Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä juttu Murrimur kun jaksoit tehä listan. Mulla on synnytyssairaala muuttunut kun muutetaan Tampereelle, eli on TAYS.

Tervetuloo Annami, samoissa mennään. Missäpäin asut?
 
Ei tosiaan näy allekirjoitus kännykällä. Mulla Samsung. En ole tarkistanut näkyykö läppärillä. Eli ei sitten auta sekään. :/ Varmaan liian hankalaa jos jokainen kirjoittaisi aina viestinsä perään lopuksi lasketun aikansa (kuten muutama on nyt tehnytkin)?

LA 7.4.2016 (mutta suunniteltu sektio n. viikkoa ennen)

Läppärillä allekirjoitukset näkyy kyllä.
 
Juu samoissa mennään Noel. Mahan koosta päätellen voisin olla jo viimisilläni.
Asun Jyväskylässä. Ei taida olla täällä muita Jyväskylästä?
Reipasta Murrimur että jaksoit tehdä listan!
 
Aloitin nyt tekemään meistä listaa! On vähän työlästä, kun ketjussa viestejä pitkälle yli 1000, ja olemme ilmoitelleet tietojamme vähän hajanaisesti :) käytän sivustoa myös mobiililla, joten allekirjoitukset ei näy.

Lista on siis tosi vaillinnainen vielä. Ajattelin kuitenkin jo laittaa sen tänne siltä varalta, että joku muukin on ajatellut tehdä saman, turha tehdä tuplatyötä. Olen pahoillani, joku varmaan puuttuu kokonaan ja jollain väärää tietoa (esim. lasketut ajat tuppaavat muuttumaan, jos ensimmäisen arvion on kertonut kovin varhain). Kerrottuja tietoja puuttuu myös, koska en tosiaan ole ehtinyt koko ketjua alusta saakka lukea. Olkaa armeliaita!

Synnyttäneistä on siis nimi/ synnytyspvä ja rv/ vauvan pituus paino sukupuoli/ sairaala/ monesko lapsi. Odottavista nimi/ la ja vauvan sukupuoli/ monesko lapsi/ (oletettu) synnytyssairaala.

Synnyttäneet
Maiju-75/ 30.12. / 47 cm 2820g P// 3.
Maria75/ 30.1. Rv 42+1/ 49 cm 3360 g P/ tyks/ 1.
Titti// jorvi/ 2.

Odottajat
Satom/ .3./
Sikuriini/ 2.4. P/ 3.
Marituuli/ 7.4. P/ 3./ nkl
Murrimur/ 2.5. P/ 2./ kos tai nkl
Catlin/ 16.5. P/ 3./ kos
Mamma-79/ 18.5./ 2./ tays
Tähti-73/ 24.5. P /1./
Tähtipölyä/ 27.5. T/ 2./ kos
Annami/ 5.6./ 2.
Noel/ 7.6. P/ 1./ kos tai nkl
Bamse/ 10.6./ 1./ oys tai oas
KuuKassius/ 13.6. T/ 1./ kos tai nkl
JustMom10/ 16.6./ 11./ tyks
MS74/ 30.6. T/ 1./ tyks
Tytti73/ .6.
Mrs75/ .6./ 2.
Kaarina73/ 6.7./ 2.
Kisu75/ 10.7./ 5.
Satru/ 19.7./ 4./ hus
Minni71/ 19.7. T/ 1.
Miiuli77/ 16.8./ 1./ hys
Bobcat/ 29.8./
Tintsu/ .8./ 2.
Saara72/ 6.9./ 3.
Janna75/ lokakuu?/ 4.
Ooo/ lokakuu?/ 2.
Napu75/ lokakuu?/ 3.
Lettuhei/
Nuska76/
Eclipse/ T / 1.
Eli mulla la. 16.3. Ja Nkl sekä poikalupaus :-)
 
Kiitos listasta murrimur :)

Mulla näkyy kännylläkin allekirjoitukset.

Yö oli tuskainen, kaikista tyynyistä huolimatta ei hyvää asentoa löytynyt ja vasta aamuyön tunteina sain unta.
 
Kiitos listasta!

Mun tiedot:

Lettuhei/25.8/1./KOS

Nt-ultra siis onnellisesti takana, kaikki hyvin ja lapsi liikkui vilkkaasti. Viikolla 4 varhaisultrassa arvioitu la oli päivän tarkkuudella oikein, joten virallinen la pysyi ennallaan.

Se, näkyykö allekirjoitukset kännyllä riippuu varmasti siitä, käyttääkö kännykän selainta vai vau.fi-sovellusta. Mulla käytössä sovellus ja se on kyllä muuten niin näppärä, etten allekirjoitusten takia luopuisi.
 
Hassua!!:)
Välillä tuntuu hassua/kutittavaa muljinaa mahassa...ihankuin vauva pissaisi tai jotain...:rolleyes:

Parina iltana on ollut kutitusta lähellä vasenta nivusta, ihan kuin pieni käsi ja sormet menis siellä...laughing6
 
Hassua!!:)
Välillä tuntuu hassua/kutittavaa muljinaa mahassa...ihankuin vauva pissaisi tai jotain...:rolleyes:

Parina iltana on ollut kutitusta lähellä vasenta nivusta, ihan kuin pieni käsi ja sormet menis siellä...laughing6
Ihanaa kutkutusta. Mulla heittää jotain volttia ja päivä päivältä nää sirkusliikkeet vaan lisääntyy. Hurja tunne.
 
