Marituuli
Näppärä viestien naputtelija
Marituuli mulla ei ole ollut kummassakaan raskaudessa mielitekoja, mitä nyt kuplavesi ja appelsiinit maistuvat tavallista paremmilta.
Millä viikolla sä nyt oletkaan (vanha ei muista)?
Mä olen nyt viikolla 25.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Marituuli mulla ei ole ollut kummassakaan raskaudessa mielitekoja, mitä nyt kuplavesi ja appelsiinit maistuvat tavallista paremmilta.
Millä viikolla sä nyt oletkaan (vanha ei muista)?
Täyttänyt 88 siis...näyttää mulla aurinkolasihymiöö...Nyt tietää meidän lähisuku. Pappa totes että hänen on nyt elettävä 95 vuotiaaksi (täyttänyt 88) ja systerin tyttö hyppi innoissaan ettei haittaa vaikka olis poika. Onnellisia kaikki. Ihanaa.
Mä olen nyt viikolla 25.
Esikoispoika oli mukana ultrassa ja oli niin iloinen kun sai kuulla että saa haluamansa pikkuveljen.
Mies oli myös tyytyväinen ja tyttökin hyväksyi vaikka enemmän siskoa odottikin. Itsellähän on poikaolo ollut koko ajan.Tervetuloa KuuKassius! Mä niin ymmärrän sun hermoilut ja doppleroinnit. Mullakin takana km ja kuuntelen aika usein sydäntä kotona. Ekat 12 viikkoa oli kovaa hermoilua, mutta nyttemmin se on vähän helpottanu. Nyt oon viikolla 15+6. Toivottavasti säkin pystyt pikkuhiljaa alkaa nauttii raskaudesta enemmän!
Kuulin viikonloppuna, että eksän sisko, jonka kanssa ollaan kavereita edelleen, odottaa myös kesäkuista! Ihanaa kun on lähipiirissä jo kaksi joilla on la samoihin aikoihin.
Hei mukavaa viikkoa kaikille! Kohtahan se joulupukkikin jo kolkuttelee :)
Heips, tulin tänne minäkin. Esikoista odotellaan 38v ja hiukan hirvittää kaikki, la on elokuussa ja en olisi uskonut näin nopeasti plussaavani 10v pillereiden syönnin jälkeen.Neljännestä kierrosta tärppäsikiva huomata, että on muitakin hieman varttuneemmalla iällä vartoovia ☺jännittää hirmusesti eikä malttaisi odottaa!

Perjantaina olin nt-ultrassa ja nyt tuli Tyksistä postia "Tutkimuksessa ei ole todettu lisääntynyttä 21-trisomian riskiä. Tulos ei anna aihetta jatkotutkimuksille." Jännitin jos ikä nostaa riskin muttei onneks.

Ultrassa ja lääkärissä taas käyty. Vauva oli nyt kääntynyt otollisempaan asentoon (viistosti) ja nähtiin jalkovälikin, poika on tulossa.Esikoispoika oli mukana ultrassa ja oli niin iloinen kun sai kuulla että saa haluamansa pikkuveljen.
Mies oli myös tyytyväinen ja tyttökin hyväksyi vaikka enemmän siskoa odottikin. Itsellähän on poikaolo ollut koko ajan.
Vauva voi hyvin. Paino nyt 665 g ja ihan normaalikäyrällä menee. Kun sitä kokoa mun sokerien takia tarkkaillaan. Seuraava käynti ja ultraus 8.2.2016 viikolla 32. Itse kyllä nyt sitten jouduin insuliinille.. kun ennen ateriaa arvot vain heittelee edelleen. Sanoivat että ruoan jälkeen arvoista näkee kyllä että noudatan ruokavaliota koska ovat kunnossa. Mutta muiden arvojen takia pistän nyt aamuin illoin insuliinia. Ei ollut yllätys eikä järkytys saada insuliini. Arvasin kyllä että näin käy. Ei siinä mitään, hyväksi se varmaan vain on. :)
Hyvää & Rauhaisaa Joulua kaikille!!!

Marituuli!:)
Oliko tämä sulla se rakenneultraus?
Onnea pojasta!:)
Odotan kanssa malttamattomana rakenneultraa, joka on 2vk päästä, että pääsisi näkemään pitkästä aikaa poikaa![]()