Mulla ei oo kanssa ollu mitn probleemaa koko raskauden aikana.Alkuraskauden aikana oli aivan jäätävä väsymys.Mulla on tasan 2vkoa sektioon ja vaikka nyt o ollu aivan mielenvikasen kuuma niin ei o turvotuksia, vaikka niistä kaikki tutut, nlan tädit ja lekurit on muistuttanut et niitä sitten tulee.No ei o saatana tullu
uskokaa nyt prkl! Painoa tullu just hikiseen (kirjaimellisesti
9-10kg ja oon vaappunu tuolla koirien kanssa joka pvä vähintään 45min kerran pväs..Eilen kävin kolme krt..Jos ei ulkoista itseään täältä torpasta, tulee ihan pöpiks..Hyvin jaksan siivota, tosin nyt oon kyllä vähän päästelly valkosia valheita ja orjuuttanu miestä :)
Suurin ihmetyksen aihe on nykyään tutuilla et miten mä oon kyenny lakkaamaan mun varpaankynnet vai onko mies joutunu pedikyristin jobiin
Mä nukun hyvin 10h-12h ja selälläni myös..Sitä ihmetteli lääkärikin, että eikö tule paha olo.No ei tule. Vauva jumppaa iltaisin mut posottaa ztaa yöt.Ollaan miehen kanssa molemmat oltu vauvoina helppoja, nukuttu yöt ja aamulla pitkään.Toivotaan et tämä vauva peris sen..
Kaikki on niin kovin yksilöllistä ja jos tämän esikoisen kanssa menee kaikki hyvin, niin haluan ehdottomasti toisen, mutta aikasintaan 2v päästä..Tsemppiä kaikille viimemetreillä oleville, sinne tähtääville ja heille joilla jo pissa-kakkapistooli löytyy kotoonta ihastuttamasta, hämmästyttämästä sekä kummastuttamasta!