Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli neuvola ja otettiin ne rh-neganäytteet. Eli nyt otettiin sellainen näyte josta nähdään vauvan veriryhmä. Jos siis nyt vauva onkin plussaverinen niin saan sen piikin (jonka nimeä en taas muista) kolmas näyte otetaan kuulemma joka tapauksessa vaikka vauva olisi negatiivinen.
Eilen olin taas sokeritasituksessa ja arvot olit tosi hyvät. Tunnin näyte oli viime kerrasta noussut mutta se on kuulemma ihan normaalia koska raskaus on elimistölle stressi.
Muuten kaikki kunnossa.
 
Voi s-m-k.. Tosi paljon jaksuja sinne!

Mua väsyttää. Hemppa alhaalla ja ruoka ei maistu. Väkisin saan syödä, että sokerit pysyy kurissa. Ehkä tuo lääkityskin tekee ruokahaluttomuutta. Sokerit ei siltikään ole vielä ok. Epäilen, että laittavat mut maanantaina insuliinille kun on äitiyspolille aika..

Onko muilla tullut/ollut minkäänlaisia mielihaluja ruoan suhteen? Ihmettelen kun mulle ei ole tullut vielä mitään. En tiedä sitten miten tuo radi ja sen lääkitys vaikuttaa. Kun pikemminkin on tosiaan se ruokahalu kadoksissa. Esikoisesta söin kovasti tomaatteja ja omenoita. Toisesta lapsesta suklaata ja suklaavanukasta. Nyt ei ole mitään mielihaluja. Milloin niitä yleensä alkoikaan tulla? Liian kauan edellisestä raskaudesta kun en muista..

Maanantaina 21.12. tosiaan äitiyspoli ja ylimääräinen ultra. Tsekataan onko vauvalla kaikki hyvin ja mietitään noita mun sokereita yms.
 
Mahtuuko joukkoon vielä? Tää ketju näyttää niin ihanan aktiiviselle :)
Oon 37 ja ensimmäistä pukkaamassa maailmaan kesäkuussa, jos kaikki menee hyvin. Oon ollu kovin skeptinen ja varovainen, kun edelliskierroksella ei menny näin hyvin ja joulu viime vuonna oli kaikkea muuta ku iloinen.. Nyt sitten jo paremmilla mielin :)
Oon nyt 14+3 ja suht aktiivinen kotidopplerin käyttäjä :P onneksi sain lainaan, niin suurimmat pelot hävinny, kun itse voi kuunnella halutessaan. Downin ym riskiä ei pitäisi olla ja jännitän kovasti tammikuun lopun rakenneultraa.
 
Tervetuloa mukaan Kuukassius ! Meitä on täällä sekava joukkoja 40 v, yli 40 v. ja lähellä 40 olevia odottajia ensimmäisen, toisen tai kolmannen lapsen odottajia eri puolilta suomea. Toisilla kuten mulla raskaus on jo lopuillaan. Huomenna alkaa viikko 36. Toiset on aluillaan tai toisella kolmannella.
 
Kiitosta :)
Kyllä mä vähän kadehdin teitä loppuvaiheen äitejä jo! Oisin niin lomaa vailla ja elän vielä naiivisti siinä luulossa että saan jäädä äitiysLOMALLE ;) hah. Kaverit on jo kertonu, että kovaa kolahdan maanpinnalle pian.
Meille tuli myös just koiranpentu ennen ku plussasin, joten ruuhkavuosien ruuhkaa kerään ihan huolella näemmä.. Mihinköhän mä oon pääni pistäny xD
 
KuuKassius tervetuloa minunkin puolestani!
Mulle äitiysloma oli kyllä tavallaan lomaa, oli ihana olla oman vauvan kanssa kotona, ei tarvinnut tälläytyä ihan samalla lailla kuin töihin ja saattoi ottaa torkkuja vauvan nukkuessa ja kahvitella pitkin päivää.:)
Riippuu tietysti työstä mutta erilaista se ainakin on..
Pahoittelen edellistä menetystäsi mutta tämä vauva tulee sitten syliin saakka!!
 
