Äääääääh! Mies oli menny kertoon jo raskaudesta vanhemmilleen!
Kieltämättä olin sanonu vähän epäselvästi, että mies saa kertoa kelle haluaa, muttei kerrota vanhemmille vielä jottei mun vanhemmat stressaa
Niin oli tietty ymmärtäny että kaikille muille paitsi mun vanhemmille saa kertoa
Vaikka olin siis tarkoittanu että tasapuolisuuden vuoksi ei kummankaan vanhemmille....
Mutta että voi siis kertoa vaikka jolleki kaverilleen tms niinku mäkin täällä palstalla kerron....
Mutta plaah. Nyt kai pitää munki vanhemmille kertomista aikaistaa vaikka olin aatellu että aikaisintaan jouluna tai ehkä vasta np-ultran jälkeen!:banghead: Etenki ahdistaa kun on niin epävarmaa vielä tässä vaiheessa
Kieltämättä olin sanonu vähän epäselvästi, että mies saa kertoa kelle haluaa, muttei kerrota vanhemmille vielä jottei mun vanhemmat stressaa

Vaikka olin siis tarkoittanu että tasapuolisuuden vuoksi ei kummankaan vanhemmille....
Mutta että voi siis kertoa vaikka jolleki kaverilleen tms niinku mäkin täällä palstalla kerron....
Mutta plaah. Nyt kai pitää munki vanhemmille kertomista aikaistaa vaikka olin aatellu että aikaisintaan jouluna tai ehkä vasta np-ultran jälkeen!:banghead: Etenki ahdistaa kun on niin epävarmaa vielä tässä vaiheessa
Siis kun imetän vielä niin aattelivat että imetys+raskaus ois selitys "kuihtumiselle". Mutta juu ei. Ei mua raskaus kuihduta, vaan päinvastoin! Nyt on oon raskaana niin heti maha pömpöttää, kilo tullu painoa lisää ja sormukset tuntuu tiukemmilta. Huomaavatkohan tästä sitten kun seuraavan kerran nähdään?
Voin vain kuvitella, millainen puhelusota sieltä suunnasta sitten tulee. Ja sisaruksillekaan ei viitsi kertoa kuin tosi myöhään, koska joutuisivat pimittämään sitä isältä tai sitten möläyttäisivät. 

Ei ole itse varmaan ollut lapsi koskaan....