I feel you... Ekan kanssa lähettiin putkiremppaevakkoon, ku vaavi oli alle 4 kk. Mutta kyllä siitäkin selvittiin! Tsemppiä! Pakkailu ja varastointi ja kalusteiden suojaaminen ei ole kyllä hauskaa.Mä nukuin aivan päin persettä viime yönä..Tai no nukuin ja nukuin, valvoin enste johki 1, vauva jumppas aika hurjana..Toisaalta onko mikään ihme, kaks lääkäritätiä on tökkiny sen yksiön ovea ja sen päätä
Ja ihan koko vtun yön mun alaselkää ja mahaa sattu niinkuin ois aivan vitulliset kuukautiskivut..En yleensä ota mitn särkylääkkeitä, koska oon joutunu vetää vaikka mitä tohon migreeniin ja paracetamol on pirun maksatoksinen lääke, mut nyt oli aamuyöllä pakko luovuttaa ja ottaa 500mg pamoli..Sain sen kans onneks nukuttua jtn tunteja..Vähän tulee ruskeahkoa vuoto ku käyn vessas merkkaamassa pönttöä..
Kiinnostaa tässä kohtaa aivan saatanasti alkaa pakkailee tavaroita putkiremppaevakkoon ja vituttaa sekin et joutuu lähtee vuokraghettoon evakkoon mun omasta ihanasta, kauniista puhtaasta kodista..Nenäkin on aivan tukossa..Onneks elukat on aika hassuja ja hännystävät mua..Narttu oli hiipiny mun viereen nukkumaan, enkä sit hennonnu sitä siitä pois häätää, oli niin sulonen kun siinä kuorsaa tassu mun jalan päällä..
Kellään muulla ollu näitä menkkakipuja just edeltävästi?Mietin et tulee aika jännät vkot tässä jos A)joutuu kärvistelee näis kivuis ja B)vetää näihib kipuihin sen max 3g/pv paracetamolia..
Sirpa, kiva et o pylly pörähtäny Toivottavasti saat vauvan kohta pois sieltä lasarettiletkuista, mutta pääasia et vauva saa hoivaa ja huolta siellä..
Mulla muuten oli menkkamaisia tuntemuksia kiihtyen ehkä vikalla viikolla, mutta ei tosiaan varmaan noin voimakkaita ku sulla, ku en tarvinnut lääkettä. Mutta mulla onkin molemmista tuntunut vasta ne kunnon avaavat supistukset, eivätkä nekään siis kovin montaa tuntia, että sikäli oon päässyt hävettävän helpolla, vaikka synnytykset sit aika kivuliasta vääntöä ovatkin olleet. :)