Marituuli mulla ei ole ollut kummassakaan raskaudessa mielitekoja, mitä nyt kuplavesi ja appelsiinit maistuvat tavallista paremmilta.
Millä viikolla sä nyt oletkaan (vanha ei muista)?
 
Kyllä mäkin kaikesta huolimatta lasken äippäloman lomaksi. Saa keskittyä kotiasioihin ja unohtaa työt.
 
Kyllä mäkin kaikesta huolimatta lasken äippäloman lomaksi. Saa keskittyä kotiasioihin ja unohtaa työt.
Niin minäkin. Mulla ei oo koskaan ollut kuukautta kesälomaa ees ja viimeisen vuoden aikana olin toukokuussa viikon ja lokakuussa kolme pv. Tein muiden lomat kun sijaistin ja nyt syksyllä sain vakipaikan. Kesää siis odotellessa.
 
Kyllä munkin mielestä äitiysloma on lomaa vauvan kanssa. En ole koskaan ollut äitiyslomalla, joten nyt tulee sekin koettua. Ehkä ihmisen on ihan hyvä joskus pitää taukoa töistä. Ainakin on hyvä syy olla poissa töistä.
 
Mahtuuko joukkoon vielä? Tää ketju näyttää niin ihanan aktiiviselle :)
Oon 37 ja ensimmäistä pukkaamassa maailmaan kesäkuussa, jos kaikki menee hyvin. Oon ollu kovin skeptinen ja varovainen, kun edelliskierroksella ei menny näin hyvin ja joulu viime vuonna oli kaikkea muuta ku iloinen.. Nyt sitten jo paremmilla mielin :)
Oon nyt 14+3 ja suht aktiivinen kotidopplerin käyttäjä :p onneksi sain lainaan, niin suurimmat pelot hävinny, kun itse voi kuunnella halutessaan. Downin ym riskiä ei pitäisi olla ja jännitän kovasti tammikuun lopun rakenneultraa.

Tervetuloa mukaan Kuukassius!:flower

Onhan palsta verraton tuki, ainakin itse koen, että täällä voi jutella mistä haluaa, kun usein ei ole mahdollista "ulkomaailmassa" kaikesta puhua ja miehellekin on annettava rauhaa:)

Hyvää odotusaikaa:Heartred
 
Ihanaa, että en siis aivan haihattelija olekaan sen Loman suhteen ;) onneksi tulee joululomat, niin hetken saa hengähtää! Tulisipa vielä lunta oikeen urakalla, niin synkkyys lähtisi!
Ootteko muut vielä raskaana olevat ottanu influenssarokotuksia? Ajattelin sellaisen ens viikolla ottaa.
 
Hei KuuKassius, mä otin rv 8 influpiikin. Nyt rv 12+1 ja tulin just nt-ultrasta. Kaikki ok. Lopulliset tulokset tulee sit kotiin muttei turvotusta ainakaan ultralla todettu.
 
Heippa!:greet008 Täällä kanssa poika pyöri viimeyönä, varsinainen vipeltäjä!!! :dance018

Päivällä on näköjään hiljakseen, taitaa nukkua, hehh:p

Ja siis rv 18 mennään....

Influenssapiikkiin, otin sen viikko sitten
 
Hei KuuKassius, mä otin rv 8 influpiikin. Nyt rv 12+1 ja tulin just nt-ultrasta. Kaikki ok. Lopulliset tulokset tulee sit kotiin muttei turvotusta ainakaan ultralla todettu.

Onnittelut MS74 hyvistä ultra uutisista!!:Heartbigred
 
Loppuraskaus ja flunssa ei tunnu hyvältä, Kaipa tämä yskä joskus loppuu. Mulla poika potkii päivittäin niin, että maha heiluu...
 
Mä en vieläkään tunne liikkeitä mutta niin se oli viimeksikin, mä olen siis tunnevammainen kirjaimellisesti.:p
MS74 ihanat ultra kuulumiset-jee!!!
 
Huh huh....luulin jaksavani jorata työpäivän päälle Antti Tuiskun keikalla täpötäydes Logomossa.....En sit vissii ku pyörryin. Just ehdin istahtaa jolleki huoltojakkaral. Ei vanha enää kaikkee jaksa mut pirun hyvä keikka sihe asti.
 
Takaisin
Top