Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pionille onnittelut ihanan pikkuisen löytymisestä ja Kimairalle synttärionnea!! (juu mä pidän ihan hiisin isona huijauksena että mä muka 44 täyttäisin parin kuun päästä, no en tasan :cat:)
Mie kävin tääl viel lukee loppuun ja nyt poistun pyörimään ehkä kuumeilijoissa tai jossain.Eilen oli tyhjennys,kesti 14 tuntii (piiippppp) koettii paineidenlaskut ja tuskanhiet supistelles että tossa ajassa ois synnyttäny kyl jo kaksi vauvaakin mut näin nyt.

Vointeja teille pallomahat- kaikel rakkauvel :)
Ja kiitos myötäelämisestä!

Hei Ajna, mä olen kokenut lääkkeellisen tyhjennyksen tuulimunaraskauden jälkeen. Jaksamisia sulle !
 
Lekurilla käyty. Labroista löytyi melkein kaikki mahdollinen (hiiva, streptokokki ja bakteerit), joten antibiootti-hiivapuikot käyttöön 10 päiväksi herpes-lääkkeen lisäksi. Kohdunkaula ennallaan eli normaali, mikä tietysti on huojentavaa että supistelut ei oo vaikuttaneet sinne. Jatketaan odottelua. 30+6
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on ehtoisa emäntä leiponut koko aamupäivän omppupiirakoita pakkaseen. Vielä olis vaikka kuin omppuja kun keksis miten ne säilöö / hyödyntää... Vähän väsy mut hyvä meininki.
Rv 30+0

Vähän kyl alkaa jo kaivata "omaa kroppaa", vaikka onhan toi masunyrkkeilijä aika liikkis. Tällänen köntystely vaan alkaa jo riittää....
 
Täällä on ehtoisa emäntä leiponut koko aamupäivän omppupiirakoita pakkaseen. Vielä olis vaikka kuin omppuja kun keksis miten ne säilöö / hyödyntää... Vähän väsy mut hyvä meininki.
Rv 30+0

Vähän kyl alkaa jo kaivata "omaa kroppaa", vaikka onhan toi masunyrkkeilijä aika liikkis. Tällänen köntystely vaan alkaa jo riittää....

Tee omenasosetta/hilloa tai omenamehua. Mä teen yleensä omenasosetta ja mies mehustaa marjat ja omenat meiän keittiön puuhellassa.
 
Täällä on ehtoisa emäntä leiponut koko aamupäivän omppupiirakoita pakkaseen. Vielä olis vaikka kuin omppuja kun keksis miten ne säilöö / hyödyntää... Vähän väsy mut hyvä meininki.
Rv 30+0

Vähän kyl alkaa jo kaivata "omaa kroppaa", vaikka onhan toi masunyrkkeilijä aika liikkis. Tällänen köntystely vaan alkaa jo riittää....
Kuivata omppuja. Mukava välipala tai mieliteon sammuttaja.
 
Kuivata omppuja. Mukava välipala tai mieliteon sammuttaja.

Ja hyvää laihdutusruokaa :)... tässä pohdin, kun pitää raskauskilot saada pois. Mulla on kanssa omenoita, enemmän, kuin mihin tunkea niitä...Synnyinkodissa on omenapuita, miehen kotona ja meidän lähinaapurikin sanoi, että ottakaa omenoita heidän puusta, kun heillä on liian paljon omenoita. Meilläkin oli omenapuu takapihalla, mutta kaadettiin se turhan takia pois ja istutettiin tilalle pensaita.
 
Hei tänne! :) Kukas täällä on seuraavana synnyttämässä?:rolleyes::rolleyes:

Kovasti tsemppii!! :):gen014:gen014:thumleft
 
Olisihan tuossa vielä elokuun puolella useammallakin odottajalla la... Tsempit täältäkin!

