Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niinpä.., mees ny kipin kapin, että määkin pääsen..!! :)Kumma tyyppi toi Satru tossa listassa kun ei tajua lähteä synnyttämään
Tähti. Äidillä on 2 lasta,minä ja 11v nuorempi sisko,lapseton.
Ennen muinoin tuskin kiellertiin selällään makaaminen.. mun oma äitikään ei ole sellaisia ohjeita saanut/kuullut koskaan silloin reilu 43vuorta sitten.... Että ihan nykypäivän sääntöjä varmasti ovat
Kiitos! Eka lapsi mulle ja mun miehelle :)Onnea onnea poijjaasta! Monesko hän on sulle?
Niinpä.., mees ny kipin kapin, että määkin pääsen..!! :)
Vois veikata et synnytys on alkamassa noilla oireilla :)Ei hyvää päivää mikä yö oli meikäläisellä..Menkkakivut mutta potenssiin sata, vatsa aivan sekasin koko yön..Oliko jollain ollu vatsa ripaskalla ennen synnytystä?Vko 39 alkoi siis tänään..
Eilen oltiin kaupungilla miehen kanssa ja jouduttiin kesken kauppareissun lähtee kotiin, kun mua alko sattuu niin helvetisti alaselkään etten pystyn kävelee..Semmosta menkkakipua mut paljon kovempana..Kotona sit makasin koko illan sohvalla ja ei mitn..Ihan normisti söin ja join jne..Mut sit ku kävin nukkuu ni ehkä joku 3h siit heräsin ääri vittumaiseen kipuiluun ja siihen et kyllä kuulkaas vatsa toimi..Nyt aamusta vieläkin vatsa kuralla mut ei menkkakipuilua..
Jäbä jumppas eilen illal kyl niin et luulin sen tulevan vatsan läpi ja nyt näköjään ollaan taas raajanojennus harjotuksissa..Sen verta maha liikkuu ja tuntuu se möyrintä..
Ei kyllä juuri muuta tuu mieleen, ku lähestyvä synnytys. :)Niin ja mua myös oksetti, mut en kylläkään yrjönny..Mut enimmäkseen vaan vatsa kuralla ja ne menkkakivut..No tulee ainakin vatsa tyhjättyä jos ei muuta..
Niin ja mua myös oksetti, mut en kylläkään yrjönny..Mut enimmäkseen vaan vatsa kuralla ja ne menkkakivut..No tulee ainakin vatsa tyhjättyä jos ei muuta..
Mulla oli sama juttu. Tokassa ultrassa jouduin oleen kyljellään. Se kyl vähä helpotti loppuu kohden ja jäin ittelleni kiinni parina yönä selällään nukkumisesta.Mulla tulee ihan törkeen pahaolo kun oon selälleen ees lääkäritutkimuksen ajan. Johtuu varmaan siitä että istukka takaseinässä ja tuntuu että happi loppuu samantein!