Mulla on ollut ja on edelleen tosi helppo raskaus eikä siksi oikein kehtais valittaa. Nytkin 40+6 on vain ihan ajoittain vähän tukala olo. Ainoo mikä vaivaa enemmän on tissit jotka on keväästä asti saaneet jotain kylmettymiskohtauksia. En silti ole oikein missään vaiheessa nauttinut tästä yhtään. Ei vaan ole mun juttu ja se, että "voi hyvin" on aika suhteellista. Joo voin ilmeisesti tosi hyvin useimpiin muihin raskaana oleviin verrattuna mut en todellakaan verrattuna itseeni silloin kun en ole raskaana. Ärsyttää ihmiset jotka tulee lässyttämään jotain miten mahtavaa on kantaa sisällä uutta elämää ja synnytys vituttaa jo etukäteen. Biologia olis totisesti voinut järjestää tän homman paremminkin. Sit voi todeta että kyllä se sit on sen arvoista kun saa lapsen syliin, mut ei se sitä muuta että perseestä on ollut tää aika. Mua auttaa jaksamaan paremmin se, että sanotaan miten asiat on kuin joku lässytys elämän ihmeestä.
Kävin just neuvolassa ja se oli taas ihan tyhjä arpa. Mun verenpaineet on alimmillaan koko raskausaikana, paino oli laskenut ja sf-mitta vaan kasvaa. Vauva porskuttaa ilmeisen tyytyväisenä tuolla eikä sillä oo varmaan mitään aikeita poistua. Perjantaina pitäis sit varata yliaikaiskontrollia. Vaikka tää perseestä onkin niin en millään haluais käynnistystä.