Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oksettava olo ja esikoinen ei ymmärrä että sattuu kun se mönkii sylissä. Kipuja sen verran että purskahdin itkuun ja taas mennään sisulla! 19 yötä vielä laskettuun...

Susamama :) Säkin olet jo niin lähellä, tsemppii kohti synnytystä!!!:love7
 
Kuulostaa paskalta hommalta. Kyl osaa olla ajattelematon! Taas kiitän, et mun ei tarvi olla yhteydessä "anoppiin". Oman mutsin voi aina laittaa kuriin ku homma alkaa menee villiksi.

Sirpa : Saako kysyy, että millä muuten pystyt olemaan ilman, että anoppi on yhteydessä suhun?:rolleyes:
 
Soita ny Janna sinne neuvolaan. Omia tuntemuksia ei pidä vähätellä.

Mulla rv28+3 ja tuntuu et jaksan ihan hyvin töissä muuten (mitä ny vähän turvottelee ja hikoilen kuin pieni sika), mut en jaksa yhtään mitään bullshittiä tai idiootteja. Yhden jätkän käskin jo viime viikolla palata koloonsa miettimään asennettaan kun se tuli länkyttämään jotain turhia. Hormoonitko?!

Jotkut miehet työmailla on vastaan raskaanaolevia naisia... Muutoin on naiskollegat jees, mutta alkaa v:tuilu, kun maha pullottaa:hungover:
 
En ainakaan mä! Saa olla aika saatanan iso mielenhäiriö, et tähän väliin pyöräyttäisin toisen. Jumangegga! En varmaan nukkuis kahteen vuoteen... Harkitsen viiden vuoden selibaattia...:shifty:

Tääl taistellaan heti aamusta unta vastaan... Koitan huijata sen vaunuihin...

Sirpa :) sulla on pari vuotta aikaa harkita, kunnes oot jo mun iässä...ehkä sitten jo ootatkin toista vauvaa!:love017:love017:love017

Aika menee nopiaan:laughing021

Tässä iässä, kun hedelmällisyys on kiinni mahd. enää parista hassusta vuodesta jne...:sad002
 
Sirpa : Saako kysyy, että millä muuten pystyt olemaan ilman, että anoppi on yhteydessä suhun?:rolleyes:
Mä en oo koskaan edes nähnyt sitä. Asuu huitsin skuttassa ja kun äijä kertoi sille et tulee perheenlisäystä, ni se oli toivottanu hyvää loppuelämää. Sillähän on jo lapsenlapsia, et ne pikkukullanmurut menee ilmeisesti tän vauvan edelle. Mulle sinänsä yks vitun hailee. Mulla on varaa itekin hommaa lapselleni älypuhelin. Pojalla vaan on tosi vähän sukulaisia, mun veljet, niiden kolme lasta ja mun mutsi. Isoisät on jo kuolleet eikä äijän puolelta ole tätiä, setiä eikä serkkuja.

Siksipä ajattelin pyytää ison liudan kummeja. Nekin kaikki tulee mun kaveripiiristä. Äijän muilla lapsilla on kyllä kummeja hänenkin puolelta, mutta tälle ei kuulemma tule. Jostain syystä äijä on muuten sitäkin vastaan, et tulisi 6 kummia. Mut ehkä siksi, että se on enemmän kuin mitä hänen muilla lapsilla....? Mut sen mä oon oppinu, et sen mukuloilla todellakin on arvojärjestys. Eikä tää vauva ole kärkipäässä. Siitä vois taas kirjottaa tänne helvetisti. Yks meidän iso riidan aihe, muiden ohella...
 
Sirpa :) sulla on pari vuotta aikaa harkita, kunnes oot jo mun iässä...ehkä sitten jo ootatkin toista vauvaa!:love017:love017:love017

Aika menee nopiaan:laughing021

Tässä iässä, kun hedelmällisyys on kiinni mahd. enää parista hassusta vuodesta jne...:sad002
Vittu, ampukaa mut, jos alan täällä ilmoittelee toisesta. Tai silloin on toivottavasti ainakin eri isä :joyful: ! Sit vois harkitakin...:wink
 
Mä en oo koskaan edes nähnyt sitä. Asuu huitsin skuttassa ja kun äijä kertoi sille et tulee perheenlisäystä, ni se oli toivottanu hyvää loppuelämää. Sillähän on jo lapsenlapsia, et ne pikkukullanmurut menee ilmeisesti tän vauvan edelle. Mulle sinänsä yks vitun hailee. Mulla on varaa itekin hommaa lapselleni älypuhelin. Pojalla vaan on tosi vähän sukulaisia, mun veljet, niiden kolme lasta ja mun mutsi. Isoisät on jo kuolleet eikä äijän puolelta ole tätiä, setiä eikä serkkuja.

