Täh? Siis eikö sun vauvasta oo tehty synnytystapa-arviota tai jossain uä yhteydessä katsottu kokoa?
Melko erikoista toimintaa..
Edit: Ja kai nyt on katsottu missä asennossa se on? Sulla alatiesynnytys kaiketi kuitenkin tavoitteena??
No rakenneultrassa oli toki painoarvio mut onhan siitä nyt jo melko kauan. Ja jos radi olis vaikuttanut kokoon niin enimmäkseen sen jälkeen. Jos en olis käynyt yksityisellä 4d-ultrassa niin vois olla ton suhteen melko levoton olo, mutta siellä tuli rampattua kolme kertaa rv26-30 vauvan piilottelun takia, ja kasvoi tasaisesti keskikäyrän tuntumassa kuten aiemminkin.
Asento on ok. Nlalääkärissä ultrattiin vk36 ja tänään vielä varmistettiin neuvolassa, mutta niitten laitteella ei kuulemma saa tehtyä kokoarviota. Synnytystapa-arviota oon kysellyt mutta sitä ei kuulemma tehdä ilman syytä ja radidiagnoosi ei ole syy (no toi mun radi onkin ihan huuhaata, mutta ei niiden mielestä). Kai ne olis lähettänyt mut tutkimuksiin jos sokereissa olis ollut häikkää tai jos sf-mitta olisi iso.
Mä en oikeestaan oo erityisen huolissani, mutta kiitos siitä ei kyllä kuulu neuvolalle vaan niille käynneille yksityisellä.