Raskaudesta kertominen muille

Tänään kerrottiin mun äidille ja isäpuolelle, olipas jännää ja ihanaa 🥹 olin reissussa muutama viikko sitten ja ostin sieltä söpön vauvapyyhkeen. Annoin äidille ja isäpuolelle tuliaiset reissusta ja sitten näytin vauvapyyhkeen, että tällaisen ostin kotiin. 💕

Mie oon kertonu kahdelle ihmiselle, jotka ei ole mulle läheisiä tai tunne mun läheisiä 😂 koitan keksiä tällä kertaa hevoselle jotain muuta, kuin pihakoristeen hommaa, sitten ku en enää voi ratsastaa, niin sen takia piti kertoa. 😄 eipä heillä ihmeelliset reaktiot ollu, toinen nyt oli esikoisestakin innoissaan, että nytkin vähän. Mutta hassu reaktio itselläni, kun ensimmäisen kerran sanoin ääneen sen muulle kuin miehelle, meinasin alkaa itkemään.🤔 en ihan tiedä miksi, olikohan se niin jännittävää vai onko jossain takaraivossa pelko jostain.

Oisko täällä ihania ideoita miten kertoa isosisaruksille 🤎 ajattelin ehkä että lahjapussiin t-paidat isoveli/sisko 2027, tai sitten vaan ultrakuvat johkin kirjekuoreen, en tiiä,ideoita otetaan vastaan 🙈

Oisko täällä ihania ideoita miten kertoa isosisaruksille 🤎 ajattelin ehkä että lahjapussiin t-paidat isoveli/sisko 2027, tai sitten vaan ultrakuvat johkin kirjekuoreen, en tiiä,ideoita otetaan vastaan 🙈
Me kerrottiin tänään. Ihan vaan laitettiin sohvalle istumaan ja mies kuvasi videolle reaktiot kun kerroin ja näytin ultrakuvasta vauvaa. Näytin myös videon varhaisultrasta. Toinen sanoi että meille tulee kolmannes lapsi ja toinen että tykkään siitä vauvasta 😄 oli tosi söpö video 😊 vaikka mitään ihmeellistä ei kyllä tehty

Takaisin