T
Tähti ★
Vieras
Miten sä pääsit heti suihkuun? Multa katetri otettiin vasta päivän päästä ja epiduraali parin pv päästä.
Päästiin tänään kotiin mutta vauvan syömistä ja painoa pitää kontrolloida ylimääräsillä neuvolakäynneillä jotta saa maitoa riittävästi...en tiedä oisko pitäny jäädä huomiseen sairaalaan...toisaalta ei ne oo mua kotioloissa auttamassa....alku meni persiilleen ja mä jo parun täällä kun oon ihan pihalla....kadotin sen rintakumin tai jäiköhän sairaalaan. No mulla oli kotona mutta erilainen enkä saanu tyttöä sillä syömään. Ei löytynyt yhtään sopivaa asentoa ja vauva vaan huutaa. Toki hän saattaa olla vähän hämillään muutenkin että missä ollaan....passitin miehen kauppaan ja apteekkiin ja huutava vauva sylissä steriloin rintapumppun ja pumppasin sen verran että sai pahimman nälkänsä taltutettua ruiskun kautta imemällä ja nukahti...sit unohdin ottaa kipulääkkeet jotka menee nyt kolmesti...en meinannu äsken päästä pytyltä ylös....nyt pumppasin valmiiks 20ml yötä varten jollen saa rintakumilla syömään. On tää jotenkin kaoottista! No huomenna pv uus...
MS74 :) Tuolla tavalla se lähtee liikkeelle! Alku tuntuu kaaosmaiselta, mutta siihen alkaa oppia ja tottua :) Syöntimäärät kasvaa...meidän poika juo nyt 140ml ihan 3tunnin välein, huomenna täyttää tasan 2kk :)