Valkovuodoista sen verran kuulostaa tutulta,että mulla myös esiintyy sitä,paljon ja on välillä nestemäistä ja EI tuoksu millekkään ruusuille. Kutinaa on vähän,eli mulla aika varmasti hiivaa. Sehän selvii muutaman päivän päästä labran tuloksista.
Mies tuli äsken kotiin. On kipee taas [&o] Niinku moni muukin tupakaveri. Kysyin,että mitä tekee tänään,kun on muodin yö,että lähteekö mun kanssa kattelemaan ja kiertelee vai lähteekö taas johonkin..,-baariin? sanoi,ettei tiedä ja että kaveri oli pyytänyt lähtemään johonkii ja huomenna olis kuulema joku jätkien ilta tän kaverin luona,että pelataan pleikkarii ja juodaan kaljaa. *huokaa* [&o]
Mitäs minä? Joudunko taas olemaan yksin..
Anoppi oli laittanut miehelle viestiä,että on töissä ja pitäis mennä hakemaan pizzat/Tulla syömään pizzat. (Hän on siis tarjoilija).
Miehellä on 38,3 astetta kuumetta ja meni melkeinpä samantien nukkumaan,kun kotiin tuli ja lähtee
ehkä myöhemmin johonkin.
Olisko mulle aikaa johonkii rakoseen kenties?
Oli onneksi muistanut kysästä,että miten pääsee intistä isyyslomalle. Enskuussa hänen täytyy sitä hakea ja pääsee jos oikein ymmärsin niin viikko siitä,kun lapsi on syntynyt. Jotain sinnepäin..,-mutta onneksi sai jotain selville nyt. Aika alkaa vaan tässä loppua,huomenna 3.viikkoa ja 6.päivää laskettuun. Ja on niin mahdollista,että tulisi aikasemminkin.
Minuu ei yleensä kiukuta kun mies on kotona,en oikeestaan enää tälle kiukkua. Musta on ihanaa,kun se tulee aina kotiin. Kaikille muille aikalailla murisen,jos tulee jotain sellasta että alkaa kiukuttaa.
Miehelle ei kyllä muutenkaan uskalla,kun pelästyin sen viime viikonloppuista käytöstä niin paljon. Mutta sekään ei liittynyt minuun,hän oli vaan niin humalassa.
Oon koko viime viikon ollut tosi laiska. En jaksanut tiskata enkä mitään ja roskikset hais täällä sisällä ja muutenkin tosi tunkkaselle. [:'(]
Ennen kun mies tuli kotiin niin spurttasin itteeni ja tiskasin kauheen tiskivuoren tuolta,laitoin pyykit koneeseen,vaihdoin joka huoneeseen verhot (Olkkariin makkarin verhot,makkariin kaapista yhdet verhot ja sitten sain äiskältä verhot,kun oli uudet itelleen ostanut ja ne laitoin keittiöön.) Nyt näyttää vähän paremmalta. :) Roskat vein partsille ja nyt oon vaan tuulettanu täällä ja suihkutellu ilmanraikastinta [:D][:D]
Neuvola on ensmaanantaina. Kysäsin äiskää mukaan,ihan muutenvaan. Se varmaan haluaa tietää onko vempeleet muuttunu 20.vuoden aikana neuvolassa ja muut käytännöt [;)] Onneks hänellä on iltavuoro niin pääsee sitten mukaan,kun aika on 10 aamulla. Ja tiistaina anopin kanssa tutustuu synnärille.
Joo,löpön löpön. Tää mamma innostu [:D][:)] Nyt meen vähän oleilee,kun olen touhunu ja sitten varmaan käyn hakees ne pizzat.