Kaikki hengissä. Poika syntyi, mitat 3024kg ja 50cm. Aika rääpäle
'
Mä päädyin sektioon. Reilu puol tuntii punnitsin. Mun yks periaate on ollu, et pysy aina suunnitelmassa A. Ja sehän oli, et jos pitää käynnistää, ni mä valitsen siinä sektion. Eli tehtiin päivystyksellinen, ei kiireellinen sektio. Enpä tiedä miten toi tilastoidaa ?? Onko se suunniteltu...? Kuitenkin päivystyksessä tehty... Siinäpä tilastotieteilijöille pulma.
Se lääkäri ei sanonnu edes tarkkaa sitä kohdunkaulan pituutta, sanoi vaan "vähän". Mua alkaa tollaset epäilyttää, kun aiemmin on sanottu cm-määrä.
Nomut, olin kauhuissani. Katetrii ja kanyylii, mut ei auttanu ku kerätä rohkeus ja sisu. Mä oon paniikkiin taipuvainen ja meinaski lähtee taju ihan vaan jännityksestä. Kaikki on menny kuitenki hyvin.
Ja, ette arvaa, mitä se lekuri henkäs ekana ku oli saanu mut auki? "Se on vihreetä." Vittu, lapsivesi oli vihreetä. Joku vaisto täs hommas oli mukana. Anestesialääkäri nyökytteli mulle jälkeenpäin heräämössä, et ihan oikean päätöksen teit, ongelmia ois tullu oksitosiinin kanssa. Kaikkihan luuli, et sydänäänten takia ollaan sektiossa. Ja oli helvetin hyvä et anestesialääkärin aikatauluun sopi sektio noin tunti mun päätöksen jälkeen. Et en ehtiny kauheen kauan panikoimaan!
Poika saa nyt lisähappea, oli vähän lapsivettä keuhkoissa. Kyl se pari ekaa tuntia rääky ja hengitteli, mut sitte alko kakomaan. Et vauva on valvontahuoneessa. Mä oon saanu levättyy ja toivuttuu. Huomen alkaa sit äiti-hommat. Ja hitto! Multa tulee maitoa! Supermama
! Hoitaja lypsäsi 2-3 milliä
. Kiva homma, joku ees sujuu. Ja vauva hamuu paljon. Ootan jo et pääsen imettää.
Et tällaista täällä. Noi myrkyt ku lähti kropasta ulos ni oli kunnon liskojenyö-olo. Vittu mitä flashejä, suurin piirtein et terrorit hyökkää sairaalaan. Ja hikee pukkas. Mut hengissä siis ollaan. Frendi ei tullu paikalle, oltiin sovittu et jos leikataan, ni iskä pitelee kädestä. Puhelinpalavereita on pidetty
.
Vauva oli just muuten kakannu ku tuli ulos, et sellaisia sinappikökkäreitä oli ympäriinsä
. Silmät oli kiinni ja täynnä paskaa, niin sanoakseni
.