Tähtipölyä, muuttaisin mieluusti! Oon melki 20 v. sitte osannutkin italiaa :). Ja yks tooosi hieno Rooman-vko on silloin tullu vietettyä . Ja kato, onhan viinietikkakin alkoholia ja kyl mä sitä salaattiin laitoin raskausaikana...
Onksiellä millaset kelit? Miten jaksat ja miten vauva jaksaa? Mä tuuletan tät huonetta vähän väliä, ei tääl mikään helle oo ollu, mut riitää ku aurinko paistaa iltapäivän just tähän. Onneks se imetyshiki on vähän laskenu.
Tähti-73, pystytkö oleen pystyssä ihan hyvin ja kuinka pitkään ku olit kotiutunu?
Täällä on ihan sairaan kuuma, nyt on +28 ja kello on kahdeksan illalla, keskipäivällä pyöritään noin+35 puolin toisin ja ei juurikaan tuule. Me asutaan vanhassa kivi talossa, joten täällä sisällä on aika siedettävää (talvella sit varmaa mega kosteaa).
Meillä täällä kaikki hienosti-kiitos, aika homma ollut laittaa kotia kuntoon kun vauva huutaa ja taapero kiukuttelee mutta hyvin olen saanut kaiken paikoilleen. Asutaan viidennessä kerroksessa, ilman hissiä mulla on jo mieletön haba, kun roudaan ylös/alas muksuja ja ostoksia, et kyllä tässä vähän viiniä kuuluukin iltaisin saada.