Olen mäkin influenssarokotuksen ottanut, kuten koko muukin perhe. Mutta eipä se auta näihin tavallisiin viruksiin. Viimeksi sairastuin ennen uutta vuotta ja olin kipeä monta viikkoa. CRP 78 ja antibioottikuuri. Ilmeisesti kuumeeton keuhkokuume. Sen jälkeen olen yskinyt vähän edelleen ja nyt yskä ja muut oireet taas pahenivat. Eli kunnolla en päässyt vielä eroon vanhastakaan, kun iski taas.
Nyt särkee naamaa, korvia ja päätä. Yskittää ja rohisee, niistää saa koko ajan. Nenäkannua olen käyttänyt liian harvakseltaan, nyt pitää taas alkaa käyttää useammin ettei pesi tulehdus poskionteloihin (sinne mulla aina kaikki flunssat menee, jollei sitten keuhkoihin astman takia).
Mä en ole ollut tällä tavalla jatkuvasti sairas moneen vuoteen ennen tätä raskautta. Ilmeisesti raskaus herkistää nyt kaikelle. Tuntuu, että koko ajan on jotain. :banghead:
Ja tosiaan, ei kai ne sitten koko arviota välttämättä kaikilta katso, jos näyttää että sf-mitta on ihan ok eikä mitään ongelmia ole. Mulla on vaan riskiraskauksia ollut, niin olen tottunut että katsotaan usein.
Eka oli IVF:llä tehty, joten sitä seurattiin usein. Myös oli sokeriongelmaa. Toisella myös sokeriongelmaa sekä katseltiin, että pitääkö tehdä taas sektio (piti). Nyt taas sokeriongelmaa, ikää enemmän yms. joten seurataan ahkerammin.