Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oih ihanaa, paljon onnea koko perheelle!! :)Hän on täällä Aamulla meni vedet, ambulanssilla sairaalaan ja likka leikattiin klo 10.15 maailmaan. Pituutta oli 48 cm ja painoa 3434 g, et se siitä painoarviosta... Mutta hyvä näin. Tumma tukka ja tummat silmät, söpö ku mikä :) Tossa kainalossa tuhisee.
Lettuhei, miks ei sun mies halua kastetta ? Eikö hän kuulu kirkkoon ? Mun mies erosi kirkosta omassa pölhyyksissään 3 vuotta sitten. Häntä pyydettiin kummiksi ja hänen piti liittyä takaisin kirkkoon. Onneksi liittyi niin saatiin poika kastettua. Mekin mentiin maistraatissa naimisiin, mutta avioliiton siunaaminen oli kastejuhlassa.
Novelle, onnea, onnea, ONNEA! :) Miks ambulanssilla?
Onnea! Varaudu kyyneltulvaan jos kuuntelet Kurkelan biisin.Niin ja joo, yleensä kai ristiäisissä on 2 biisiä, meillä vain oli esikoisen juhlissa 3, kun halusin välttämättä sen Suojelusenkelin. Nyt täytyy kuunnella se Johanna Kurkelan kappale, jahka ennätän.
Me mentiin kahdestaan ulkomailla naimisiin :)
Hän on täällä Aamulla meni vedet, ambulanssilla sairaalaan ja likka leikattiin klo 10.15 maailmaan. Pituutta oli 48 cm ja painoa 3434 g, et se siitä painoarviosta... Mutta hyvä näin. Tumma tukka ja tummat silmät, söpö ku mikä :) Tossa kainalossa tuhisee.
Kimaira, juu LA vasta 14.10. nyt rv 33+1. Mulla on lapset syntyneet rv34+5, 39 ja 37+4.
En tiiä enää oonko vainoharhainen vai mikä on. Tuntuu kuin kohtu olis pienempi kuin ennen. Iho ympärillä tuntuu löysemmältä. Vauva liikkuu kyllä ihan normisti. Ja paino on ripulin jäljiltä edelleen pudonnut eilisestä aamusta 700g, eli kahdessa vuorokaudessa ny mennyt 2,6kg. Mut se mikä ihmetyttää/huolestuttaa on et supistelut on vähentyneet rajusti! Pitäis kai olla tyytyväinen mut tää ei tunnu normaalilta. Normisti joka ikinen kerta kun nousen seisomaan tai kun käännyn selälleen tulee supistus, tänään oon tunnistanut vaan yhden supistuksen ja sekin oli aika vaisu. Nyt en siis tiedä onko vaan joku pahempi vaihe mennyt ohi ja tältä raskauden kuuluis tuntua vai mitä tää on.