Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta muuten tuntuu, et vauva nukahtaa äijän murinaan. Se saattaa ähistä pari krt sängyssään yösyötön jälkeen, mut sit kuulee ton kuorsauksen, ni loppuu ähinä...
Heh, tuo onkin hyvä, täytyy toivoo, et meilläkin käy joskus samalla tavalla;)! Jotain hyötyä olis tosta ärsyttävästä kuorsauksestakin, joka kylläkin valvottaa sit mua! :)
 
Meillä asuu molempien vanhemmat vajaan tunnin/tunnin ajomatkan päässä meidän kotoa. Siksi tehdään yleensä vain saman päivän vierailuja, muutama tunti ollaan kyläilemässä ja yöksi omaan kotiin. Mies on pari kertaa (pitkin hampain) suostunut jouluaattona jäämään mun vanhemmille yöksi. Ei edes omilla vanhemmillaan halua yöpyä. Esikoinen kyllä on sitten yksin ollut isovanhemmillaan yökylässä. No onneksi meillä ei ole matka tuon pidempi, voin kuvitella et ei ois kiva olla ainakaan pidempiä aikoja muiden nurkissa.

Ei mekään täällä varmaan muuten näin kauan oltais ellei matka olisi niin pitkä (800 km yhteen suuntaan). Täältä ei oikein lähdetä kovin nopeasti takaisin, kun menomatkaankin meni yhden yön yöpymisellä kaksi päivää. Siltikin sitä kaipaa omaa elämää.
 
Mee suosiolla nukkuu alakertaan, jos siellon sohva tms. Mä siirryin soffalle viime yönä klo 4 imetyksen jälkeen ku alko vituttaa niin, etten saanu enää unta. Nukuin ku vauva siinä ysiin.

Alakertaan täälläkin nyt suuntaus, normisti nukutaan yläkerrassa
 
Sirpa, kuopuksen ollessa vastasyntynyt nukkui just parhaiten kun mies kuorsas samassa huoneessa! Mun piti sit valita yritänkö saada nukuttua miehen kuorsauksesta huolimatta vai tökinkö häntä niin et lopettaa kuorsaamisen sillä riskillä et vauva herää kun kuorsaus loppuu... Välillä valitsin sohvan. :D
 
Mä olen meidän perheessä se joka kuorsaa :p Varsinkin nyt raskausaikana kun paino on noussut.

Sunnuntaina meen sit viimeistään sairaalaan ja katotaan sitten käynnistelläänkö vai odotellaanko vielä. Toivottavasti tulis ennen sitä!
 
Mä olen meidän perheessä se joka kuorsaa :p Varsinkin nyt raskausaikana kun paino on noussut.

Sunnuntaina meen sit viimeistään sairaalaan ja katotaan sitten käynnistelläänkö vai odotellaanko vielä. Toivottavasti tulis ennen sitä!

Satru :) Tsemppiä kohti synnytystä :)
 
Hei milläs viikolla teillä yli 40-kymppisillä on käynnistetty, jos on mennyt "yliajalle"?

Tänään 40 + 6 ja äitiyspkl:lle menossa huomenna. Mietin, et otanko sairaalakassin jo mukaan..? Vointi on kyl niin hyvä, että luulen että odottelu jatkuu.
 
Mä olen meidän perheessä se joka kuorsaa :p Varsinkin nyt raskausaikana kun paino on noussut.

Sunnuntaina meen sit viimeistään sairaalaan ja katotaan sitten käynnistelläänkö vai odotellaanko vielä. Toivottavasti tulis ennen sitä!

Satru, suosittelen ikkunanpesua vaikka ilmat ei siihen ideaalit olekaan. Sillä olen saanut tehokkaasti oman mahani kivikovaksi vaikka ei ole ollut edes tarkoitus. Toivotaan parasta että käynnistyy itsekseen. Sunnuntaihin on vielä aikaa!
 
No joo, taitaa olla osin hormoneja, osin miehen ajattelemattomuutta. Lisäksi tilannetta kiristää miehen tämänhetkinen reissutyö, hän on yli puolet viikosta poissa eli minä hoidan yksin poikaa. Sitten kun mies tulee kotiin, HÄN on niin väsynyt ja edellisenkin reissun jälkeen kehtasi sanoa, että hän ei saa levätä koskaan ja minä sen sijaan saan ja muutenkin saan tehdä mitä haluan?! Wtf?!

Rv 35+4.

Novelle :) Jos vaihtaisitte hetkeksi osia, niin hän olisi eri mieltä. Meillä kävi niin, että kun mies oli kesälomalla, hän totesi miten vaativia on yösyötöt jne...

No nyt hän on jo takaisin töissä, mutta ei viihdy siellä, kun kaipaa niin poikaa:Heartblue.. Hän odottaa vaan aikaa, että mä palaan töihin, jotta hän voisi olla vuorostaan pojan kanssa kotona:p
 
Novelle :) Jos vaihtaisitte hetkeksi osia, niin hän olisi eri mieltä. Meillä kävi niin, että kun mies oli kesälomalla, hän totesi miten vaativia on yösyötöt jne...

No nyt hän on jo takaisin töissä, mutta ei viihdy siellä, kun kaipaa niin poikaa:Heartblue.. Hän odottaa vaan aikaa, että mä palaan töihin, jotta hän voisi olla vuorostaan pojan kanssa kotona:p
Ja nimenomaan vaihtaa osia kun vauva on alle kk ikäinen. Se on ihan eri juttu sit olla 6 kuisen kanssa päivästä toiseen himassa kuin muutama viikkoisen... Mäkin herkuttelen ajatuksella, et lähden yökylään johonkin, et äijä sais hoitaa koko vuorokauden ja risat. Sehän ei herää vauvan yölliseen ähinään, eikä sillä oo mitään käryä montako krtaa oon yöllä syöttäny. Vain kun herätän sen auttaa uudelleen nukuttamisessa.
 
Mä olen meidän perheessä se joka kuorsaa :p Varsinkin nyt raskausaikana kun paino on noussut.

Sunnuntaina meen sit viimeistään sairaalaan ja katotaan sitten käynnistelläänkö vai odotellaanko vielä. Toivottavasti tulis ennen sitä!
Voi perseen suti! Voin vaan kuvitella miten pitkä aika on! Menisin saunaan murjottaa. :shifty: Koita jaksaa, ja, sunnuntainahan se sit käynnistetään, jos sitä vaadit siellä! Meinaatko vaatia?
 
Takaisin
Top