Lisäksi haluaisin tällä kierroksella keksiä jonkun hauskan tavan, millä kertoa. Viimeksi meni itkuiseksi tryskimiseksi, minkä jälkeen kävi ilmi, että mun äiti olikin jo arvannut. Haluaisin olla nyt coolimpi![]()
Niin, siis onko ideoita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lisäksi haluaisin tällä kierroksella keksiä jonkun hauskan tavan, millä kertoa. Viimeksi meni itkuiseksi tryskimiseksi, minkä jälkeen kävi ilmi, että mun äiti olikin jo arvannut. Haluaisin olla nyt coolimpi![]()
Nyt vaan toivotaan, että kaikki on hyvin ja ettei turhaan jaettu onneamme muiden kanssa. Ma 22.5. on ensimmäinen ultra, np-ultra, ja silloin nähdään mikä on tilanne. Pari viikkoa pitäisi vielä jännittää. Kamalaa! Mun rakkaalle mummolle kerrotaan vasta ultran jälkeen ja silloin on ehkä kerrottava myös tädilleni ja serkulle, koska mummo ei osaisi olla hiljaa vaan varmasti paljastaisi heille! 
No mut toisena uutena juttuna: mies on kertonut tällä viikolla työkaverilleen. Työkaveri oli vaan sanonut, että onnittelee vasta sitten kun vaavi on syntynyt. Kuulema niin paljon keskenmenoja hänen lähipiirissään on ollu. Mut enivei, parin-kolmen viikon päästä lähisuku ja pikkuhiljaa ystävätkin tulee saamaan tietää, mutta töissä ei vielä sen enempää kertoilla. Heinäkuussa olevan loman jälkeen saattaa masukin jo hyvin näkyä, joten silloin sitten saavat tietää ne ketkä huomaavat.