Raskauden toinen kolmannes!!

Onneks olkoon ihanista uutisista ja että saatte pojan!!! [:D] Kumpi teillä on entuudestaan? Mulla on kahden viikon päästä ultra ja kovasti kans haluisin tietää että kumpaa ootellaan, ni vois sit hankkia joulun alemyynnistä kaikkee kivaa vauvalle. Meil on tyttö (pian 12v), joten jollain tasolla poikaa hinkuisin. Mut toki tytöt ihania on ettei sen sillai väliä oo kumpi tulee. Hauska ois vaan tietää etukäteen.

Pinnasänky saatiin ny sit hankittua. Kaverilla on vajaan kahden vuoden ikäinen poika ja he ostivat popjalleen uudet brion-sängyn. Myivät sen meille edulliseen 50€ -hintaan ja se oli tosi siisti sänky. Oon enempi ku mielissäni. Asuvat Tampereella, mutta tulevat parin viikon päästä käymään sänky mukanaan, joten saadaan jopa kotiinkuljetus samaan hintaan. Tosi kiva juttu.[:D]

Hoitopöytä ois sit seuraavana ostoslisallla [;)]
 
eilen kattoin sivuproviiliani peilistä suihkun jälkeen ja totesin että näytän ihan raskausbarbielta. Niitä oli myynnissä joskus 20 vuotta sitten enkä sellaista koskaan saanut isselleni. Siis enhän minä barbien mitoissa ole mutta tuo maha näytti jotenkin oudolta, aivan kuin sellaiselta irrotettavalta puolikuulta joka ei istunut barbien vartaloon mitenkään hyvin [&:]
 
Just kun surin täällä ettei vielä mitään kuulu mahasta, niin tänään on ollut kyllä semmonen aerobic-sessio että huh huh [:)] Ihan näkee että potkuja tulee, kovaa ja paljon!!!!!
 
Onnea pojasta supernova! Meillä on perjantaina rakenneultra edessa eli ehkäpä sitten kuulemme mekin sukupuolen. Tai tyttöhän sieltä tulee, mä oon aika varma. [;)] Mua kyllä taas jännittää kauheesti että onko kaikki hyvin... Kyllähän tuo liikkuu jo päivittäis kovasti eli ainakin hengissä siellä ollaan mutta olis kyllä kauheeta jos vauva oliskii kauheen vakavasti sairas tms. [:(]

Mä oon kanssa yllättyny että tunnen liikkeet jo näin aikasin ja että ne tuntuu vielä vatsanpeitteen läpikin... Mulla kuitenkii on mahan päällä ehkä "hiukan" muutakin kun pelkkää ihoa mutta nyt jo mieskin on tuntenut monet kerrat liikkeet. [;)] Nykyisin tuntuu liikkeet jo maaten, istuen ja seisten mutta yleensä paremmin kuitenkii kun rauhotun ite paikalleni. Ja just jonkun mehun jälkeen alkaa kova potkutus. [:)] Suositten juomaan lasin glögiä ja sitten sohvalle kuulostelemaan. [;)] Meillä alkaa olla jo semmonen jokailtainen seurustelutuokio että juon kupin kuumaa glögiä tai kaakaota ja sitten potkutellaan hetken päästä. [:)] Ja kieltämättä mullakin jos istun tai varsinkii jos meen kyykkyyn ni kaveri alkaa potkimaan kovasti, varmaan joutuu jotenkii puristuksiin mun makkaroitten väliin ja tahtoo pois. [:D]

Kuulostaa aika hurjalta toi sun työ EevaLiisa. Varmaan tosiaan parempi siirtyä rauhallisempiin tehtäviin vaikkakin kieltämättä itseä ei houkuttais kovin radikaalit työnkuvamuutokset tässä vaiheessa. Ihanaa että liikkeet alko tuntumaan! [:)]
 
Ansku81: Pöh, ei se glögi auttanu mittään :D. Noo, kyllähän ne kerkeää vielä tulla net iskut. Ois vain kiva tietää, että onhan siellä kaikki kunnossa.. Toivottavasti! Seuraava neuvola on vasta 4 pv, ja ultrakin samalla viikolla. Mutta enköhän jaksa odotella sinne asti, ja pakkokin se on :).

Saas nähä paljastellaanko meille vehkeitä vai ei.. Rovaniemellä ei tosin vissiin hevillä kerrota, kumpi tulee.
 
