Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paha siinä on kesken pahinta ponnistusvaihetta alkaa äidin pullikoimaan vastaankaan.Poistettu on, saatanpa siis marssia saunaan tänään! Oon aivan syväjäässä, uusi koti on paljastunut pakkasten myötä melko kylmäksi paikaksi...Kiitti!
Samoin mietin myös että jos varovasti ottaa, niin saakohan sitä ryhtyä jo petipuuhiin? Lähinnä että tarviiko infektioriskejä miettiä jos ei päästykään alatiesynnytykseen asti. Sain olemattomat ohjeet ylipäätään mistään sektioon liittyvästä kun kotiuduttiin. Vauvan hoitoon ja huolenpitoon liittyen kyllä hyvin neuvottiin ja ohjeistettiin. Kaikki tieto tuli itse kysymällä, mutta eipä siellä sairaalassa tai neuvolan kotikäynnilläkään vielä osannut kaikkea kysyä.
Poistettu on, saatanpa siis marssia saunaan tänään! Oon aivan syväjäässä, uusi koti on paljastunut pakkasten myötä melko kylmäksi paikaksi...Kiitti!
Samoin mietin myös että jos varovasti ottaa, niin saakohan sitä ryhtyä jo petipuuhiin? Lähinnä että tarviiko infektioriskejä miettiä jos ei päästykään alatiesynnytykseen asti. Sain olemattomat ohjeet ylipäätään mistään sektioon liittyvästä kun kotiuduttiin. Vauvan hoitoon ja huolenpitoon liittyen kyllä hyvin neuvottiin ja ohjeistettiin. Kaikki tieto tuli itse kysymällä, mutta eipä siellä sairaalassa tai neuvolan kotikäynnilläkään vielä osannut kaikkea kysyä.