Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi ihanaMä kerroin tänään mun isälle, kun käytiin lounaalla.Hän oli oikein ilahtunut uutisista ja suhtautui niin lämpimästi. Hän on säästänyt kaikkia vanhoja lastenkirjoja yms. siltä varalta jos tarviin niitä joskus
![]()
Olettaisin että leviää. Kun itse kerroin johtajalle, hän kertoi heti varajohtajalle ja kohta muutkin jo kyselivät kahvihuoneessa "Sinäkö olet raskaana?!" Toki ihmisistä riippuu, mutta ajattelisin että se ei ole enää salaisuus kun sen ääneen sanoo.Mitä luulette, jos kertoo töissä kadelle leviääkö tieto kuitenkin? Mietin että pomolle pitäisi kertoa, koska ollaan jo suunniteltu syksyn ja ensivuoden projekteja. Tuntuu pahalta suunnitella ja samalla toivoa etten ole näitä tekemässä. Suunnittelin, että varhaisultran jälkeen voisi asiasta mainita, vaikka se on todella aikaista ja senkin jälkeen voi sattua vielä vaikka mitä.
Tää on just se mitä pelkään! Ja asiaahan ei voi testata mitenkään. Nyt pomo on lomalla ja onneksi asia on ajankotainen vasta muutaman viikon päästä, mikäli asiasta aion kertoa.Olettaisin että leviää. Kun itse kerroin johtajalle, hän kertoi heti varajohtajalle ja kohta muutkin jo kyselivät kahvihuoneessa "Sinäkö olet raskaana?!" Toki ihmisistä riippuu, mutta ajattelisin että se ei ole enää salaisuus kun sen ääneen sanoo.
Mutta katsotaan päästäänkö sinne asti, skeptinen aiemman keskenmenon takia valitettavasti..