T
Tähti ★
Vieras
Musta on jotenkin hurjaa, miten primitiivistä touhua imetys on. Siis sellanen, kun oon lukenut että esim vauvan myssyä nuuhkimalla tai katselemalla vauvan kuvia voi jotenkin edesauttaa herumista eikä se ole pelkkä tekniikkalaji. :bag: Oon kai niin luonnosta vieraantunut, että toi tuntuu oudolta ja vähän pelottavaltakin ajatukselta. Ja sit taas toisaalta aika kiehtovan eläimelliseltä. Mut varmaan tohon eläimellisyyteen tottuu sitte. Toivottavasti!
Mulla on muutenkin tosi kaksijakoinen suhtautuminen imetykseen. Oon lukenut etukäteen paljon ja ehdottomasti aion imettää kaikkien hyötyjen takia jos se vaan onnistuu. Ja tosiaan aion haalia kaiken mahdollisen avun että onnistuis. Mutta yhtä paljon kuin imetyksen epäonnistumista mä pelkään, että satunnainen pulloruokinta ei onnistu ja lapsi huolii sit vain tissin. Tuntuu, että tää ei oo yhtään niin hyväksyttävä pelko ja mun pitäis olla täysin sinut sen kanssa, että en ehkä pääse puoleen vuoteen kertaakaan ulos talosta ilman vauvaa.
Kun vauva oli ekan kerran rinnalla sairaalassa, niin tajusin, etten oo imettäjätyyppiä...Siitä hetkestä päätin olla ottamatta tressiä koko asiasta
Kyllä ne hoitsut jatkuvasti muistutti asiasta ja kysyi joko imetät, sanoin en imetä millä imettää, jollei maito nouse:banghead:
Mun tissitkään ei isontuneet koko raskausaikana, ihan sama B kuppikokoÄidinmaidon saanti on kyllä tärkeä juttu vauvalle ja saa sen mitä äiti pystyy tuottamaan. Mulle on aivan sama saako vauva sen tissistä vai pullosta