Heissan naiset ja terkut sairaalasta:)!! Eilen aamuyöllä syntyi poikavauva 3385g ja 49cm! :) Ihana terve poitsu! :) Mutta jumaleisson naiset, minkä session kävin läpi!! Se nauha aiheutti tosi rajun käynnistymisen, puoliltapäivin laitettiin ja supistukset alkoi n.16.00. Kuudelta ne alkoi olla sietämättömiä, siis maailman vittumaisin kipu ikinä!! Niitä tuli suurinpiirtein minuutin välein, kun paikat kypsyi! Mikään kipulääke ei enää auttanu, kun eteni noin rajusti! Klo 23 lähdin saliin ja sain epin, joka vei suurimman kivun. Vauva alkoi stressata rajusta etenemisestä ja lääkäri otti salissa tosi monta kertaa näytteitä vauvasta. Päätettiin yrittää alateitse, vaikka tarjonta ei ollutkaan paras mahdollinen! Ponnistusta ja vääntöä, ja lopulta imukupilla yritystä, mutta ei onnistunut, tarjonta huono ja vauvan vointi alkoi vähän heikentyä!! Sitten lähettiin ovet paukkuen vauhdilla leikkuriin, meitsi nukutettiin ja vauva hätäsektiolla ulos! Vauva kunnossa ja pääsi isänsä paidan alle, kun mä olin heräämössä. Nyt oltu aamu kuudesta osastolla vauvan kanssa ja iskä lähti välillä kotiin nukkumaan. Oon helvetin poikki, mutta toki hirveän onnellinen, että kaikki sit kuitenkin päättyi hyvin, vaikka kaikki paska koettiin! Nyt alkaa mulla sektiosta (pystyhaava) toipuminen ja vauvaan tutustuminen:)! :) Että tämmöinen stoori, mutta hengissä selvittiin..:)! :)