Ei näistä selkäkivuista tuu enää kyllä yhtään mitään. Menee hermot jo itellä. Koko ajan vaan särkee ja kolottaa ihan sama missä asennossa on. Kiva kävellä joka paikassa ku pingviini. Ei pysty töitä tehdä ilman että sattuu.
 
Mulla on onneksi töissä tuommoinen "turva"lasi että ei noi ihmiset tänne helposti pääse. Ja pesismailankin saan tässä joku päivä, rautaputki kyllä löytyy jo =D Tosta lasista kyllä tulee läpi jos niin haluaa, mutta vielä ei ole ainakaan tultu.
 
Lähinnä tuolla ulkona ei uskalla kävellä kun siellä on niin liukasta ettei kaadu. Työkaverit on onneksi olleet kivoja ja hakeneet mut töihin. Normaalisti kun kävelen tuon matkan metsän poikki ihanine ylä- ja alamäkien kanssa.
 
Heipskukkuu! [:)]

Meillä nuo potkut ja liikkeet tuntuu vielä useimmiten melko heikosti, mut asennost vähä riippuu. Kyljellään jos makaa ni sillo tuntuu kaikist parhaiten.

Rakenneultra on 29.12. Meil on vähä eriävät mielipiteet kun mies haluaisi tietää et kumpi on tulossa ja mä taas haluan tietää sen vasta sitten syntymän hetkellä... Saa nähdä kumpi saa tahtonsa läpi vai tuleeko ilmi vahingos! [;)] Mies on varma et poika tulee, mä en veikkaa mitään. Kunhan kaikki menee hyvin loppuun asti, se on tärkeintä.

Saadaan mun siskolta lähes kaikki, heil tyttö ja poika, joten kaikki käy. Ainoa mikä tarvii ostaa on turvakaukalo. Ajateltii ensin et ei osteta kun meil on sellai istuin mikä käy 0kgsta eteenpäin ja siin on hyvä kallistus, mut ehkä on kuitenkin kätevämpi olla se kaukalo. Saa paremmin liikuttua paikast toisee ja autos ulos ja toisinpäin.
Vaikka toki silti ostetaa itsekin ihan omia vaatteita. Ja leluja. Tosin on niitä talles viel siltäkin ajalta kun itse olin vauva. Aitoa retroa! [:D] mut varmasti tulee nekin käyttöön!
 
Moikka jälleen kaikille!
 
Onnea Supernovalle pojasta!!!
 
Eilen oli meilläkin rakenneultra ja kaikki oli oikein hyvin! Vauva oli normaalikokoinen mikä oli erittäin hyvä uutinen ja kun mun sokeritkin pysytelleet vielä rajoissa niin tosi jees. Se ultralääkäri sanoikin et tässä vaiheessa alkais jo olla normaalia isompi kokoinen vauva jos olis ongelmia tms...
 
Vauva olikin niin alhaalla että sen pää piti ultrata sisätutkimuksella! Ilmankos mua sattuukin välillä kävellessä tuohon häpyluiden päälle jos sen pää siinä tökkii [:D]
Luulin sen johtuvan siitä keilaamisesta ja huonoista lihaksista.
Vauvan asento oli tosiaan ihan hauska kun on niin matalalla kohdussa. Yhdessä kuvassa joka saatiin mukaan niin se jopa konttaa siinä!
 
Sukupuolta piti sitten myöskin udella. Itse toivoin kovasti tyttöä kun poikakaverilla ennestään jo ne pojat... Satavarmaksi ei uskaltanut sanoa kun jalat oli melko tiukkaan kiinni mut eipä siellä mitään vehkeitä näkynytkään joten melko varmaan tyttö tulossa. Olen tosi onnellinen ja tänään alkanut muodostua semmoinen kestohymy kasvoille... [:)]
 
Mukavaa viikkoa kaikille!
 
 
 
 
 
Nonnii ihanaa.. Teil ois sit tyttö tulossa. Tasapeli siis: yks poika ja yks tyttö tiedossa. [:D]

Maltan tuskin odottaa et itelle selvii kumpi tulee. Toivottavasti asento on sellanen et näkyis hyvin. Tyhjennän varmaan koko kaupan, kun saan varmuuden jommasta kummasta, heh heheee

Mittelipentua ois tarkotus mennä kattomaan viikonloppuna ja jos siihen päädytään niin saatais se 27.12 haettua uuteen kotiin. IHKUA!!!!!!!