Joku uskomus on että poikavauvat tärisee kun ne pissaa kohdussa. Itsellä pitänyt paikkansa kyllä ainakin näissä 4:ssä viimeisessä, joista pojat syntyneet :)aiemmista en muista, ei oo mitää muistikuvaa ja tyttöjä ja poikia siis ennen näitä neljää:)

Tää vauva vaikuttaa rauhallisemmalta kuin edellinen joka tässä vaiheessa jo tuntui liikkuvan kokoajan väsymättä ja niin että välillä jo alkoi hermostuttaa jatkuva jyske masussa. Nyt selkeitä taukoja liikkeissä ja yölläkin nukkuu:) välissä saa masua tuuppia että haloo ootkos sielä kun niin rauhallista on. Heti sitten antaa moksaisun äidille iloksi :)
 
Kiitos Murrimur listan teosta Mulla todennäköinen synnytyssairaala on Jorvi. Tervetuloa mukaan kaikki uudet, on tosi kiva, kun meitä on täällä näin paljon
 
Kiitos listasta!

Mun tiedot:

Lettuhei/25.8/1./KOS

Nt-ultra siis onnellisesti takana, kaikki hyvin ja lapsi liikkui vilkkaasti. Viikolla 4 varhaisultrassa arvioitu la oli päivän tarkkuudella oikein, joten virallinen la pysyi ennallaan.

Se, näkyykö allekirjoitukset kännyllä riippuu varmasti siitä, käyttääkö kännykän selainta vai vau.fi-sovellusta. Mulla käytössä sovellus ja se on kyllä muuten niin näppärä, etten allekirjoitusten takia luopuisi.

Onnittelut ultrasta!:love7:Heartred
 
Onpas täällä tosiaan kuhina käynyt- ihanaa! Tervetuloa ja onnea odotuksesta kaikille uusille.:)
Eiköhän tämä pikku ryntäys tälle palstalle viimeistään kerro, että ei me mitään vanhoja olla kun ihan jokainen meistä tyytyväisesti tiineenä on, että voidaanko nyt muuttaa se hedelmällisyyden laskemisen ikä johonkin +50vuoteen?:laughing001
 
Ihanaa kutkutusta. Mulla heittää jotain volttia ja päivä päivältä nää sirkusliikkeet vaan lisääntyy. Hurja tunne.

Hihh:p
Täällä oli myös volttivaihe jokunen viikko sitten:dance018 Neuvolassa potki ultrauslaitetta sydänääniä kuunnellessa ihan villisti ja huiskikin sitä käsin neuvolatädin mukaan, hehheh...siis nauraa retkotin siinä tutkimuspöydällä:p

Nyttemmin on "rauhottunut".. mutta uusia kujeita tullut, kuten toi sormilla kutitus ja potkut on voimallisempia "täsmäpotkuja"...Jos tönäisen takaisin mahaa, tulee käteen takaisinpotku:joyful:

Vai tärisee pojat pissatessa:), en ole tuota vielä ainakaan havainnut, mutta lämmin virtaus ja joku lorina mahassa...:rolleyes:
 
Kivaa, heti tuli paljon täydennystä listaan! Alla päivitetyillä tiedoilla.


Synnyttäneet
Maiju-75/ 30.12. / 47 cm 2820g P// alateitse/ 3.
Maria75/ 30.1. Rv 42+1/ 49 cm 3360 g P/ tyks/ sektio/ 1.
Titti/ 9.2./ 50cm 3325 g P/ js/ alateitse/ 2.

Odottajat
Satom/ 16.3. P/ 3./ nkl
Sikuriini/ 2.4. P/ 3.
Marituuli/ 7.4.- suunn. sektio noin 1 vko ennen - P/ 3./ nkl
Murrimur/ 2.5. P/ 2./ kos tai nkl
Catlin/ 16.5. P/ 3./ kos
Mamma-79/ 18.5./ 2./ tays
Tähti-73/ 24.5. P /1./
Eclipse/ 25.5. T/ 1./ koks
Tähtipölyä/ 27.5. T/ 2./ kos
Annami/ 5.6./ 2./ jyväskylä
Noel/ 7.6. P/ 1./ tays
Bamse/ 10.6./ 1./ oys tai oas
KuuKassius/ 13.6. T/ 1./ kos tai nkl
JustMom10/ 16.6./ 11./ tyks
MS74/ 30.6. T/ 1./ tyks
Tytti73/ .6.
Mrs75/ .6./ 2.
Kaarina73/ 6.7./ 2./ jorvi
Kisu75/ 10.7./ 5.
Satru/ 19.7./ 4./ hus
Minni71/ 19.7. T/ 1.
Miiuli77/ 16.8./ 1./ hys
Lettuhei/ 25.8./ 1./ kos
Bobcat/ 29.8./
Tintsu/ .8./ 2.
Saara72/ 6.9./ 3.
Järvenhenki/ 9.9./ 1./ kaks
Ooo/ 6.10./ 2./ jorvi
Janna75/ 14.10./ 4.
Napu75/ 21.10./ 3./ koks
Nuska76/
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top