Raskaudenaikaiset ihmeelliset mieliteot

Keskustelun 'Laskettu aika huhtikuussa 2016' aloitti Babuu, 13 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mariap Puuhakas puhuja

Mä olin jo unohtanu joulutortut. Meillä on nyt sirkusaakkosia ku muistin että autoon jääny avaamaton pussi :D
  2. Jannski Sukkela juttelija

Varo verenpainetta Hannamn, voi tulla entistä huonompi olo kun makeaa salmiakkia vai mitä se on ni syö :)
    Tän hetkinen ruokavalio: valmis kolmioleivät menee alas ja danonino rahka ja omenamehu. Muuta jos syön ni oksennus lentää :D Lentää jo siitäkin kun nuo ei hirveän ravitsevia oo ni alkaa heikottaa :sad001 Mieli tekis muffinseja tuorejuustokreemikuorrutteella, jos joku tulee tekee mulle ni saa syödä puolet!
    • Tykkään Tykkään x 1
  3. Mariap Puuhakas puhuja

Jes varon! Salmiakka ja lakua oon pieniä määriä syöny välillä :)

Kun
    Joskus se parantaa sitä oloa :D
  4. Mariap Puuhakas puhuja

Ja monena päivänä tehny mieli punaviiniä ja erilaisia juustoja x) niitä joutuu vielä odottaa :D mitä haisevampi juusto, sen parempi.
    • Tykkään Tykkään x 1
  5. Rumpnisse Hyväntuulinen höpöttäjä

Hannamn, jos torttuja vielä tekee mieli etkä löydä luumusosetta kaupasta, niin sitä voi tosi helposti tehdä itsekin kuivatuista luumuista. Tein joskus Lontoossa asuessani, kun siellä ei kaupasta löytynyt. Keitin niitä luumuja ensin jonkin aikaa ja soseutin sauvasekottimella ja lisäsin sokeria. Muistaakseni oli ihan siinä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Mariap Puuhakas puhuja

Kiitos vinkistä! :)
  7. Mariap Puuhakas puhuja

Mää en kestä mun turkinpippurihimo on järkky!!! :eek:
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Manteliina Hyväntuulinen höpöttäjä

Hannamn, mulla on ollu eilisestä lähtien kauhee irtokarkkihimo! Etenki kaikki kirpeet ja salmiakit himottaa. Ja nyt noi turkinpippurit tuli mun listalle myös:D
    • Tykkään Tykkään x 1
  9. Mariap Puuhakas puhuja

Manteliina se missä x pussi vois olla aika hyvä pitäsköhä hakee makuunista irtokarkkeja...
  10. Kilppari Satasella mukana keskusteluissa

Viime raskaudessa mä saatoin syödä 10-15 omenaa päivässä :D söin työkaverinkin omput himoissani, ostin kyllä uudet vaikka ei ois tarvinnut kun "vauvan teki mieli" :D maksalaatikkoon mulla oli kans himo, mut oisin varmaan oikeesti oksentanut jos oisin sitä oikeesti syönyt.. En voi sietää sisäelinten ajatusta mun suussa! Eikä sitä raskaana saa syödäkään..
    Nyt mulla tekee mieli ruisleipää, juustoa ja paprikaa. Vaikken oo paprikaa syönyt varmaan vuosiin leivän päällä, niin nyt aamu- ja iltapalaksi vetelen vähintään yhden kokonaiset paprikan leivän päällä :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Jannski Sukkela juttelija

Ääh omenaa, mulla tulee maha kipeeks :sad001 On kyllä hyviä, sisko löytäny jotain suomi omenaa 1e/kpl ja hemmetti maistui hyvälle, pikkasen pääsin maistelee :)
  12. Millier Sanavalmis juttuseppä

Äh, kävin tänään jo toisessa kaupassa eikä sieltäkään löytynyt luumusosetta! Miksei sitä muka myydä missään :eek: kai munkin täytyy tehä sit ite..
  13. heidi__ Silmät suurina ihmettelijä

Ensimmäisen raskauden aikana kaikista pahin mieliteko oli eukalyptus-hammastahna! En siis syönyt toki sitä, mutta pesin hampaita sen 4 kertaa päivässä koska maku oli niin miellyttävä :D Sittemmin myös eukalyptus-pastillit liittyivät joukkoon..
    • Tykkään Tykkään x 2
  14. Gnome Luottohahmo langoilla Elokuunmammat 2014 Huhtimammat 2016 Helmimammat 2018

Voi luoja minkä määrän mä oon tänään syöny pähkinöitä :facepalm: Käyn vuoron perää avaamassa jääkaappia, toteamassa ettei tee mieli mitään sieltä, ja sit vaellan namikaapille hakemaan kourallisen pähkinöitä. Nälkä, mutten haluu syödä. Hnnngh!
  15. hämäys Silmät suurina ihmettelijä

Liityn myös salmiakin himoitsijoihin! Lakukin kelpais... Mun kohdalla kohtuus on ei toteudu, joten jäävät molemmat kauppaan, ettei käy huonosti.
  16. Millier Sanavalmis juttuseppä

Mä oon niin onnellinen! :D

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 9
  17. Mariap Puuhakas puhuja

18. Manteliina Hyväntuulinen höpöttäjä

Mullaki täällä onni kukoistaa ku pääsin vihdoinki monen päivän haaveilun jälkeen ostamaan itelleni irtokarkkeja Makuunista! Voin varmaan hyvällä omalla tunnolla vetästä tän koko kuuden euron pussin ku on jo valmiiks paha olo ni eipä tää tästä varmaa mihinkää muutu :D
    • Tykkään Tykkään x 2
  19. Jannski Sukkela juttelija

ImageUploadedByVau Foorumi1442576636.217359.jpg
    Naaaaamiii ja kukaan ei tiiä et tos olis muka jotain salmiakkia :P
  20. Mariap Puuhakas puhuja

Tervaleijonaaaaaa :D mulle kans!