Kahdeskymmenesviikko alko tänään. Niin se vaan aika on kulunut, vaik tuntuu niinko ois just vast tehny testin.. Enää muutama kuukausi ja saadaan nyytit syliin. Mukavaa keskiviikkoa kaikille [:D]
 
Moi,
 
hyvin menee joo... mun kaverilla viikkoa ennen meitä laskettu aika ja se saa pojan. Meillä on iso kasa poikien vaatteita joita voin antaa hänelle ja hänellä reilun vuoden vanha tyttö joten hän voi antaa tyttöjen vaatteita vaihtarina ;)
Lisäksi serkku sai lokakuussa tytön niin sieltäkin "hepeneitä" tulossa...
 
muutenkaan mitään vauvan vaatteita ei tarvitse alussa ostaa, meillä on 2 laatikollista bodyja ym. vaatteita ihan pikkuiselle vauvalle... tai tietty jotain on kiva shoppailla...
 
Isäntä oli remonttia tehdessään löytänyt itkuhälyttimet ja kivan kullankeltaisen pehmusteen (siis se mikä laitetaan pinnasängyn sisäpuolelle... mikä lie "virallinen" nimi... )
 
Kastemekko aiheuttaa mielipide eron... Mulla on kotona semmoinen pitsinen mekko jossa mut on kastettu ja sitten anoppilassa taas kastemekko jossa on kastettu heidän kolme lastaan sekä nämä kaksi pojanpoikaa ja kaikkien nimi on kirjailtu mekkoon jonka anoppi vielä itse tehnyt. Toisaalta haluisin kunnioittaa heidän perinteitään mutta se pitsinen kastemekkokin on niin kaunis ja haluisin sen omalle tytölleni... sovimmekin kyllä että jos on poika, niin siinä heidän mekossaan ja tyttö vastaavasti mun vanhassa kastemekossa...
 
saas nähdä kuin käy...
 
 
 
Onnea Rauha tytöstä! Mä niin kanssa toivon että perjantaina rakenneultrassa kaikki on hyvin ja voisin alkaa jo oikeesti hankkimaan vauvalle jotain... Meillä ei oo vielä mitään muuta kun pari bodya. Ja eilen ostin alennuskorista limenvihreen tuttipullon. [:)] Jotenkii mä en vaan vielä uskalla hengähtää helpotuksesta vaan edelleen pelkään koko ajan kertoa asiasta tai ostaa mitään jos sille käykin jotain...
Ja olishan se kiva tietää jo kumpi on tulossa. [:)] Ainakii joku aika tomera tapaus se on kun polkee jalkaa jo nyt siihen malliin ettei mitään rajaa. [;)]

Eilen tuli puoliväli täyteen eli 21. viikko alko. [:)] Tää menee kyllä niin vauhdilla että ihan kohta on jo kevät ja nyytti (toivottavasti) sylissä. [:)]

Kiva vauveli että teille se koira saattoi löytyä! [:)] Mittelit on ihan kivoja, meijän agilityryhmässä niitä on kaksikin kappaletta. [:)]

Lme harmi ettei glögi auttanu. Meillä masukki ilmeisesti yhtä perso makealle kun äitinsä eli aina piparit ja glögi saa tanssahtelut käyntiin. [;)]
 
Nyt olisi meilläkin rakenneultra käyty ja kaikki juuri niinkuin pitää :) Nyt sitä voisi käydä vähän kaupoilla kun tähän asti ei olla mekään mitään vielä uskallettu hankkia. Toisaalta näyttää siltä että hankittavaksi meillä jää ainoastaan vaunut. Mun suku on niin ahkeraan muutama vuosi sitten tehnyt lapsia et saadaan hoitopöydästä lähtien kaikki sukulaisilta [:)] 
 
Oltiin miehen kanssa uteliaita eikä siinä toisaalta jäänyt paljon arvailujen varaan. Kätilön sanoin oli "niin rehvakkaasti esillä" et poika sieltä on tulossa sulostuttamaan meidän elämää [:D] Vaatteita täytyy vain sitten katsella kun entuudestaan on suvussa noita tyttöjä paljon enemmän ja veljelle tulossa poika paria kuukautta ennen meitä [:)] Nyt tuntuu et uskaltaa jo tehdä hankintoja.
 
