyt pitäisi välittää kun se vauva toki on sata kertaa tärkeämpi kuin mikään työ ja kukaan ei ole korvaamaton, mutta väkisinkin vaikutan varmasti monen työkaverin mielestä tosi laskelmoivalta ja tiedän, että tämä aiheuttaa pahaa mieltä ja hankaluuksia...

MUTTA asia nyt hoidettu ja jotenkin ne töissä selviää! Itse keskityn nauttimaan raskaudesta ja voin ehkä viimein vähän rentoutua :gen014
 
Meillä tietää mun pari kaveria, mun äiti ja isä tietää myös. Miehen puolelta sen 1 kaveri tietää asiasta. Muille ei olla vielä kerrottu asiasta. Maanantaina kävin nt-ultrass ja kaikki näyttää olevan hyvin.
Viime viikolla pelkäsin kuollakseni keskenmenoa kun kesken työvuoron alkoi vuotaa verta. Onneksi oli sitten kaikki hyvin ja oli oikein vahva sydämen syke.
 
Meillä myös nyt tietää kaikki lähipiirissä ja töissä myös, molempien vanhemmille kerrottiin melkein heti, töihin ja muille NT-ultran jälkeen. Helpompaa kun ei tartte salailla, tosin maha niin turvonnut ettei kauheasti kauempaa ois pystynytkään :facepalm:
 
Mä en oikeen osaa alkaa kertomaan vieläkään, en tiiä mikä jarruttelee. Edes lapsille en oo kertonu, paitsi kahdelle vanhimmalle jotka jo täysikäsiä. Parille ystävälle oon kertonut ja töissä tietty esimiehelle kun olihan se saikkulapuissakin se syy. Kai sitä toisaalta haluaa muhittaa vaan itsellään vaikka toisaalta tekisi mieli huutaa koko maailmalle ☺️
 
Nyt on kerrottu nuoremmille lapsille, aikuisille lapsille kerroinkin heti plussattuani. Töissä kun oon tänään parille kertonut.
 
Takaisin
Top