Varoitus: piiiiitkä ärsytysvuodatus...
Että mua ottaa päähän!!! @&#¥%# Tultiin miehen ja kuopuksen kanssa saaristoon mun isän luokse loppuviikoksi, teinit oli täällä jo ennestään. Oltiin oltu vasta 1,5h kun mies alko grillaamaan lihaa lounaaksi ja mun isä vierestä komensi laittamaan kaasugrillin liekkiä pienemmälle, hän ei kuulemma ole rakentanut taloa jotta mies voi sen polttaa! Mä istuin vieressä enkä edes nähnyt mitään liekkejä. No, mies pienensi liekkiä ja hetken päästä isä suuttui että laita nyt se pienemmälle! Mies vastas että se on pienimmällä mahdollisella. Mun isä nousi ylös ja meni vääntämään nuppeja SUUREMMALLE ja vasta siinä kohtaa tajus et ne tosiaan oli ollut pienimmällä... Sit mun isä jatko et kun ei mun mieheen voi luottaa ollenkaan, tekee aina päinvastoin kuin hän on pyytänyt. Lopulta miehellä palo käämit ja sano et grillaa ite ja lähti rantaan. Mä jäin siihen vielä ja mun isä jatko paasaamista et moni on sanonut ettei mun mieheen voi luottaa. Kun kysyin et kuka ja miks ei muka voi luottaa niin hän vaan sano et moni on sanonut niin. En nyt tiedä kuka mun isän tutuista ylipäätään tuntee mun miehen?? Ja jatko taas niistä hoton talvirenkaista et siinä on yks todiste ettei muehen sanomisiin voi luottaa kun puhuu et autossa tärkeintä on perheen turvallisuus ja sit menee ostamaan Kumhon uusiokumirenkaat. Mä sanoin vastaan et juu, on Kumhon renkaat mutta ei mitään uusiorenkaita vaan upouudet! Mutta ei, mies on kuulemma ite tunnustanut et ne on uusiorenkaat ja mun veli on samaa mieltä?!? Jäkikäteen nyt illalla googlailin enkä löytänyt mistään et Kumho ylipäätään valmistaisi uusiorenkaita! Isä vaan jatko ja jatko ja tuli uusia väitteitä (mitkä ei pidä paikkaansa) ja kun väitin vastaan hän väitti että mun muistissa on vikaa kun en muista tapahtumia! Teki mieli pakata auto ja lähteä samantien takas! Sanoinkin lopulta ettei kyllä paljoa tee mieli tulla tänne jos hön haukkuu mun miestä minkä kerkee. Lounas syötiin lähes hiljaisuudessa ja sen jälkeen isä on pysytellyt huoneessaan ja me pihalla. Katotaan tunti kerrallaan, jos tulee lisää valituksia me lähdetään. Koitetaan pysyä poissa jaloista mahdollisimman paljon. Harmittaa vaan teinien puolesta kun ovat odottaneet että tullaan tänne. Ja en voi kuin ylistää miestäni et kestä tuota valitusta! Lasten takia hän haluaa olla täällä mukana ja yrittää antaa valitukset mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mut mua ärsyttää niin et haluisin TODISTAA isäni olevan väärässä!