 
 
 
Hei, kertokaa nyt miltä net ekat potkut tuntuu :D? Ihanko jotenki nipistelis alavattassa sisältäpäin :D:D
 
Mulla ekat potkut tuntui siltä kuin joku olisi puhallellut mehupillillä kuplia limsamukiin [:D] sellainen jännä poreileva fiilis! Joka tapauksessa jotakin aivan uutta vaikkakin hyvin hentoa se oli. Aika nopeasti näiden ekojen tuntemusten jälkeen alkoi kuitenkin tulla sellaisia "luunappeja" tuonne sisuksiin, sellaisina ovat nyt pysyneet. Tosin mukaan on tullut nyt myös jotain mikä tuntuu ihan nyrkkeilyltä, mutta vaikea tietysti sanoa kun ensimmäistä kertaa ollaan pappia kyydissä *heh* Mutta ihan selkeästi mielestäni nuo ensimmäisetkin liikkeet erottaa suoliston liikkeistä tai ilmakuplista, ne herätti oikein torkkumasta tv:n äärestäkin kun niihin niin kovin kiinnittyi huomio!

Mielenkiintoista on päästä parin viikon päästä rakenneultraan katsomaan mitenkäpäin tuolla oikein asustellaan, kun nyt yhtäkkiä tuntuu että liikkeet on siirtyneet ihan eri paikkaan eikä niitä tule läheskään niin usein kuin ennen, tai siis en vaan tunne niitä niin hyvin! Oon miettinyt voisko mulla olla istukka kohdun etuseinässä, mutta toisaalta epäilen kun tunsin liikkeet kuitenkin jo niin aikaisin. Kyllä tuolla elämää pidetään ihan pitkin päivää, että en huolissani ole laisinkaan [:)] mutta selvä muutos on vaan nyt tapahtunut. Vähän kyllä harmittaa että tuo ultra on vasta joulun jälkeen, kun pikkuveljeä ja siskoa näen jouluna pitkästä aikaa, ja olisi ollut ihana näyttää heille kuvia pienestä!! No onneksi siskontytön synttärit on tammikuun puolessavälissä, niin siellä näen taas molemmat [:D]

Mä oon löytänyt meille kans hyvät vaunut, lauran lastentarvike-nettikaupasta infantastic-merkkiset yhdistelmävaunut hintaan 199,- [:)] mietityttää vaan, että onkohan noita siellä kuinka kauan, että pitäiskö jo tilata vai kuinka. No eiköhän sitten jotain muuta halpaa tule tilalle jos nuo pääsevät loppumaan [:D] tuohon hintaan vaikuttavat kuitenkin yhtä tukevilta kuin monet 100,- kalliimmatkin, eikä olla muutenkaan ajateltu ostaa hinnaston kalliimmasta päästä! Tummanpuna-mustat vaunut taidan ostaa, miehellekin käyvät (kuulemma mikä vaan käy kunhan ei oo pinkki *hih*) en ite tykkää mustista kun ovat sit niin tylsät, ja punaiset vaunut käy ihan kummalle vaan! Turvakaukalo pitäisi myös hankkia, ollaan kyllä ajateltu kysellä noilta kavereilta, että liikenisikö niiltä lainaan tai myisivätkö meille käytetyn jos ois isofixi-kiinnikkeillä. Muuten ostetaan sellainen "vanhanaikainen" turvavöihin kiinnitettävä (ellei sitten mummut ja papat innostu avittamaan ostoksessa ) noi isofixattavat on kuitenkin sen verran hintavampia.

Mä oon jatkuvasti kotona istumassa kädet masun päällä ja mies aina kyselee että onko mulla maha kipee [:D] mä koitan vaan tunnustella kovasti, että joko tuo tyyppi onnistuisi pukkaamaan niin voimalla että ulospäinkin tuntuisi!! Aika kärsivällisesti mies on odotellut ja toistaiseksi joutuukin tyytymään mun sanaan siitä että kyllä se siellä jumppaa [:D] malttamattomana kuitenkin jo odotan tuota päivää kun ne potkut jo tuntuu!! Kuten varmaan kaikki meistä *heh*

Ihanaa kun tulee taas viikonloppu!!! Nää arkiviikot menee vaan niin hirveetä vauhtia, ettei mitään rajaa! Meilläkin tulee ensi keskiviikkona jo puoliväli täyteen, hurjaa, sit alkaa jo jäljellä olevia viikkoja olemaan vähemmän kuin takana olevia!!! JEEE!! Mulla on kauhee tarve saada tää tyyppi jo syliin vaikka oonkin saanut nauttia koko raskausajasta tähän asti ihan täysin rinnoin [:D]
 
Hienoo mimmu86. Teillekin poika tulossa. Aikas hyvin tuntuu nykyään rakaenneultrassa kertovan, ku kaikki ootte jo saaneet vastauksen kumpaa sukupuolta vauva edustaa.
 
