Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Yölento! Niin se odottavien lista vaan lyhenee. Edelleen odotan että kuka foorumilaisista on eka tokalle kierrokselle [emoji3]
Mut voi jättää pois siltä kierrokselta. Meillä on lapsiluku täynnäHehh :) Kai me kaikki tehdään uusintakierros ja plussia alkaa jo pian sadella :)
Mut voi jättää pois siltä kierrokselta. Meillä on lapsiluku täynnä
Samoin, meille riittää nää neljä! :)
Ei satu. Siitä pitää selibaatti huolen. Ennen kuin jommankumman piuhat on poikki niin mulla pysyy housut jalassaHihh...toinenkin ihana vahinko voi sattua?
Ei satu. Siitä pitää selibaatti huolen. Ennen kuin jommankumman piuhat on poikki niin mulla pysyy housut jalassa
Yhden jälkeen haaveilee toisesta, koska kaikki oli niin helppoa...ei pahoinvointia, ei väsymystä, ei kolotuksia, ei siis mitään!..... Silloin raskaana sitä oli ihan elämänsä parhaassa vedossa
Mun pitää sanoo tähän et mulla oli sama fiilis ekan muksun ollessa > 6 kk. Raskausaika oli ollut helppo.
Tokan raskauden aikana ensin raskauspahoinvointi ja sitten vikat pari kk oli tosi tuskastuttavaa aikaa - varsinkin vikat viikot melkein vitutti, vaikka miten psyykkasin et tää on ainutlaatuista aikaa ja odotuksesta pitää yrittää nauttiakin.
No, tokan synnytys oli sit niin paljon parempi kokemus kuin esikoisen, et nyt 10 pv sen jälkeen saattaisin haluta kolmannenkin... Ehkä parin vuoden päästä :D... Mut ehkä nyt tulee jo ikäkin vastaan. Et ehkä se lapsiluku on täynnä, jos nyt jotain ihan ihmettä satu... Multa puuttuu toinen tuubakin, mikä ei sekään ainakaan helpota raskautumista.