Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mies on samaa luokkaa Miiulin miehen kanssa, aivan ihana ja huomaavainen. <3 Eilen esim hän pesi pyykkiä, laitto ruokaa x2, kuskasi teinejä ja rakensi hiekkalaatikkoa kuopukselle. Mä vahdin sohvalta kuopusta ja illalla jaksoin tyhjentää ja täyttää tiskikoneen.
Novelle, sama kärsimys täällä: MIKSI ei noi hymiöt toimi mun luurissa?!?
 
Mun mies on samaa luokkaa Miiulin miehen kanssa, aivan ihana ja huomaavainen. <3 Eilen esim hän pesi pyykkiä, laitto ruokaa x2, kuskasi teinejä ja rakensi hiekkalaatikkoa kuopukselle. Mä vahdin sohvalta kuopusta ja illalla jaksoin tyhjentää ja täyttää tiskikoneen.
Novelle, sama kärsimys täällä: MIKSI ei noi hymiöt toimi mun luurissa?!?
Meillä toimii noin vaan jos mä oon kiukkusella tuulella. Nyt oon ollu sit vkon verran vittumainen, ni tääl tapahtuu vaikka mitä. Heti jos vähänkin osoitan tyytyväisyyden tai onnellisuuden merkkejä tai oon muuten iloinen, ni äijä siirtyy soffalle tekemään ei mitään. Ihan vitun rasittavaa.

Ja toi, et syytetään naisen hormoneja kerran kuussa, ja milloin mistäkin, ni on miesten keksimä juttu. Meillä on ainakin ihan aidot ongelmat, ei mun hormonien keksimiä. Kilahdin mun frendille kun se sanoi, et ne on ne hormonit. Korjasi kyllä sitten, et joo, ei sun kohdalla. Varsin hyvin tietää mitä oon kestäny viimeset 7kk. Eikä mulla menkat tee mitään vaikutusta elämään, ei oo koskaan tehny.
 
Kaikki miehet ei muutu huonoon suuntaan, ei edes silloin kun vaimo on väsynyt ja vaivainen.
Niin sen pitäis ollakin. En mäkään ala tiuskii, jos nään et toinen on väsyny ja sen takia huonolla tuulella. Mut se on sitä tunneälyä ja SITÄ ei oo jaettu kaikille. Ja mä en ees väsyneenä tiuski, sen verran on itsekontrollia. Mä tiuskin ihan selkeestä vitutuksesta.
 
Joskus väsymys ja vitutus kulkee käsi kädessä. Siis väsymys aiheuttaa kiukkua ja päin vastoin. Musta ainakin tuntuu, että hyvin nukkuneena mä olen paljon iloisempi. Onhan se tosi hienoa, jos pariskunnat ei riitele. Itse olen väsynyt täällä anoppilassa oloon ja haluaisin jo lähteä kotiin. Ei jaksaisi olla toisten nurkissa, mutta mies viihtyy täällä.
 
Mä soitin miehelle ja valitin et ku tääl evakkokämpässä on aivan saatanallisen kuuma et en kestä..2h myöhemmin se soittaa et hän on hommannu ilmastointilaitteen et menee vähän pidempään ennenku o kotona, koska käy hakemassa sen masiinan..Ei se todellakaan ole täydellinen, mutta melko ihana mies se on ♡
 
Meillä toimii noin vaan jos mä oon kiukkusella tuulella. Nyt oon ollu sit vkon verran vittumainen, ni tääl tapahtuu vaikka mitä. Heti jos vähänkin osoitan tyytyväisyyden tai onnellisuuden merkkejä tai oon muuten iloinen, ni äijä siirtyy soffalle tekemään ei mitään. Ihan vitun rasittavaa.

Ja toi, et syytetään naisen hormoneja kerran kuussa, ja milloin mistäkin, ni on miesten keksimä juttu. Meillä on ainakin ihan aidot ongelmat, ei mun hormonien keksimiä. Kilahdin mun frendille kun se sanoi, et ne on ne hormonit. Korjasi kyllä sitten, et joo, ei sun kohdalla. Varsin hyvin tietää mitä oon kestäny viimeset 7kk. Eikä mulla menkat tee mitään vaikutusta elämään, ei oo koskaan tehny.

