Supistaa, ei supista, supistaa, ei supista.. viime yö meni taas supistuksia seuraillessa, mutta loppuivat sitten kuin seinään joskus kahden aikaan. Osa kipeitä ja osa ihan "lällyjä".
Olikos täällä ketään, jolla ois synnytys edennyt normaalisti, siis lapsi ois syntynyt ilman käynnistystä ja leikkausta? Kun tuntuu, että tosi monella on jouduttu sitten kivulaisiin ja pitkittyneisiin käynnistykseihin ja sitten lopulta leikattu kun on tullut ongelmia. Mä itse haaveilen samanlaisesta synnytyksestä kuin viimeksi. Se käynnisty supistuksilla ja kalvojen puhkaisujen jälkeen supparit paheni ja sitten melkein likka syntyikin. Ei tarvittu lisäpotkuja supistuksiin eikä mitään. Nyt kun on vielä viimeinen raskaus ja synnytys, niin tulee mieleen tietty että nyt tulee sitten se sektio eteen, että sekin pitää vielä kokea, mutta toisaalta se sama juttu ois voinut tulla eteen joka kerta ja joka kerta olen ollut siihenkin valmistautunut, kun ikinä ei tiedä miten synnytys etenee. Nyt vaan on hinku nopeaan kotiutumiseen, niin toivois nopeaa synnytystäkin.
Tänään mulla on taas neuvola, toivottavasti viimeinen äitiysneuvolan puolella :)