Kyllä se vaan on Sikuriini paras ajatella nyt itseään, omaan ja vauvan vointia. Jää vain suosiolla saikulle, ettei sitten myöhemmin tarvitse jossitella..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikuriini millä viikoilla olet ? Ikäviä noi supistukset,vaikka mulla ei sellaisia ole paljon ollutk0aan.
Nyt on tilanne se että mä en voi enää kauaa olla töissä. Tän viikon kun sais kunnialla taputeltua niin sit haen saikkua. Tämäkin viikko on tuskaa kun oon ihan yksin töissä enkä jotenkaan voi vaan ottaa ja jäädä pois. Tyhmää kyllä et oon näin tunnollinen kun kukaan ei edes koskaan kysy miten mä voin tai jaksan. Kohta helpottaa. Niin ja syy et haen saikkuu niin se et supistaa aika paljon ja se et joudun yksin töissä olemaan ja silloin joudun jaksamaan väkisin sellaisia ponnisteluja että jännittää itseäkin.
Mä oon nyt saunonut kylmä pyyhe otsalla ja sillä konstilla on hyvin pystynyt olemaan!Oon kova saunassa kävijä ja ajattelin jo et ei oo todellista jos joutuu olemaan koko kesänkin ilman saunaaSikuriini, Oon samaa mieltä kuin tähtipölyä. Saikulle vaan ja lapsen turvallisuus etusijalle. Ystävä samoihin aikoihin oli viikon saikulla supistuksien takia ja viikon lepo teki hyvää. Sen jälkeen jakso täysaikaseks ilman suurempia ongelmia.
Tsemppiä myös tositoimissa oleville jo!!
Mulla on myös tuo otsan herkkyys kuumassa!! Saunassa ihmetelly ja ihan suihkussakin.. On se kroppa ihmeellinen! Mitähän se ajattelee, että hyödytään tuosta? :D
Kiitos vinkistä!Täytyykin hommata moinen pipo ☺Mun mies osti mulle joululahjaksi huopaisen saunahatun. Suojaa hiuksia ja päätä kuumuudelta. Viilentää kylmällä vedellä kasteltuna.