Mulla ekat liikkeet tuntu vähän siltä kun olis jotain vichy-pulloa avannu. Meni sellasia pieniä hentosia "poreita", tai sit siltä ku joku kynnellä vähän kutittelis. Mut nyt alkaa poitsulla olla sen verran voimaa ettei oo enää epäselvää. Illalla kun nukkumaan menee niin kyljellään tuntee parhaiten. Eilen tunsin ekan kerran jo päällepäin [:)] Ja toinen tilanne missä tunnen potkut hyvin on kans iltasin kun luen selällään ja meidän kisu tulee masun päälle nukkumaan niin johan käy monotus. Taitaa painaa masua sen verran et poikaa ahistaa vaikkei kisu paljon paria kiloa enempää paina kun on niin pieni. Tai sit herra ei vaan pidä kissoista [:D]
 
Mulla on istukka ihan kohdun takaseinämässä niin kätilökin sanoi ettei ihme jos tuntuu jo hyvin. Poitsulla alkaa olla jo jonkinlaista päivärytmiä...ainoo vaan et nukkumaan käy illalla vasta puoliltä öin! Ja mamman on turha kuvitella nukkuvansa jos toisella on meno päällä [:D] Mittojen mukaan oltais nyt 20+6 viikkoa, ei kuitenkaan noin pienestä vieläkään siirretty LA:ta mut vappuvauva aika liki tulossa. Jännitetään saadaanko kihlajaislahja, kun me ollaan aikanaan miehen kanssa menty kihloihin 1.5 [:)]
 
Mutta toivottavasti kaikki saavat yhtä hyviä uutisia rakenneultrasta kuin siellä jo tähän mennessä käyneet!! [:)]
 
Onnea pojasta Mimmu86! [:)]

Mullakin ne ekat liikkeet tuntu semmoselta poreilulta. Vähän kun joku olis saippuakuplia puhallellu sisuksissa ja sitten ne puhkeis. Niitä ei oikein vielä rekisteröinykään kun loppuvat heti kun niitä alko kuulostelemaan. Mut aika pian tuli ihan selkeitä iskuja/potkuja joista ei sitten voinut erehtyä. [;)] meillä nyt muutamana päivänä masukki on vissii koittanu tulla pihalle tosta vatsan läpi... [:-] Ei mikään kauheen miellyttävä tunne kun se sieltä vissiin pusertaa päällään eteenpäin. [;)] Tai siltä se ainakii tuntuu eli semmosta kauheeta muljuamista sisällä ja sitte tuntuu että napa lähtee irti ja sen viereen ilmestyy semmonen patti kun joku appelsiini porautuis mut vatsasta pihalle. [;)] Liikkeet on muutenkii muuttunu jotenkii erilaiseks, sillee ettei enää oo niin paljoa yksittäisiä nyppäsyjä vaan semmosta ihme muljuamista ja sitte tuntuu kun se vaihtais paikkaa tosi nopeeta. Ennen aina potkut tuntu pitkään yhteen kohtaan mut nyt saattaa ensin potkia vasemmalla alas ja hetken päästä toiselle puolelle ylös. Tai sitten kaveri on vaan saanu käsiinsäkin voimaa niin paljon että nyrkkeilytkin tuntuu. [:)] Mulla myös istukka kohdun takaseinässä ja kohtu eteenpäin kallellaan eli sen vuoksi neuvolassakin epäiltiin että saattaisin tuntea liikkeet aika aikasin. [:)]
Huomenna olis rakenneultra. [:)] Toivottavasti kaikki on kunnossa. On kyllä ihan kiva taas nähdä että mitä siellä masussa touhutaan kun noi touhut ainakin näin päällepäin vaikuttaa aika mielenkiintosilta. [:D]

