Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt tietää meidän lähisuku. Pappa totes että hänen on nyt elettävä 95 vuotiaaksi (täyttänyt 88) ja systerin tyttö hyppi innoissaan ettei haittaa vaikka olis poika. Onnellisia kaikki. Ihanaa.
Täyttänyt 88 siis...näyttää mulla aurinkolasihymiöö...
 
Meillä oli eilen rakenneultra. Hyvältä näytti ja oli jotenkin taas ihana kuulla ultraajan ensimmäisenä sanovan "siellä se sydän sykkii". Hassua, miten helpottunut olo tuli, vaikka itsekin tunnen vauvan liikkeet, eli ei se sydämen syke mikään uutinen pitäisi olla....
Mittasuhteet oli kohdillaan, vähän pitkänpuoleinen vauva, mutta menee kuulemma virhemarginaaliin ja tärkeintä on tuo sopusuhtaisuus.
Nyt tuntuu hassulta, että viralliset ultrat on tehty ja sitten vaan odotellaan, vielä kuitenkin noin puolet viikoista jäljellä.
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
 
Tervetuloa KuuKassius! Mä niin ymmärrän sun hermoilut ja doppleroinnit. Mullakin takana km ja kuuntelen aika usein sydäntä kotona. Ekat 12 viikkoa oli kovaa hermoilua, mutta nyttemmin se on vähän helpottanu. Nyt oon viikolla 15+6. Toivottavasti säkin pystyt pikkuhiljaa alkaa nauttii raskaudesta enemmän!

Kuulin viikonloppuna, että eksän sisko, jonka kanssa ollaan kavereita edelleen, odottaa myös kesäkuista! Ihanaa kun on lähipiirissä jo kaksi joilla on la samoihin aikoihin.

Hei mukavaa viikkoa kaikille! Kohtahan se joulupukkikin jo kolkuttelee :)
 
Ultrassa ja lääkärissä taas käyty. Vauva oli nyt kääntynyt otollisempaan asentoon (viistosti) ja nähtiin jalkovälikin, poika on tulossa. :love017 Esikoispoika oli mukana ultrassa ja oli niin iloinen kun sai kuulla että saa haluamansa pikkuveljen. :laughing002 Mies oli myös tyytyväinen ja tyttökin hyväksyi vaikka enemmän siskoa odottikin. Itsellähän on poikaolo ollut koko ajan.

Vauva voi hyvin. Paino nyt 665 g ja ihan normaalikäyrällä menee. Kun sitä kokoa mun sokerien takia tarkkaillaan. Seuraava käynti ja ultraus 8.2.2016 viikolla 32. Itse kyllä nyt sitten jouduin insuliinille.. kun ennen ateriaa arvot vain heittelee edelleen. Sanoivat että ruoan jälkeen arvoista näkee kyllä että noudatan ruokavaliota koska ovat kunnossa. Mutta muiden arvojen takia pistän nyt aamuin illoin insuliinia. Ei ollut yllätys eikä järkytys saada insuliini. Arvasin kyllä että näin käy. Ei siinä mitään, hyväksi se varmaan vain on. :)
 
Onnea Marituuli poika lupauksesta ja hyvä sokereita seurataan, jotta tiedetään, että teillä molemmilla on kaikki hyvin.
Kivaa, kun pääset moikkaamaan poikaa seuraavan ultran yhteydessä taas. Siitä noi ylimääräiset seurannat on mukavia.

Mulla tulee extra ultra, kun seurataan myös vauvan kokoa, kun viimeksi oli vähän laihan puoleinen viikkoihin nähden mutta siihenkin on vielä ikuisuus aikaa-plääh..
 
Tervetuloa KuuKassius! Mä niin ymmärrän sun hermoilut ja doppleroinnit. Mullakin takana km ja kuuntelen aika usein sydäntä kotona. Ekat 12 viikkoa oli kovaa hermoilua, mutta nyttemmin se on vähän helpottanu. Nyt oon viikolla 15+6. Toivottavasti säkin pystyt pikkuhiljaa alkaa nauttii raskaudesta enemmän!

Kuulin viikonloppuna, että eksän sisko, jonka kanssa ollaan kavereita edelleen, odottaa myös kesäkuista! Ihanaa kun on lähipiirissä jo kaksi joilla on la samoihin aikoihin.

Hei mukavaa viikkoa kaikille! Kohtahan se joulupukkikin jo kolkuttelee :)

Joo, alkaa tää olo helpottaa hermoilun suhteen enkä niin hirveästi varo enää, jos aiheesta puhun esim töissä. Tänään 15+0 kuitenkin jo. Toki välillä miettii, että mitä jos luottaakin liikaa tilanteeseen ja tulee liian itsevarmaks..? No päivä kerrallaan ja joka hetkestä oon kiitollinen. Kyllä se tästä. Etenkin kun alkuraskaus meni todella pahoinvoidessa, posliinia halatessa jne niin nythän on todella juhlavan hyvä olo, vaikka hormoonit hyppii kyllä huolella xD miesparka.. Onneksi pääasiassa vaan naurun ja itkun välillä, harvemmin kiukun.

Mun parhaalla ystävällä oli päivälleen sama laskettu aika, mutta sillä meni kesken just ennen ku eka kolmannes loppu.. Ottaa niin päästä sekin näissä hormoonihuuruissa, kun surettaa toisen suru.

Kaks päivää vielä töitä, mutta sitten lomaaaaa!!! Mahtavaa!
 
