Satru
Sukkela juttelija
Hitto, mä en oo nukkunu pariin yöhön ku katkoen. Nyt on levottomat jalat. Ja koitan pidättää yskää... Yh. Tulin syöttää, mut vauvaa ei kiinnostanu, nyt se nukkuu mun sylkyssä tyynyn päällä. On se hassu.
Joo, kukaan ei oo mun kurkkukivusta sanonu mtn, muistelisin kans ettei mun pöpöt oo vaarallisia vielä vauvalle. Nyt se on ilman ylipaineletkua ja arvot on hienot. Reppanalla on pistojälkiä ympäri kroppaa. Kanyyli on jalassa vaihteeksi.
Keskiyöllä ku pumppasin ni toinenki tissi alko herumaan. Tuli vajaat 10ml. Hurrrjat määrät :)! Kohta siirryn huoneeseen pumppaa. Sain muuten torkuttuukyljellä. Ihme, kyljellä nukkumista on ikävä... Mua vituttaa nää tukisukat, kiristävät jo viidettä päivää.
Mistäs viel valittais? En ny keksi muuta. Herkkuja ei tee mieli, se vituttaa. Sais mielihyvää. Eikä tee muuten bisseekään... Kaukana on vielä normi-Sirpa...
Koitahan jaksella!
Mulla tuli kurkku kipeäksi sairaalassa ihan sen kuivan ilman takia kun siellä ilmastoinnit pauhaa yötä päivää. Sairaalassa olo ei oo kyllä mitään herkkua, tai mä en ole kokenut sitä koskaan kivana asiana.
Varsinkin ekan lapsen kanssa kun jouduin olemaan sen useamman päivän siellä. Likka ei jaksanut imeä tissistä ja hoitajat kiukuttelivat, et jos ei ala syömään niin joutuu keskolaan. Minä ensisynnyttäjänä tietty ihan paniikissa yritin imettää ja ihmettelin hoitajia, koska kyseessä oli imetykseen panostava osasto..hienosti auttoivat joo. Sit yks yökkö keksi rintakumin (silloin en ees tiennyt koko häkkyrästä) ja rupesin imetys sujumaan. Likka söikin sitten sen ajan mitä tissiä söi, kumin avulla. Muut muksut olleet hanakampia imemään.
Toivottavasti Sirpa pääsette pian kotiin aloittelemaan kunnolla perhe-elämää ja tutustumaan pikkuiseen!