Synnyttäneet
Maiju-75/ 30.12. / 47 cm 2820g P// alateitse/ 3.
Maria75/ 30.1. Rv 42+1/ 49 cm 3360 g P/ Tyks/ kiireell. sektio/ 1.
Titti/ 9.2./ 50cm 3325 g P/ Js/ alateitse/ 2.
Satom/ 20.3./ 51 cm 3365 g P/ Kos/ alateitse/ 3.
Marituuli/ 24.3./ 48 cm 3000 g P/ Nkl/ suunn. sektio/ 3.
Sikuriini/ 30.3./ 52 cm 3780 g P/ Tyks/ suunn. sektio/ 3./
Catlin/ 8.5. rv 38+6/ 52 cm 3952 g P/ Kos/ alateitse/ 3.
Mamma-79/ 13.5. rv 39+2/ 52 cm 4090g T/ Tays/ alateitse/ 2.
Tähti-73/ 13.5. rv 38+2/ 47 cm 2400 g P/ Hyvinkää/ kiireell. sektio/ 1.
Murrimur/ 14.5. rv 41+5/ 53 cm 3450 g P/ Kos/ alateitse/ 2.
Noel/ 15.5. rv 36+4/ 45 cm 2940 g P/ Tays/ alateitse/1.
Myy75/ 17.5. rv 41+1/ 51 cm 3795 g T/ Kos/ alateitse/ 2.
Tähtipölyä/ 20.5. rv 39+0/ 52 cm 2480 g T/ Kos/ alateitse/ 2.
Eclipse/ 28.5. rv 40+3/ 49 cm 3486 g T/ Koks/ kiireell. sektio/ 1.
JustMom10/ 2.6. rv 38+0/ 50,5 cm 3490 g P/ Tyks/ kiireell. sektio/ 11.
KuuKassius/ 20.6. rv 41+0/ 45 cm 2705 g T/ Kos/ alateitse /1.
Bamse/ .6. rv / T/ oys tai oas/ alateitse/ 1.
Kisu75/ 3.7. rv 39+0/ 50 cm 3342 g T/ Hyvinkää/ alateitse/ 5.
MS74/ 9.7. rv 41+2/ 55 cm 3850 g T/ Tyks/ kiireell. sektio/ 1.
Sirpa40/ 11.7. rv 40+2/ 50 cm 3024 g P// sektio/ 1.
Minni71/ 29.7. rv 41+3/ T/ Nkl// 1.
Satru/ 31.7. rv 41+5/ 52 cm 3490 g P/ Hyvinkää/ alateitse/ 4.
Gromit73/ 2.8. rv 41+5/P/ Kos/ alateitse/ 1.
Muumimamma-74/ 10.8. rv 40+3/ 49 cm 3385 g P/ Ksks/ hätäsektio/ 1.
Miiuli77/ 11.8. rv 39+5/ 50 cm 3478 g P/ Hys/ suunn. sektio/ 1.

Odottajat
Kaarina73/ 6.7./ 2./ jorvi
Jyväskylä?
Lettuhei/ 25.8. T/ 1./ kos
Susamama/ 26.8. P/ 6./ Nkl tai Hyvinkää
Novelle/ 26.8. T/ 2.
Bobcat/ 29.8./
Saara72/ 6.9./ 3.
Tintsu/ 7.9./ 2./ hyvinkää
Järvenhenki/ 9.9./ 1./ kaks
Pikkuinen2016e/ lokakuu/ 2./
Ooo/ 6.10. T/ 2./ jorvi
Evelin76/ 10.10. P/ 2./ Tays
Janna75/ 14.10. T/ 4./ tyks
Napu75/ 22.10./ 3./ koks
Kimaira/ 30.10. T/ 2./
Miilo/ marraskuu/ 4.
Yölento/ 9.11./ 3./ Tays
Sasi-76/ marraskuu??
Mamma Mia/ 9.12. P/ 1./
Helemi/ joulukuu/ 6.
Nuska76
Metola2
Pioni77/ .3.2017/ 1./
Pilvipouta/ 2017/ 5.
 
En muistanutkaan kuinka kypsää tämä loppuaika on. Mikään ei huvita, mikään ei kiinnosta, aika kuluu toooodella hitaasti..

Hoh hoi. Rv 39+3.
 
