Raskauden viimeinen kolmannes.

Minusta on tullu dekkarifani, tosin kyllä romanttinen hömppäki välistä uppoaa. Stieg Larssonin kirjat (miehet, jotka vihaavat naisia, tyttö joka leikki tulella ja pilvilinna joka romahti) ovat hyviä, sekä mm. Sidney Sheldonin, James Pattersonin, Liza Marklundin ja Sandra Brownin kirjat :). Hömpästä Nora Robertsin kirjat, mutta net toistaa aina samaa kaavaa.
 
Mä tykkään kans lueskella mutta aika vaihteleva kirjojen suhteen. Ny ei ihan vähään aikaan o tullu luettuu mitään. Kirjasto ollu kyl mieles et kävis lainaan jotain [:)]
 
Mä en oo koskaan ollu mitenkään lukuihmisiä, mutta nyt oon innostunu Alexander McCall Smithin naisten etsivätoimistosta kertovia kirjoja. Aivan mahtavia [:)]
 
Minä en muista millon oon viimeksi lukenut kirjan. Edes kouluaikana en lukenut kirjaa kokonaan jos oli äikän tunnilla pakko joku lukea ja tehdä siitä referaatti. Sen verran kirjasta luin joka 10. sivun ja selailin, että sain siitä vaadittavan tehtävän tehtyä.
Mä taidan ottaa puikot mukaan laitoksella, ja todennäkösesti toi vauvan viltti on siinä vaiheessa edelleen kesken, joten se ajaa sit mun ajankulun siellä.
 
Lyydia~: Kuulostaa tutulta. Välillä meni kyllä vähemmänkin kun joka 10. sivu [:D]
 
^ Mie oon joskus tehny kirjaesitelmän niin, että lukenu ekan sivun ja takakannen. Mahto tulla hyvä :D!
 
Joo, siks mä sentään tsemppasin itteeni, että luin jopa joka 10. sivulta vähän jotain silmäillen, ettei ihan niin paistaisi selvästi läpi, ettei kirjaa lukenut.. [;)][:D]

Ja hei, tää mamma on niin tyytyväinen verottajaan, kerrankin. 750e palautuksia! [:-] JEI! Mä luulin et tulis jopa mätkyjä kun luulin mennen tulot niin rajoille.. Isäntä saa vaan 140e. Noista tuleekin hyvä summa reissu-säästöön! Ehkä me päästään keväällä Thaikkulaan! [:)][:)]
 
Mekin saatiin molemmat takas.. min jotain 400 ja ukko 600, mutta siihen laitetaan vielä matkakulut niin jos vähän vielä tosta nousis.
 
Mä olen pienestä asti hamstrannut noita kirjoja. Niitä on tullu luettua aikamoinen läjä ja kaikkea laidasta laitaan. Mun lempparitehtäviä oli koulussa noi kirjaesitelmät/arvostelut. Varsinkii kun on oli saanu rämmittyä jonku tosi huonon kirjan läpi niin sit aukes sanainen arkku lahjakkaasti [:D]
 
 
Mun tiedoista puuttu kokonaan mun kaikki viimevuoden tulot! Tänään tuli sit työnantajalta kirje missä sanottiin et verottajalle ei oo menny kenenkään tiedot (heidän palkkalistoillaan vaan parituhatta työntekijää) ja viime vuoden viimeinen tilinauha et täyttäkää ite...onneks on vaan yhest paikast tuloja..
 
Mimmu86: Miten tuo voi olla mahdollista? [>:] Vielä ei mikään pikku firma nähtävästi, joku mokannu kunnolla [:D]
 
Meilläkin palautusta tulee.. Joulurahaa ja isännällä vielä kun matkat merkataan niin vähän suurenee summakin 
 
Meilläkin palautuksia :) Mulle 271€ ja miehelle 49€. Että ei täällä niin suuria summia,kun teillä jollain [;)]
 
Meille tulee kans palautuksia, mulle reilut 600 ja miehelle vajaa 200. Ihan kiva kun saa sit ostaa jotain isompaa joululahjaa [:)]
 
Babaytoy: ei noi lukemat vielä mitään, mutta mun veli vaihto veroprosenttia kesken vuoden kun teki keikka duunia eri paikoissa niin tuli vähän liian iso prosentti ilmeisesti.. se saa melkein 3500 palautuksia.. siihen sitten vielä matkakulut niin huh huh [:D]
 
Inxu en tosiaan ymmärrä...joko siellä on oltu myöhässä tai sit epäiltiin et kun verottaja on muuttanu omaa järjestelmää et sen takia olis sit tullu puutteita...Vähän kyl kattelin sitä ehdotusta kun pitäis olla tulossa ihan hyvät joulurahat niin sit luki että ei maksettavaa eikä palautuksia. Sit aloin käymää kohta kohdalta läpi eikä missään ollu tuloja...asuntolaina ja kaikki näky mut ei tuloja [:D] Onneks oli omalta osalta tosiaan helppo korjata kun on ollu samassa paikassa koko vuoden[:)]
 
Kumma juttu. Labrakäynnin jälkeen mulla ei ole enää ollut v.tietulehdus oireita. Tai siis..minkäänlaista. Ei kutinaa,ei jatkuvaa vessassa ravaamista,ei kirvelyä. [8|]
Täähän on sujunut hyvin,mutta ihmettelen vaan. Oliko tosiaan ohimenevää vaan,että oli oireet mutta ei tulehdusta? [:-]
Eilen illalla join kyllä aika paljon vettä,mutta voiko jatkuva juominen muka auttaa. No silleen ehkä,että se vähän puhdistaa rakkoa,mutta muuten.

Can't help,but wonder..
 
Mullekkin taisi jo veronpalautukset tulla suomesta, joku 150e. Onhan se aina kiva olla plussan puolella.
Vielä parempi "lottovoitto" oli kun saatiin tänään takautuvasti melkein 2v. ajalta täkäläiset lapsilisät... [:D] Oli mieheltä jäänyt veroilmoitus tekemättä niin sen vuoksi odotutti niin pitkään. Onneksi näin kävi koska täällä ei nää äitiysloma korvaukset  ala ihan heti rullaamaan vaan mulle ois tullut vikan palkan ja ekojen korvausten väliin taukoa 2viikkoa vähintään (kun 2 viikon välein normisti tulee palkka) ja oltais jouduttu elään hiukan tiukemmin loppu ja ens kuu.

Huomenna olis lääkärin kopelotarkastus, ei yhtään kiinnostaisi [:@]. Sitä ennen on viel hammaslääkäri, että kipua ja kärsimystä luvassa koko rahan edestä [:o] Tarvisin ehkä kylpylärentoutuksen tuon päivän päätteeksi...mielellään vielä ilman känkkäränkkäistä 2v. joka tänäänkin piti illan äitiä ja isiä kovilla [8|]
 
Babaytoy: Kyllä se juominen auttaa jos on lievä pissatulehdus. Etenkin sokeroimaton karpalomehu [:)] Jos on pissatulehdus niin sillon pitäis juoda normaalia enemmän, että tulehdus lähtee nopeampaan.
 
Takaisin
Top