QueenSheep
Silmät suurina ihmettelijä
No niih.. siellä se pienokaisen sydän pompotteli niin kuin pitääkin ja kokokin täsmäsi oletettua raskausviikkoa. Huh sentään :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voin kuvitella, että olet helpottunut! Muistan erittäin hyvin miten pitkään itse jännitin meneekö kesken (kun oli tuulimuna ollut kerran), mutta hyvin on mennyt ja nyt rv34+3.No niih.. siellä se pienokaisen sydän pompotteli niin kuin pitääkin ja kokokin täsmäsi oletettua raskausviikkoa. Huh sentään :)
Mulla normilämpö 36,6 ja raskausaikana oli koko ajan noin 37-37,2Paljon onnea Napu75 ja Kimaira! [emoji4]
Kysymys - oletteko huomanneet noussutta ruumiinlämpöä raskauden aikana? Mulla näyttää 37 molemmin puolin (olen mitannut vain iltaisin), ja mietin että onko vielä jälkilämpöilyä tuosta keuhkokuumeesta vai mahtaako kuulua raskauden oireisiin..
Normaalilämpö mulla on siinä 36,5 tienoilla
Poika syntyi 3.11. käynnistettiin synnytys, joka eteni jonkun aikaa, mutta päätyi sektioon. Kokemus oli kaikkiaan hyvä ja lopputulos hurmaava! Poika oli 3690g ja 51 cm. Monenlaisia vaiheita on näihin ensimmäisiin päiviin mahtunut. Meillä on ollut kaikissa vaiheissa ilo saada hyvää hoitoa ja ystävällistä palvelua ja neuvontaa. Huomenna päästään kotiin.Yölento :) Sulla la 9.11.
Joko on oireita?
Tsempit kohti synnytystä
Poika syntyi 3.11. käynnistettiin synnytys, joka eteni jonkun aikaa, mutta päätyi sektioon. Kokemus oli kaikkiaan hyvä ja lopputulos hurmaava! Poika oli 3690g ja 51 cm. Monenlaisia vaiheita on näihin ensimmäisiin päiviin mahtunut. Meillä on ollut kaikissa vaiheissa ilo saada hyvää hoitoa ja ystävällistä palvelua ja neuvontaa. Huomenna päästään kotiin.
Miehen kanssa ollaan hyvä tiimi. Yksin en olisi pärjännyt enkä edes niin, että mies on apulaisena. Mies on hoitanut vauvaa ja minä olen tehnyt sen, minkä olen voinut.
Jos joku haluaa synnytyspelon vuoksi sektioon, niin molemmat tavat kokeneena voin sanoa, että sektio on paljon hankalampi ja vaarallisempi. Toisaalta jos joku ei pysty synnyttämään alateitse, Suomessa on todella osaavia ammattilaisia. Sektio voi olla myös hyvä kokemus.