Raskaudenaikaiset ihmeelliset mieliteot

Koko viikon tehnyt mieli irtokarkkeja ja tietysti kaupassa käydessä lähti pussi mukaan. Onneksi osasin sentään tehdä pienen pussin.. :p
 
Mua himottais kunnon kanaleipä. Semmonen rapee täytetty leipä missä on salaattia ja majoneesia ja kurkkua ja, ja... Nammmm...
 
Mä haluaisin filmtownin irtokarkkeja :eek: Eikä kyl namut maistunu esikon kaa, tulisko sieltä nyt tyttö? :D
 
Mansikka ja metsämarja jogurtti on nyt maistunu aika hyvin. Pitää aina olla kaapissa varalla pari purkkia. Ja nyt tekis mieli suolakurkkuja :D
 
Mää ostin tänään irtokarkkeja! Mies on taas työkeikalla tämän ja huomisen niin palkitsin itseni irttareilla :wink Toivottavasti niitä tekee mieli myös sitten kun esikoinen on yöunilla :P Napsaisin ruoan jälkeen muutaman niin kirpeät ainakin maistui herkulta!
 
Muokattu viimeksi:
Kuten jo edellisessä viestissä mainitsin, kirpeät jutut maistuu. Ostin siis samalla eilisellä kauppareissulla pikkupullon Napapiirin Jaffaa, jonka tänään korkkasin. Ah!!! Tekipä hyvää tähän oloon kun tänään ei oikein mikään oo taas maistunut (paitsi leipä).
 
Mulla vaihtelee yhä sillain että mikä tänään maistuu ei huomenna maistu enää... Tuoremehu ja juustoleipä tosin on kestosuosikit :) (ja ne kirpeät irttikset...) Alussa teki mieli rasvaista, suolaista ruokaa; pizzaa, hampurilaisia,jauhelihakastiketta... Sitten rasvainen alko maistua huonommin ja tännä huomasin että jauheliha ei maistu :/ Valmistaminen etenki tuntu ikävältä. Thaikuutio valmisruuatkaan ei maistu. Mutta ei maistu salaattikaan! Eikä kalakaan kokoajan.Jotain kasvisruokaa haluaisin... Yhteishyvän ruoka liitteessä oli kivannäköisiä reseptejä. Jos vaan osais ja jaksais tehdä. PikaLinssejä valmistinkin mutta inhoan papujen linssien ym esikäsittelyä ja luulen että ruoka ei maistuis sen keittelyn jälkeen enää :/
 
Mä oottelen josko mies Suomesta tullessaan tois mulle irtokarkkeja, josko ne maistuis. Muuten ei edelleenkään maistu oikeen mikään... Salami-suolakurkku-juusto-pasta salaattia söin eilen ja muusi-jauhelihalaatikkoa. Niitä kasviksia pitäis saada uppoamaan jossain muodossa, mutta en oo keksiny vielä, että mitä ja miten... Kaaliraastettaa menee jonku verran, salaatti ei houkuttele yhtään. Rahka on ainut asia mitä pystyn syömään joka päivä, onneks.
 
Kasviksista mulle on maistunu raaka porkkana parhaiten! Kuorittuna ja tikuiksi leikattuna. Niitä oli kiva napostella ja etenki dippikastikkeen kera. Kirpeä omena on kanssa aika mukava syötävä.
 
Mulla menee se salaatti tortilloissa. :) ihan siis kanasuikaleita tai rintaleikkeitä paistanut ja kunnolla iskeny lättyyn sitä salaattia väliin. Kastikkeita en osaa käyttää.
Ja tietenki nyt porkkanaa syönyt semmoisenaan ja tikkuina ja raasteena(harvemmin).
 
Mulla kasviksista alkuu meni omena.. Sen jälkee ei oo menny mikää. Erilaiset hedelmät polttaa mahaa ja muut maistuu mädäntyneelle :eek: porkkanaa vois kokeilla.
 
Eilen sain syötyä sekavihanneksia ja kokonaisena keitettyä porkkanaa. Jotain kasviksia etes. Niillä mennään kunnes eivät enää uppoa :) Tänään syödäänki sitte bbq maustettuja viipaleperunoita, terveellistä joo... Mut alotan niillä sekavihanneksilla taas :)
 
Lounaalla syön/juon tänään kotitekoista fuitieta tai pitäiskö sanoa berrie. Puolukoita, vähän mustikoita, banaani ja karpalo-mustaherukkamehua. Nam! Ostin myös kotimaisia omenia (esikoisen aikana söin hullun paljon niitä Lidlin vihreitä kirpeitä omenoita) ja satsumia/mitä lie mandariineja kun ne tuoksui niin hyvälle! Eli siis kirpeät jutut rulettaa täläl hetkellä.
 
Naiset, teillä on huono vaikutus meikäläiseen! Joskus täällä puhuttiin pätkisjätskistä, ja meikäläiselle tuli hirvee himo -> kauppaan. Tänään sama juttu tortilloiden kanssa, ja mitähän niitä muitakin oli... Millon musta tuli näin vaikutusaltis :laughing021
 
Tekee mieli irtokarkkeja ja turkinpippureita. :D
Kuule PARAS kirpsakka pussi mitä oon pitkään aikaan syönyt (suurin osa oli namia) niin rainbown joku kirpeä karkkipussi, on tulisempaa ja makeempaa kirpsakkaa karkkia :D Jos siis tekee mieli kirpsakkaa :)
 
Edelleen tekee mieli niitä joulutorttuja. Mies toi eilen kaupasta torttutaikinaa, mut unohti sen luumusoseen! Mä kävin sit tänään kaupassa ja siellä ei ollu sitä ainuttakaan purkkia! :shifty::mad:
 
Takaisin
Top