Ja ihanaa lukea näitä ultra- yms edistymisiä muilta! Aika malttamattomana oottelen omia :) vaikka eihän ne sokerirasitukset yms tai ainakaan niiden mahdolliset tulokset kivoja ole, mutta jotenkin uskon tän meidän järjestelmän toimivan hyvin meidän hyväksi. Tsemppiä! :)
 
Heips, tulin tänne minäkin. Esikoista odotellaan 38v ja hiukan hirvittää kaikki, la on elokuussa ja en olisi uskonut näin nopeasti plussaavani 10v pillereiden syönnin jälkeen.Neljännestä kierrosta tärppäsikiva huomata, että on muitakin hieman varttuneemmalla iällä vartoovia ☺jännittää hirmusesti eikä malttaisi odottaa!
 
Heips, tulin tänne minäkin. Esikoista odotellaan 38v ja hiukan hirvittää kaikki, la on elokuussa ja en olisi uskonut näin nopeasti plussaavani 10v pillereiden syönnin jälkeen.Neljännestä kierrosta tärppäsikiva huomata, että on muitakin hieman varttuneemmalla iällä vartoovia ☺jännittää hirmusesti eikä malttaisi odottaa!

Tervetuloa palstalle Miiuli77 !:flower

Mistäpäin olet?:rolleyes:

Hyvää odotusta:Heartbigred
 
Perjantaina olin nt-ultrassa ja nyt tuli Tyksistä postia "Tutkimuksessa ei ole todettu lisääntynyttä 21-trisomian riskiä. Tulos ei anna aihetta jatkotutkimuksille." Jännitin jos ikä nostaa riskin muttei onneks.

Hieno kuulla MS74:)
Nyt olo on varmasti helpottunut! :Heartbigred

Miten mahtavat laskea sen ikäriskin, itselle jäi aika auki, mistä riskiluku tuli, kun veriarvoissa, eikä niskaturvotuksessa ollut mitään poikkeavaa, vaan sanoivat lasketun riskin tulevan "pelkästä" iästä...

Onneksi MS74 sait tiedon heti:)
 
Ultrassa ja lääkärissä taas käyty. Vauva oli nyt kääntynyt otollisempaan asentoon (viistosti) ja nähtiin jalkovälikin, poika on tulossa. :love017 Esikoispoika oli mukana ultrassa ja oli niin iloinen kun sai kuulla että saa haluamansa pikkuveljen. :laughing002 Mies oli myös tyytyväinen ja tyttökin hyväksyi vaikka enemmän siskoa odottikin. Itsellähän on poikaolo ollut koko ajan.

Vauva voi hyvin. Paino nyt 665 g ja ihan normaalikäyrällä menee. Kun sitä kokoa mun sokerien takia tarkkaillaan. Seuraava käynti ja ultraus 8.2.2016 viikolla 32. Itse kyllä nyt sitten jouduin insuliinille.. kun ennen ateriaa arvot vain heittelee edelleen. Sanoivat että ruoan jälkeen arvoista näkee kyllä että noudatan ruokavaliota koska ovat kunnossa. Mutta muiden arvojen takia pistän nyt aamuin illoin insuliinia. Ei ollut yllätys eikä järkytys saada insuliini. Arvasin kyllä että näin käy. Ei siinä mitään, hyväksi se varmaan vain on. :)

Marituuli!:)
Oliko tämä sulla se rakenneultraus?:rolleyes:
Onnea pojasta!:)

Odotan kanssa malttamattomana rakenneultraa, joka on 2vk päästä, että pääsisi näkemään pitkästä aikaa poikaa:p
 
Tervetuloa Miiuli77! Jännää hommaahan tää esikoisen odottaminen on :)

Onnea hyvistä uutisista Ms74!

Ja KuuKassiukselle vielä, että mäkin mietin aina kun tuudittaudun onnentunteeseen, että alako nyt vetää liian suurella itsevarmuudella... Mutta parasta kai nauttia niin paljon ku pystyy! Oon ajatellu, että on hyvin todennäköistä etten enää tämän raskauden jälkeen odota, joten paras nauttia nyt tästä odotuksesta täysillä.

Mulla on rakenneultra kuukauden päästä. Odotan ja jännitän jo kovasti sitä.

Huomenna joulupöytään olemaan syömättä kaikkia ihania kalajuttuja höh! Onneks on miehen 5v poika mukana, niin on muutakin ajattelemista kuin menetetyt herkut :)
 
Marituuli!:)
Oliko tämä sulla se rakenneultraus?:rolleyes:
Onnea pojasta!:)

Odotan kanssa malttamattomana rakenneultraa, joka on 2vk päästä, että pääsisi näkemään pitkästä aikaa poikaa:p

Ei ollut rakenneultra, se on ollut jo "aikoja sitten". Oli ylimääräinen ultra mun sokerien takia, seurataan siis vauvan kasvua. Olen nyt viikolla 26. Seuraava tsekkaus viikolla 32.

Hyvää joulua kaikille! :santa
 
Hyvää joulua Teille kaikille! Täällä vietetään joulua poskiontelotulehduksessa ja miehellä kanssa flunssa ja kuumetta. Sain antibioottikuurin. Lääkäri käski mennä päivystykseen, jos mulle tulee kuumetta. Kinkku on jo paistettu ja pipareita leivottu. Huomenna laitetaan kuusi ja tulee jouluvieraita.
 
Takaisin
Top