T
Tähti ★
Vieras
Ehkäpä mäkin uskallan alkaa kirjoitella jo tänne kun menossa rv 21. Ikää 40v (kohta 41) ja ensimmäinen lapsi tulossa. Mulle tämä on myös yllätysraskaus. Menin syksyllä lääkäriin varmana, että olen jo saanut vähintään kystan tai munasarjasyövän, mutta mahasta löytyikin 7 vkon ikäinen ipanan alku Alkujärkytys oli melkoinen (myös miehelle), koska mulle oli jo sanottu vähän päälle 20v että en voi lapsia saada ilman hoitoja liian pahojen hormoniongelmien vuoksi. Yli 17 vuotta olinkin ilman ehkäisyä ja sitten päätti tällainen yllätys ilmestyä ilahduttamaan elämää ennen eläkepäiviämme.
Olen tätäkin ketjua jo vähän aikaa seuraillut, mutta jotenkin sitä vaan on vieläkin epävarma voiko kaikki mennä hyvin. Ylipainoa on reippaasti, mutta onneksi radia ei ole vielä ilmestynyt. Ja muutenkin olo on aika normaali. Alussa oli vain väsymystä ja lievää iltapahoinvointia niin en osannut niitä edes raskauteen yhdistää...
Ensi viikolla on rakenneultra joten ehkä sen jälkeen tästä uskaltaa alkaa nauttia. Vielä en ole uskaltanut mitään tavaroitakaan ostaa. NT-ultrassa kaikki oli kyllä hyvin (turvotus 0,9) eikä seulakaan hälyttänyt.
Tervetuloa palstalle Eclipse ja onnea plussasta!!!!
Todellinen jymy-yllätys, ihana kuulla
Mennäänkin ihan samoissa rv21:) Mulla oli rakenneultra 3pv. sitten..