Mä kanssa oon noita vaunuja alkanu pähkäilemään. Tällä hetkellä oon kallistumassa Gesslein future -vaunuihin... Vähän hintavathan nuo ovat mutta kun me lenkkeillään niin paljon metsäteitä ja polkuja koirien kanssa että mä haluun niihin vaunuihin panostaa. Ja noissa olis sekin hyvä puoli että niihin renkaisiin sais adapterilla kantokopan kiinni eli esim. kauppaan pääsis niin ettei tarttis ottaa vauvaa pois vaan vois vaan siirtää kopan renkaitten päälle. [:)] Tietysti sitten jos saadaankii joltain tutulta koppa niin se homma ei onnistu. Hankittavaa olis kyllä aika paljon kun eilen listaa tein. Aika vähän mistään saadaan kun kaikkien sukulaisten lapset on jo isompia tai sitten saavat niin samoihin aikoihin kun mekin että tarvivat kaiken itse. Mutta onneks jotain kuitenkii. [:)]
 
Nyt kun näistä liikkeistä ja potkuista on ollut puhe niin valvotetaanko ketään muuta? Itse kun yritän rauhoittua nukkumaan niin vatsassa alkaa hirmuinen meno vaikka koko päivän olisi muuten ollut ihan rauhallista...ja sitä sitten jatkuu helposti parikin tuntia ennenkun kannattaa edes yrittää laittaa silmiä kiinni. Taitaa tämä poika olla enempi yöeläjä [:D]
 
Meillä tunsi isikin tänään ensimmäiset potkut [:)] Ihanaa et tulee tämä raskaus pikkuhiljaa vaan konkreettisemmaksi myös isälle. Tuntunut jotenkin pahalta alussa kun voi huonosti ja on kaikenlaisia oloja mut isä ei niistä paljon irti saa.
 
Terveisiä rakenneultrasta! [:)] Kaikki oli hyvin ja vauva on kaikin puolin kunnossa. [:)] Onni ja ihanuus! [:)] Siellä se meidän pieni masukki hyöri ja pyöri ja 4D:nä nähtiin jo ihanat kasvonpiirteet ja kaikki. [:)]

Härkävauva tosin kun on (niin kuin molemmat vanhemmatkin) niin sen verran itsepäinen oli ettei suostunut näyttämään sukupuoltaan vaikka kolme varttia sitä metsästettiin. [;)] Piti toista kättään pepun päällä ja napanuora meni jalkojen välistä (ja jalat tietysti ristissä ettei se napanuora vaan sieltä karkaa) niin täti ei uskaltanut lähteä edes veikkaamaan kumpi voisi olla. Ensin selvästi epäili tyttöä mutta sitten mäkin näin siellä jalkovälissä jotain pilkahduksia että ei pystynyt sanomaan mikä se oli ja kumpi kyseessä. Mutta eipä tuolla väliä, kunhan oli terve ja voi hyvin. [:)] Oli kyllä melkoista sirkusta se ultraus kun aina vaavi käännähti jotenkii ja täti sano että koitetaankin nyt sisäkautta kun se on noin päin ja mä pomppasin pystyyn ja vedin kiireesti housut jalasta ja kun taas pääsin tuoliin ni jo oli taas vaihtanu asentoa ja ultraputkea tuli vastaan heristelevä nyrkki. [:D] Selkeesti häiriköitiin masukin unia kun koitti tosi närkästyneenä kääntää aina kylkeä ja piteli käsiään kasvoilla. [;)]
Meilläkin selkeesti ollaan aktiivisimmillaan iltaisin, aamulla harvoin tuntuu liikkeet tai mitkään. Mutta onneks ei kuitenkaan valvota, että temuaa illan kuudesta kymmeneen ja sitten nukkumaan käydessä rauhoittuu. Kyllä mä joskus herään myös öisin siihen että mua potkastaan kovasti mutta nää pitkät potkunyrkkeilysarjat tulee aina aikasemmin. [;)] Hyvä niin, sain pitää saman unirytmin sitten toukokuun jälkeenkin. [;)]

Nyt on kyllä niin helpottunu ja onnellinen olo että taidan lähteä kaupungille ostamaan pienelle jo jotain. [:)] Nyt täytyy vaan rentoutua ja alkaa uskomaan että meille ihan oikeasti tulee pieni perheenlisä keväällä. [:)]
 
Takaisin
Top