Sirpa : Sulla on ERIKOINEN mies :joyful:

Aika yksilö ( vähän kuin Uuno Turhapuro), hyvällä tarkoitan :)
 
Last edited by a moderator:
Huh hellettä, kyllä mulle alkais jo riittää tää trooppinen ilmanala..! Meillä on ihan helev.. kuuma sisällä, varsinkin yläkerran vinttihuoneissa, jossa on makkarit! Pari viimeistä yötä ei ole oikein tullut nukkumisesta mitään ja sit kun mä kuumissani pyörin ja vaihdan asentoo, niin vauva heräilee myös mahassa jumppailemaan. Nestettä saa kyllä tankata ja sormet on kuin nakit, ei puhettakaan, että mitkään sormukset mahtus! :)

Mies keskusteluun sen verran, että täälläkin kyllä touhuaa ja tekee kotitöitä ilman persiille potkimistakin, mutta kuten jo aiemmin mainitsin, hän on aivan kädetön kokki!! Niin mielenkiinnolla odotan, miten hän hoitaa ruokatouhut, kun mä joudun keskittyy enempi vauvaan ekat viikot..;)!?! :)
 
Meillähän puuhataan tätä muuttoa nyt tällä viikolla. Ja kyllä täytyy sanoa että mies on ollut ahkera ja tehnyt paljon enemmän kuin minä. Sanoo että istu sä nyt pojan kanssa kun se kaipaa syliä ja tarvii maitoa ja sitten itse jatkaa pakkaamista ja siivoamista. :) Exä jos olisi kyseessä niin olisi ainakin vähintään kironnut koko ajan niin paljon että lapsille olisi pitänyt ostaa kuulosuojaimet.. Tämä ei hermostu ollenkaan. :) Valittaa kyllä että väsyttää mutta yrittää jaksaa silti.

Kylläpä nyt helteen tietysti heitti just tälle muuttoviikolle! :facepalm: Hiki vaan valuu ja kateellisena katselen muiden rantapäivityksiä Facebookista..
 
No joo, taitaa olla osin hormoneja, osin miehen ajattelemattomuutta. Lisäksi tilannetta kiristää miehen tämänhetkinen reissutyö, hän on yli puolet viikosta poissa eli minä hoidan yksin poikaa. Sitten kun mies tulee kotiin, HÄN on niin väsynyt ja edellisenkin reissun jälkeen kehtasi sanoa, että hän ei saa levätä koskaan ja minä sen sijaan saan ja muutenkin saan tehdä mitä haluan?! Wtf?!

Rv 35+4.
 
Joskus väsymys ja vitutus kulkee käsi kädessä. Siis väsymys aiheuttaa kiukkua ja päin vastoin. Musta ainakin tuntuu, että hyvin nukkuneena mä olen paljon iloisempi. Onhan se tosi hienoa, jos pariskunnat ei riitele. Itse olen väsynyt täällä anoppilassa oloon ja haluaisin jo lähteä kotiin. Ei jaksaisi olla toisten nurkissa, mutta mies viihtyy täällä.
Meillä asuu molempien vanhemmat vajaan tunnin/tunnin ajomatkan päässä meidän kotoa. Siksi tehdään yleensä vain saman päivän vierailuja, muutama tunti ollaan kyläilemässä ja yöksi omaan kotiin. Mies on pari kertaa (pitkin hampain) suostunut jouluaattona jäämään mun vanhemmille yöksi. Ei edes omilla vanhemmillaan halua yöpyä. Esikoinen kyllä on sitten yksin ollut isovanhemmillaan yökylässä. No onneksi meillä ei ole matka tuon pidempi, voin kuvitella et ei ois kiva olla ainakaan pidempiä aikoja muiden nurkissa.
 
Huh hellettä, kyllä mulle alkais jo riittää tää trooppinen ilmanala..! Meillä on ihan helev.. kuuma sisällä, varsinkin yläkerran vinttihuoneissa, jossa on makkarit! Pari viimeistä yötä ei ole oikein tullut nukkumisesta mitään ja sit kun mä kuumissani pyörin ja vaihdan asentoo, niin vauva heräilee myös mahassa jumppailemaan. Nestettä saa kyllä tankata ja sormet on kuin nakit, ei puhettakaan, että mitkään sormukset mahtus! :)

Mies keskusteluun sen verran, että täälläkin kyllä touhuaa ja tekee kotitöitä ilman persiille potkimistakin, mutta kuten jo aiemmin mainitsin, hän on aivan kädetön kokki!! Niin mielenkiinnolla odotan, miten hän hoitaa ruokatouhut, kun mä joudun keskittyy enempi vauvaan ekat viikot..;)!?! :)
Mee suosiolla nukkuu alakertaan, jos siellon sohva tms. Mä siirryin soffalle viime yönä klo 4 imetyksen jälkeen ku alko vituttaa niin, etten saanu enää unta. Nukuin ku vauva siinä ysiin.
 
J
Mee suosiolla nukkuu alakertaan, jos siellon sohva tms. Mä siirryin soffalle viime yönä klo 4 imetyksen jälkeen ku alko vituttaa niin, etten saanu enää unta. Nukuin ku vauva siinä ysiin.
Joo, pakko kyllä onkin ainakin ens yöks leiriytyä tuonne alakerran vierashuoneeseen ja pistää kaikki ikkunat ja räppänät auki! Saapahan kaikki nukkuu rauhassa, kun en pyörimiselläni herätä siippaa, eikä mun vastaavasti tarvi kuunnella tuntitolkulla sen kuorsausta;)!! :)
 
Takaisin
Top