Mulla tuntuu liitoskivut häpy- ja häntäluulla. Vähän myös muutenkin tuolla lantion luilla. Ne on vaan hiton kipeet. Sängyssä illalla kyljelläni en kärsinyt nostaa senttiäkään päälimmäistä jalkaa, jotta oisin saanu peiton jalkojen väliin, isännän piti auttaa. Ja ylösnouseminen sohvalta/sängystä on kivuliasta. Mutta sit yölläkin vessasta takas sänkyyn liikuin jo ihan normaalisti, joten hankalinta on se liikkeelle pääsy mulla.
Mulla noi liitoskivut hellitti vähän pariks viikoks. Eilen haravoin ja laittelin pihaa pari tuntia, kaveri sanoi, että liitoskivut tykkää.. [;)] Minä erehdyin sillekin mainostamaan, että ne on onneks vähän hellittänyt. Enpä tajunnut, että kun taas sitten touhusi enemmän ja vähän raskaampaa niin todellakin illalla oli sit todella kivuliasta olo. [:D] Ja on edelleen.
Mulla ei oo kivuliaasti supistanut sen synnärillä käynnin jälkeen. Tai eihän noi harkkarisupistuksetkaan mukavalta tunnu, kiristää, puristaa ja ahdistaa, muttei niistä voi kivuliaisiin verrattuna sanoa, että millään tapaa sattuisivat. Mutta harkkareita on alkanu tulla kyllä ihan päivittäin. Yölläkin huomaa vessareissulla et kun kävelee makkariin takas ni supistaa. Joisko se hillitön vessahätä mihin herää ni jotenkin pistää supistamaan? [:-] Jännä nähdä tekeekö nää harkkarit mun paikoille mitään. Pikkuveli syntyi kaks vkoa etuajassa, käynnistettiin kyllä. Mutta äiti meni käymään lääkärissä sillon 2vkoa ennen la:ta ja oli ollu jo 4cm auki, äiti huuli pyöreenä, että kuin voi olla kun ei oo supistellut. [:-] Isä oli lähdössä johki reissuun viikoks, joten käynnistivät sit kun ois kuitenkin lääkärin mukaan tullut ihan lähipäivinä. Mun syntymästä ei oo paikkojen avautumisesta muistettu puhua, mutta mäkin oon syntynyt kaks päivää ennen la:ta, ja olen eka. Ja mun synnytys on lähteny käyntiin ihan normaalisti.
Hei te, ketkä ootte vastannut tohon millon vauvasi syntyy-gallupiin.. Mistä teille tulee se olo, että tiiätte että vauva vaikka syntyy ennen la:ta? Onko teillä vaan sellanen olo vai? Mä oon pohtinu tota sekä ton meidän gallupin että huhtikuisten gallupista, kun ei mulla oo minkäänlaista hajua millon tää nyt vois tulla! Vaikka kolottaa, supistaa, jo käytykin kerran synnärillä, niin ei mitään hajua. Ja sit kun on vielä kavereita jotka on mennyt yli vaikka on ollut pitkään saikkarilla supistusten takia tai on ennen pitkään supistellut ennen la:ta ni en jotenkin osaa yhtään "luottaa" mihkään tollasiin. Eikä mulla oo tosiaan minkäänlaista oloa. Ei kyllä oo ollut mitään tyttö/poika oloakaan, että ainoo viite sukupuoleenkin on vaan se ru-lääkärin varovainen arvio. [:-]
Ja hei, mun on pitkään pitäny kysyä tutin steriloimisesta. Siis että jos mä tutin ottasin laitokselle mukaan, niin missä sitä sit säilyttäis keittämisen jälkeen? Keitetyssä rasiassa? [:-]
Niin, ja Hylenelle hirmusesti jaksamista sinne ikävien asioiden keskelle! Toivottavasti isäs hakis sut sinne niin saisit seuraa! Ja hyvä kun mies tulee sit jo perjantaina!