Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jossai mainostettiin raskausajan hoitoöljy Weledaa....siin tais olla vehnänalkioöljyä, manteliöljyä ja arnikkiuutetta....tiä sit kummosta on.
 
Mitä vauvaöljy sisältää?:rolleyes:
Kuuluuko äitiyspakkauksen valikoimaan?

Ihan synteettistä se mun käyttämä öljy on, olen käyttänyt sekä itseeni, että lapsen hierontaan ja kylpyveteen ihan vastasyntyneestä alkaen mutta, jos tykkäät, niin eikös ainakin Weledalla ole luonnonmukaisia öljyjä (ja onhan noita muitakin vaikka kuinka)..

Mä otin tällä kertaa rahana äitiysavustuksen, kun edellinen paketti on vielä tallessa ja hyvässä kunnossa mutta 2014 paketissa ei ollut öljyä vaikka joskus aiemmin se on paketista löytynyt, tästä vuodesta en tiedä onko öljyä. Sisältö taitaa pikkusen muuttua vuodesta toiseen..
 
Mä olen öljynnyt masun aina suihkun jälkeen Bio Oil -nimisellä tuotteella. Se on miellyttävän tuoksuinen ja sopii myös lievän atooppiselle iholleni. Olen öljynnyt sillä myös rintoja, ne tuntuu kasvavan kovaa vauhtia myös...
 
Hei kun puhuitte niist menkkakivun tapasista ni onko ne semmosii et iha alhaalta viiltää nopeesti ja ohimenevästi? Yöllä ja nyt aamulla satunnaisia semmosia. Ne on kuitenki niin alhaalla et tuolla karvotuksen tasolla. Normaalia kasvukipua?
 
Mulla on just tommosia viiltokipuja, jos esim. käännyn nopeasti tai joskus aivastus aiheuttaa viiltokipuja..ihan kuin joku veitsellä vetäisi. Neuvolassa lekuri sanoi että on kohdun kasvukipuja ja kuuluu asiaan kunhan ei kovakipu jatkunut yhtäjaksoisesti pitkään. Mulla kestää hetken ja menee sitten ohi kun rentoutua itseäni eri asennossa.
 
Vaikken kerkeä oikein osallistumaan keskusteluun muuta kuin lukemalla juttuja, niin aina jännitän vauvauutisia :) Jokohan Marialla on nyytti kainalossa?
 
maria on ajatuksissa täälläkin ja osaksi omahyväisestä syystä, jos vauva syntyi yöllä/tänään meillä on sama syntymäpäivä.:laughing002
Kuka on seuraavana vuorossa? Taitaa olla Marituuli? Vai oletko se sinä Sikuriini?
 
Marituuli on muistaakseni viikon edellä eli aika tasoissa ollaan. Me taidetaan olla seuraavat näistä vakkareista.

7.4. on mun laskettu aika mutta voi tulla maailmaan aikaisemmin koska suunniteltu sektio. On muuten tuo vauvan syntymä jo kovasti mielessä.. Ensi viikolla on taas kontrolli Kättärillä. Nähdään minkä kokoinen poika nyt on.
 
Ai no sitten muistin väärin. Mulla laskettu aika on 2.4. Saa nähdä mihin suuntaan se siirtyy kun on varmaan se sektio ja tuo on lauantai. Ehkä se on sitten siitä seuraava viikko.
 
Hyvää synttäriä tähtipölylle!

Mullakin oli noita viiltäviä kipuja jos vaik aivasti (hatshuu, AUH!!) mutta nyt ei oo tuntunu.

Vähän pissavaivoja on, tulee hitaasti pissa vaik ois kova hätä. On myös vähän kirvelly sillai ku ois pissatulehdus, mutta ehkä se johtuu tosta kun pissa tulee hitaasti. Välillä taas riippuen ilmeisesti poitsun asennosta, tää ongelma poistuu.

Mä oon rasvaillu mahaa aloe geelillä, oon käyttäny samaa myös dopplerin geelinä. Hitsi ei yhtään huvittais mitkään välilihan rasvailut.
 
Hei, sopiiko liittyä ketjuun? Täällä 42 - vuotias toista lastaan odottava äippä Esikoinen on jo ekaluokkalainen, ja yritettiin kakkosta jo hänen ollessaan kolme. Kolmen keskenmenon ja yhden kohdunulkoisen jälkeen jo ajateltiin, ettei toista lasta meille ollut tarkoitettu. Tein kuitenkin plussatestin marraskuun alussa 2015 ja nyt siis viikkoja kertynyt 17 + 1. Kyllä elämällä on tapana yllättää❤️ Ikäni puolesta hieman hirvittää, mutta kiva huomata, että muitakin samanikäisiä odottajia löytyy
 
Kiitos :) aika jännää tämä on. Viime viikonloppuna kerrottiin esikoiselle, ja hänen reaktio oli ihana ❤️ Sen jälkeen on halaillut mun vatsaa ja odottaa kovasti vauvaa.
 
Ai no sitten muistin väärin. Mulla laskettu aika on 2.4. Saa nähdä mihin suuntaan se siirtyy kun on varmaan se sektio ja tuo on lauantai. Ehkä se on sitten siitä seuraava viikko.

Riippuu vauvan koostakin. Mulla kakkonen otettiin ulos jo pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Ehkä siksi ajattelen että nytkin voi olla samoin. Kakkonen painoi 3900 g. En ajatellutkaan että ehkä sektio onkin vasta lasketun ajan jälkeen.. sen näkee nyt sitten näissä tarkastuksissa. Kätilöopisto lähettänee mut pian Naistenklinikalle juttelemaan asiasta.
 
Takaisin
Top