Siksipä ajattelin pyytää ison liudan kummeja. Nekin kaikki tulee mun kaveripiiristä. Äijän muilla lapsilla on kyllä kummeja hänenkin puolelta, mutta tälle ei kuulemma tule. Jostain syystä äijä on muuten sitäkin vastaan, et tulisi 6 kummia. Mut ehkä siksi, että se on enemmän kuin mitä hänen muilla lapsilla....? Mut sen mä oon oppinu, et sen mukuloilla todellakin on arvojärjestys. Eikä tää vauva ole kärkipäässä. Siitä vois taas kirjottaa tänne helvetisti. Yks meidän iso riidan aihe, muiden ohella...

Sirpa :) Okei, se on muuten tosi siistiä, jos anoppi ois " huitsin nevadassa" ...Jos uskallan tässä ääneen sanoo, niin me kaikki ollaan sulle tosta pikkusen kateellisia:love017:sad002:schocked028laughing4laughing4laughing4
 
Last edited by a moderator:
Vittu, ampukaa mut, jos alan täällä ilmoittelee toisesta. Tai silloin on toivottavasti ainakin eri isä :joyful: ! Sit vois harkitakin...:wink

Et kai oo tosissass???!!?:laughing001

Mä oon nyt kuntolenkillä ja meinaan pökertyä tänne naurusta....:laughing005 Sirpa sä oot ihan Mediapersoona, ellet jo ole? Tähh??
:laughing025
 
Sirpa :) ethän ota pahalla :)...Mä vaan lataan vähän panoksia, koska sulla on niin paljon mielipiteitä, sekä hyvässä, että pahassa..:singing::grin

Great!!! Se on hienoo, jos joku pystyy sanoon asiansa, eikä vaan haudo niitä:grin:happy:
:blob5:blob7:talk017
 
Sirpa :) ethän ota pahalla :)...Mä vaan lataan vähän panoksia, koska sulla on niin paljon mielipiteitä, sekä hyvässä, että pahassa..:singing::grin

Great!!! Se on hienoo, jos joku pystyy sanoon asiansa, eikä vaan haudo niitä:grin:happy:
:blob5:blob7:talk017
Joo, en ota. Mut vauvakuumeeseen en usko. En vieläkään voi tajuta et joku tekee useemman mukulan... Tähtipölyäkin siel vieraassa paikassa kahden pienen kanssa. Ei musta olis sellaiseen...

Joo, hehheh mediapersoona....mullahan onkin oma vittuiluplogi, jossa puran kaikkii patoutumia... :hilarious: Eiku sehän onkin täällä! :laughing025
 
Joo, en ota. Mut vauvakuumeeseen en usko. En vieläkään voi tajuta et joku tekee useemman mukulan... Tähtipölyäkin siel vieraassa paikassa kahden pienen kanssa. Ei musta olis sellaiseen...

Joo, hehheh mediapersoona....mullahan onkin oma vittuiluplogi, jossa puran kaikkii patoutumia... :hilarious: Eiku sehän onkin täällä! :laughing025

Sirpa :) OK, Mutta sulla täytyy olla viestinnässä enemmän lahjakkuutta, kuin meillä tavallisilla tallaajilla!!! :grin:joyful::cool05:blob6:blob7:blob3:blob7
(Se nimittäin näkyy:joyful:)
 
Joo, en ota. Mut vauvakuumeeseen en usko. En vieläkään voi tajuta et joku tekee useemman mukulan... Tähtipölyäkin siel vieraassa paikassa kahden pienen kanssa. Ei musta olis sellaiseen...

