Hehheh, viime yö meni paremmin. Laitoin laput silmille klo 24 ja heräsin klo 5. Vauva oli siis meidän kaa täällä. Tää superäiti nukkui imetyksen ohi kirkkaasti. Viideltä kysyin äijältä et onko vauva syöny, ja joo, oli antanu mahaletkun kautta ruokaa ku mua ei saanu hereille. Mulla oli herätyskin, mut ei mitään käryä siitä... Noi hoitsut neuvoikin isukille sen maharuokinnan yms.
Me aloitetaan muuten Siskot kampanja! Muakin vituttaa noi paineistukset. Mä kyl herkästi napautan takas. Nytki viideltä ku heräsin, ni äijä odotti et ku mä olin kerran hereillä ni vaihdan vaipat ja imetän on mun "vuoro". Huusi mut hereille ja komensi vaihtaa vaippaa. Saatana, samantien korjasin käsityksiä. Kuka täs on nukkunu viimeset pari yötä perse homeessa ku mä oon ollu valvontahuoneessa. TAI viimeset 6kk...??? Ja mun mielestä, niin kauan ku mä oon toipilas, ni se voi hoitaa vaipanvahdot siinä missä mä imetyksen.
Mulle tulee muuten ihan sairas väsy ku alan imettää! Meinaan nukahtaa siihen. Meillä imetys ei ihan suju, vauva nukkuu paljon, enkä saa kunnon asentoa. Se meinaa putoo mun mahan ja tyynyn väliin. Ja koitan pitää sen päätä ylempää ku peppua. Tääl ei oo imetystyynyjä ollenkaan, saan himasta omani tänään. Mä luin sen vauva vaan nukkuu -artikkelin, koitin kaikkii keinoja. Mut voi johtuu siitä ku se letku on pois, se on voinu rasittaa vauvaa.