Mua vähän ärsytti, kun anoppi sattui juuri samana päivänä urkkimaan eri asioita, kun saatiin tietää plussasta. "Kostoksi" ajattelin että kerron vasta sitten kuin muillekin (vappua ja äitienpäivää ollaan nyt mietitty). Mutta jos torstain varhaisultrassa näkyy jotain niin ehkä me kerrotaan vanhemmille, sisaruksille ja lähimmille ystäville jo pääsiäisenä. Ensimmäinen lapsenlapsi kummankin vanhemmille ja kummankin suvun ensimmäinen lapsi yli 20 vuoteen eli on kovasti odotettu uutinen varmasti
Nyt kun vielä keksittäisiin miten kerrotaan. Ainakin minun vanhemmille kertominen tulee olemaan puhelimessa, kun asuvat toisella puolella Suomea eikä nyt korona-aikana tavata heitä.
Parhaimmalle kaverille lähetän varmaan tiedon heti torstaina niin saa pähkäillä hetken onko aprillipila vai ei
Nyt kun vielä keksittäisiin miten kerrotaan. Ainakin minun vanhemmille kertominen tulee olemaan puhelimessa, kun asuvat toisella puolella Suomea eikä nyt korona-aikana tavata heitä.
Parhaimmalle kaverille lähetän varmaan tiedon heti torstaina niin saa pähkäillä hetken onko aprillipila vai ei