Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän poika syntyi tänään klo 0.22. Käynnistys päättyi sitten sektioon, kun poika ei enää sietänyt sitä oksitosiinitippaa ja kohtu ei avautunut enempää kuin 2 cm. Poika ja äiti voivat hyvin, vaikka äitillä on maha kipeä. Poika painoi 3,360 kg ja oli 49 cm pitkä.
 

Liitteet

  • 20160130_173645.jpg
    20160130_173645.jpg
    725.7 KB · Katsottu: 54
Ojh,mikä ihanuus- onnea maria!!!!!
Ihana, söpö ja täydellinen pikku-poika saapui maailmaan- tervetuloa (ja vieläpä mun mielestä ihan parhaana päivänä)!:Heartred
 
Hei, sopiiko liittyä ketjuun? Täällä 42 - vuotias toista lastaan odottava äippä Esikoinen on jo ekaluokkalainen, ja yritettiin kakkosta jo hänen ollessaan kolme. Kolmen keskenmenon ja yhden kohdunulkoisen jälkeen jo ajateltiin, ettei toista lasta meille ollut tarkoitettu. Tein kuitenkin plussatestin marraskuun alussa 2015 ja nyt siis viikkoja kertynyt 17 + 1. Kyllä elämällä on tapana yllättää❤️ Ikäni puolesta hieman hirvittää, mutta kiva huomata, että muitakin samanikäisiä odottajia löytyy

Tervetuloa palstalle Kaarina-73:flower
Hieno yllätys, onnea raskaudesta:love7:Heartred
 
Meidän poika syntyi tänään klo 0.22. Käynnistys päättyi sitten sektioon, kun poika ei enää sietänyt sitä oksitosiinitippaa ja kohtu ei avautunut enempää kuin 2 cm. Poika ja äiti voivat hyvin, vaikka äitillä on maha kipeä. Poika painoi 3,360 kg ja oli 49 cm pitkä.

ONNEA MARIA!!:Heartbigred
Onnittelut koko perheelle:Heartred:love7
Sieltä hän sitten saapui tähän maailmaan:p
 
Mä sanon vaan et hemmetin neuvola ja niiden liikelaskut! Kävin torstaina neuvolassa ja kehottivat noita liikelaskuja tekemään jos vauva on normaalia hiljaisempi. No, nyt olen tänään kuvitellut että ei potkiskele niin reippaasti. Aamusella tein vajaan tunnin ajan laskemista syömisen jälkeen. Ihan tarpeeksi liikkui. Mut nyt mietin vainoharhaisena taas että ei liiku tarpeeksi.. ja yritän miettiä et onko ennen ollut rauhallisempia päiviä, kyllä kai. Mutta miten noiden laskemisten kanssa oikeestaan pitää tehdä? Kun voihan vauva nukkua pitkiäkin aikoja? Pitääkö muka herätellä että alkaa taas liikkua? Mietin viime yönä että en muista tuntevani liikkeitä juurikaan öisin. Vaikka herään tunnin välein. Kai vauvakin sitten nukkuu?

Olenko mä nyt ihan hermoheikko? :wacky:

Ei tällaisia käsketty tekemään 10-12 vuotta sitten. Esikoispoikakin oli niin rauhallinen mahassa että en muista että kamalasti olisi potkinut.
 
Onnea Maria! !<3 Ihanasti täällä porukkaa! Todella laiskasti käyn täällä kun fb puolella tulee enemmän oltua ja yleensä puhelimen kanssa näitä luen. Mulla alkaa äitiysloma reilun viikon päästä! Olo onkin jo melkoisen tukala supistelujen ja valvomisten takia että todella jo odotan sitä. :-)
 
Mä sanon vaan et hemmetin neuvola ja niiden liikelaskut! Kävin torstaina neuvolassa ja kehottivat noita liikelaskuja tekemään jos vauva on normaalia hiljaisempi. No, nyt olen tänään kuvitellut että ei potkiskele niin reippaasti. Aamusella tein vajaan tunnin ajan laskemista syömisen jälkeen. Ihan tarpeeksi liikkui. Mut nyt mietin vainoharhaisena taas että ei liiku tarpeeksi.. ja yritän miettiä et onko ennen ollut rauhallisempia päiviä, kyllä kai. Mutta miten noiden laskemisten kanssa oikeestaan pitää tehdä? Kun voihan vauva nukkua pitkiäkin aikoja? Pitääkö muka herätellä että alkaa taas liikkua? Mietin viime yönä että en muista tuntevani liikkeitä juurikaan öisin. Vaikka herään tunnin välein. Kai vauvakin sitten nukkuu?

Olenko mä nyt ihan hermoheikko? :wacky:

Ei tällaisia käsketty tekemään 10-12 vuotta sitten. Esikoispoikakin oli niin rauhallinen mahassa että en muista että kamalasti olisi potkinut.
No mäkin juuri marmatin noista. Mullakin poju voi vilkkaan päivän jälkeen olla seuraavan päivän ihan hiljaa. Hermostuttaa turhaan.
 
Sama juttu täällä. Välillä liikkeitä ei juurikaan tunnu ja sit vauva onkin taas liikkeessä jatkuvaan. Välillä kyllä herättelen kun huoli kasvaa suureksi. Olen huomannut kun juon lasin appelsiinimehua, melske alkaa. Yöt valvon mutta onneksi vauva pääasiassa nukkuu. Jos se vaikka olisi samanlaista jatkossakin. :-)
 
Onnea Maria! !<3 Ihanasti täällä porukkaa! Todella laiskasti käyn täällä kun fb puolella tulee enemmän oltua ja yleensä puhelimen kanssa näitä luen. Mulla alkaa äitiysloma reilun viikon päästä! Olo onkin jo melkoisen tukala supistelujen ja valvomisten takia että todella jo odotan sitä. :-)
Satom sinä oot sitten seuraava jota jännitetään? :) Mäkin luen aina puhelimesta mutta mulla kilahtaa heti puhelin kun joku teistä kommentoi. Ihanaa äippälomaa sinulle!
 
Mäkin just heräsin että Satom on sitten seuraava. Onko joku muu vielä tässä pian jakautumassa?
Tuli nyt niin vahvasti mieleen kaikki "ihanuudet" synnytyslaitoksella. Esim. Kun maito nousee niin mä olen ihan hiestä märkä ja tulipunainen. Ja se hetki kun sektion jälkeen katetri poistetaan ja kohtu tyhjennetään. Ja kun ekan kerran pitää nousta vessaan.
Mut ihmeeksi sitä toimintakyky palautuu kun se vauva on siinä.
 
Rehellisesti odotan jo synnytystä kovin. Nää kränkät kropassa alkanut ahdistaa. Kun ei kunnolla pääse liikkumaan. Mutta kyllä mä kestän! Mieluummin kestän kuin että syntyy liian varhain.
 
Takaisin
Top