Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lettuhei täällä ihan sama! Soitin hyvinkäälle yliaika kontrolliin. Sain ajan kun tänään 41+0. Aika tuli 7.9 klo 8.30. Sanoin että on ihan vitun paha olo . Oksettaa ja on pää kipee ja kohta pää hajoo!! Vastaus oli että tuu ajoissa sit aamulla vittu keskiviikkona jos ei mitään oo siihen mennessä tapahtunu! Ei niitä kiinnostanu mun vointi ! Että mihis lähetään??
Mä muistan kans ja ne yölliset supistukset jotka piti hereillä....Nyt 8 vk vanha vieressä pitää hereillä.Mä niin muistan kuinka raastavaa oli oottaa yliajalla. Hermot riekaleina ja maha vaan kasvoi ja kasvoi! Tsemppiä siis loppuodotteluun! Se on perseestä, mutta kaikki se odottaminen on sen arvoista! Nyt tuo mun yliaikainen vauveli tuhisee jo 1kk ikäisenä sylissä ja synnytys on muisto vain :)
Mä komppaan kanssa kinuskikissaa. Sieltä etin aina pippaloihin leivontareseptit.Sirpa, Kinuskikissalla on hyvä vege-voileipäkakkuresepti, muistaakseni nimellä Kreikkalainen voileipäkakku. Näihin mitä oon tehnyt mulla ei oo varsinaista reseptiä, ite kehittelemät sörsselit ja määrät on aina jotain sinne päin, maistelemalla tehdyt. :D
Mä tein ite kaikki ja vielä tuplat kun tein tavalliset ja gluteenittomat. Yks oli lihaton ni tein savulohivoileipäkakun ja sit tonnikala- ja kinkkurieskarullia.Janna, mites rippijuhlat män? Mä varmaan joudun ite vääntää voikkugagut. Onks hyviä reseptejä, anyone....? Viittis alkaa netistä ettiin ja testailee. Joku kinkkugaggu ja sit joku...varmaan kalagaggu? Oisko niit muitakin?
Alkaa menee hermo! 41+3 ja supistelee mut sit loppui
Tsemppiä molemmille Lettuhei ja Susamama! Kyllä ne viikon sisällä tuhisee teidän tisuilla.Tsemppiä sinnekin. 41+4 eikä ees oo pahemmin supistellut. Vähän kivuliaita harkkasuppareita vaan. Odottelen tässä että Kättärin puhelinaika alkaa, että pääsen varaamaan sen !#€&/% ajan. Taas tuli ajateltua että ehkä miehen ei tarvis viikonlopun jälkeen lähteä töihin mut tossa se lappaa jugurttia naamaan. Deja vu viime maanantailta.