Raskaudenaikaiset ihmeelliset mieliteot

Nuudeleita söisin vaikka joka ruualla, mutta pakko syyä vähän monipuolisemmin :D Merkkiuskollisuus suklaata kohtaan on myös ilmestynyt, vain fazerin sininen maistuu!
 
Mä oon nyt viimesen viikon ajan syöny joka päivä vähintään yhden kokonaisen mangon:D En tiiä mikä siinä on, mutta koko ajan tekee mieli tuoretta mangoa:D
 
Persikka maistunut nyt aamusin kun on ihan hirvee nälkä ja pitää saada jotain alas ennen ku alkaa aamupuuhiin :rolleyes: muutenkin kaikki hedelmät ja kasvikset on in. Eikä tee yhtään mieli karkkia, sipsiä tai herkkuja...ihan hyvä vaan :grin
 
Yks päivä tukehduin melkein kuolaani ajatellessani tonnikalapizzaa / -lämppäreitä. Nyt voisin elää suklaavanukkaalla (josta seuraa kuitenkin paha olo, joten pakko koittaa vältellä).
 
Mä voisin syödä ihan kokoajan. Ihan kyllä perus ruokaa, mutta silti...Tulee tosi öklö olo, jos nälkä yllättää. Muuten yritän lipittää vettä tähän loppumattomaan "pikku"nälkään. Toivottavasti menee äkkii ohi!!
 
Mulla pari viikkoa sitte oli in kaikki hedelmät ja kasvikset, kaikki raikas siis. Varsinki appelsiini oli nam! Nyt ei sitte nuo taho upota enää ollenkaan. Ja minä suklaan ja herkkujen suurkuluttaja en halua niitä enää ollenkaan! Puuroilla ja keitoilla oon menny tämän viikon, mutta nyt on kaikki puurot maisteltu eikä mikään houkuttele toistakertaa ja keittojakaan en enää keksi. Pinaattilätyt on seuraava ja pannaria aattelin kokeille kans, ehkä jonku suolasen täytteen kera. Ja lihapiirakka ja kasvispiirakka. Ehkä ne on sitte ne seuraavat himotukset :) Leipääki oon aina puputtanu paljo, mutta ruisleivälle tuli stoppi heti alkuun ja nyt tökkii jo nuo muutki leivät. Rieskaa leivon kokeeksi kuhan vähä viilenee.Suolakurkkua himoitsin pari päivää, mutta nyt seki tökkii. Jos tää kovin pitkään kestää ni kaapissa on paljo ruokia, mutta sinne ne jääki... Suolakeksit oli hyviä pari päivää, samoin sipsit ja suolapähkinät mutta nyt en keksi enää mitään vastaavaa mitä kokeilisin seuraavaksi. Mahtaa kaupasta loppua syötävät ennen ku mun olo paranee... Jogurttia tekis mieli, mutta jokaiseen on tungettu niin paljo ylimäärisiä aineita, että jäävät kauppaan...
 
Me tehtiin eilen suolaisia lättyjä ruuaksi (eli siis pannulle eka kinkkusuikaleita ja sitten lättytaikinaa perään) ja osaspa olla herkullisia.
 
Kauhea sipsien/suolasen himo! Dippivihannekset aloitettu korvaavana hoitona iltaisin :P
 
Mä oon nyt koukuttunu sellaisiin tiettyihin irtokarkkeihin: suuria pehmeitä/sitkeitä litteitä ympyröitä, puolet mustaa, puolet punaista ja ihanan kirpeitä päältä! Harmi ettei salmiakkia saa syödä rajattomasti....
 
Hedelmiä tekee mieli, suomalaisia omenoita, klementiinejä ja nektariineja on mennyt urakalla. Toisaalta myös karjalanpiirakat ja kaikki voitaikinaleivonnaiset maistuvat todella hyviltä. Kylmä ruoka ällöttää, ruuan lämmittäminen tuntuu ällöttävältä. Pitäis yrittää syödä monipuolisesti, mutta ei vaan jotenkin maistu..
 
Munki ois varmaan hyvä vaihtaa kirpeät namit suomalaisiin omeniin! Meijän piha puissa vaan tuli tosi huono sato nyt...
 
Poikettiin esikoisen kanssa aamupäiväretkellä kirpparilla ja sen kahviossa tuoksui tuore kanelipulla. Alkoi tekemään ihan hirveästi sitä mieli ja nälkäkin uhkasi tulla... Jätin kuitenkin ostamatta, mutta pitää kattoa käviskö iltapalalle tms. ostamassa vaikka Lidlistä ison korvapuustin paistopisteeltä :)
 
Ei oo tehny mitään mieli pitkään aikaan, nyt sitten kummasti alkoi himottaa kalakeitto! Ku osais vielä tehä ja sais haukea syödä :sad001
 
Takaisin
Top