Mulla on nyt alkanut olla vähän kivuliaita suppareita ja ajoittain olo on aika tukala. Tänään olin neuvolassa ja sen jälkeen lähdin kaupungille lounaalle ja haahuilemaan. Oli kyllä aika raskaan tuntuista ja olin ihan poikki kun tulin kotiin. Metrossa juna oli laiturilla kun saavuin sinne ja totesin että mä en vaan pysty juoksemaan edes sitä kymmentä metriä, antaa mennä jos menee. No sit kun alkoi näyttää että on tosi hilkulla niin otin lopussa pari juoksuaskelta ja huh kun tuntui kamalalta. Yhteensä kuuden tunnin reissu.

Neuvolassa kaikki ok. Ilmeisesti mun pitää itse varata yliaikaiskontrolli sitten kun on mennyt 10 päivää yli lasketun! Sitä ennen ketään ei edelleenkään kiinnosta. Tai no uuden neuvola-ajan sain vielä ens viikolle. Jos joskus kuvittelin olevani iän takia riskiraskaus niin ne luulot on tässä totisesti karisseet. Yhtään kokoarviotakaan ei ole tehty radista huolimatta.

39+4
 
Mulla on nyt alkanut olla vähän kivuliaita suppareita ja ajoittain olo on aika tukala. Tänään olin neuvolassa ja sen jälkeen lähdin kaupungille lounaalle ja haahuilemaan. Oli kyllä aika raskaan tuntuista ja olin ihan poikki kun tulin kotiin. Metrossa juna oli laiturilla kun saavuin sinne ja totesin että mä en vaan pysty juoksemaan edes sitä kymmentä metriä, antaa mennä jos menee. No sit kun alkoi näyttää että on tosi hilkulla niin otin lopussa pari juoksuaskelta ja huh kun tuntui kamalalta. Yhteensä kuuden tunnin reissu.

Neuvolassa kaikki ok. Ilmeisesti mun pitää itse varata yliaikaiskontrolli sitten kun on mennyt 10 päivää yli lasketun! Sitä ennen ketään ei edelleenkään kiinnosta. Tai no uuden neuvola-ajan sain vielä ens viikolle. Jos joskus kuvittelin olevani iän takia riskiraskaus niin ne luulot on tässä totisesti karisseet. Yhtään kokoarviotakaan ei ole tehty radista huolimatta.

39+4


Täh? Siis eikö sun vauvasta oo tehty synnytystapa-arviota tai jossain uä yhteydessä katsottu kokoa?

Melko erikoista toimintaa..

Edit: Ja kai nyt on katsottu missä asennossa se on? Sulla alatiesynnytys kaiketi kuitenkin tavoitteena??
 
Join vadelmalehtiteetä tänään. Maha asukki möyrii ihan hirveesti ja kunnon kesko pinkeenä maha. Hitto pää hajoaa kohta!
 
Mulla on nyt alkanut olla vähän kivuliaita suppareita ja ajoittain olo on aika tukala. Tänään olin neuvolassa ja sen jälkeen lähdin kaupungille lounaalle ja haahuilemaan. Oli kyllä aika raskaan tuntuista ja olin ihan poikki kun tulin kotiin. Metrossa juna oli laiturilla kun saavuin sinne ja totesin että mä en vaan pysty juoksemaan edes sitä kymmentä metriä, antaa mennä jos menee. No sit kun alkoi näyttää että on tosi hilkulla niin otin lopussa pari juoksuaskelta ja huh kun tuntui kamalalta. Yhteensä kuuden tunnin reissu.

Neuvolassa kaikki ok. Ilmeisesti mun pitää itse varata yliaikaiskontrolli sitten kun on mennyt 10 päivää yli lasketun! Sitä ennen ketään ei edelleenkään kiinnosta. Tai no uuden neuvola-ajan sain vielä ens viikolle. Jos joskus kuvittelin olevani iän takia riskiraskaus niin ne luulot on tässä totisesti karisseet. Yhtään kokoarviotakaan ei ole tehty radista huolimatta.

39+4

Kummallista, kun sulle ei ole tehty kokoarvioita. Mulle tehtiin Tyksissä viikolla 37 ja 39 kokoarviot, mutta siltikin päästettiin yliaikaiseksi. Mulla oli ruokavaliohoitoinen radi, mutta vauva oli koko arvion mukaan 3,3-3,7 kg. Syntyi 3,360 kg viikolla 42+1.
 
Takaisin
Top