Hehe, äijä oli tänään hakemassa esikoista päivähoidosta ja muksu veti kilarit, että ei hän lähde iskän messiin vaan äitin pitää hakee. Äijä oli joutunu siinä sit vähä jahtaamaan muksua et pääsivät lähtemään. Hoitaja oli siihen vaan vittuillut että kohta teillä on kaksi noita ipanoita... äijää vitutti oikeesti ku kerto sitä illalla mulle :D
 
Joo, en ota. Mut vauvakuumeeseen en usko. En vieläkään voi tajuta et joku tekee useemman mukulan... Tähtipölyäkin siel vieraassa paikassa kahden pienen kanssa. Ei musta olis sellaiseen...

Joo, hehheh mediapersoona....mullahan onkin oma vittuiluplogi, jossa puran kaikkii patoutumia... :hilarious: Eiku sehän onkin täällä! :laughing025

Sirpa :) Entäs JustMom10??
 
Kimaira, vinkiks miehelle: ens kerralla kun lapsi ei halua lähteä hänen kanssa päiväkodista isä voi selostaa asiallisesti lapselle että päiväkodissahan hänellä on oma sänky/patja ja keittiöstä löytyy varmaan ruokaa, eli hän voi hyvin jäädä sinne yöksi. Hoitajat tulee taas aamulla töihin ja äiti hakee sit huomenna iltapäivällä kotiin. Sit vaan heippa ja lähtee kävelemään autolle. Toimii useimmiten. Ellei se riitä vetää vielä autolla korttelin ympäri ja tulee sit kysymään haluaako kotiin vai jääkö sinne yöksi. :D
 
Mun mies Täällä purkanut britaxit ja pessy suojukset ja nyt purkaa vaunuja ja tarkistaa et kaikki on kunnossa..mä makaan sohvalla ja katon olympialaisia..mä en edes osaa purkaa noita vaunuja..mun hermo meni alta vartissa ku en saanut sitä heittoaisaa kääntymään ;)

Toi mies tietää paljon enemmän näistä liikkuvista masiinoista..Mulle pidettiin äsken esittely et mistä vivusta tapahtuu mitäkin.. En muista puoliakaan ja meni heti jo hermo ku en osannut yhdistää jtn vtun piuhaa johki mihin lie..Se kangas jäi nyt lörpöttämään..

En tiiä mitä mä tekisin ilman tota miestä..
 
Muokattu viimeksi:
Mun mies Täällä purkanut britaxit ja pessy suojukset ja nyt purkaa vaunuja ja tarkistaa et kaikki on kunnossa..mä makaan sohvalla ja katon olympialaisia..mä en edes osaa purkaa noita vaunuja..mun hermo meni alta vartissa ku en saanut sitä heittoaisaa kääntymään ;)

Toi mies tietää paljon enemmän näistä liikkuvista masiinoista..Mulle pidettiin äsken esittely et mistä vivusta tapahtuu mitäkin.. En muista puoliakaan ja meni heti jo hermo ku en osannut yhdistää jtn vtun piuhaa johki mihin lie..Se kangas jäi nyt lörpöttämään..

En tiiä mitä mä tekisin ilman tota miestä..

Mahtava mies! :hello2

Mä oon kans just tollanen, että mulla menee hermo jos ei noin viidessä minuutissa oivalla miten se perhanan vaunu pitäisi laittaa kasaan / kääntää aisa / säätää korkeus / saada pystyyn. Kyllähän niissä on mietitty kaiken maailman vivut ja mekanismit, mutta niin yksinkertaisen käyttötavaran kuin lastenvaunujen pitää musta toimia kuin junan vessa ilman mitään monimutkaista käyttöohjeen ulkoa opettelua. Mä oon koulutukseltani inssi mut (tai just siks) pää ei kestä yhtään epäloogisesti suunniteltuja härpäkkeitä.

Meillä oli esikoisella käytössä jotkut sukulaiselta saadut Brion kierrätysvaunut, jotka oli ollu ennen meidän muksua vissiin neljällä tai viidellä sukulais-/kaverimuksulla käytössä - kuluneet, mutta toimivat. Nyt vähän tuntuu et noinkohan ne vielä kestää tän tulokkaan, ollaan saatu niitä itekin rikottua kun menee hermot kun joku mekanismi jumittaa, mutta kyllähän tolla vaunujen käyttöhistorialla on varmaan normaaliakin että alkaa brakailemaan... monta eri mutsia ja mukulaa :)

Ei ole kyl viel ollu puhetta äijän kans, et pitäiskö hankkia uudet vaunut vai pärjätäänkö noilla edelleen.
 
Takaisin
Top