Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Sirpa että asut synnärin lähellä. Ei kyl mee kauaa kun alkaa tositoimet ! Itellään käynnistys olis kaikkein paras . Ei muuta kun 3 ässää käyttöön. Tosin ei kyl kauheesti varmaan seksi innosta jos suppareita... sanoinkin miehelle tossa ettei varmaan ees tuntuis kivalta kun paikat auki.... ei tarvii varmaan uneksiakkaan saavansa siltä vähään aikaan :D:D
 
Ei muuta kun 3 ässää käyttöön. Tosin ei kyl kauheesti varmaan seksi innosta jos suppareita... sanoinkin miehelle tossa ettei varmaan ees tuntuis kivalta kun paikat auki.... ei tarvii varmaan uneksiakkaan saavansa siltä vähään aikaan :D:D

Mä mietin ihan samaa et noinkohan se panettais jos olis jo ollu suppareita :D

Mahtava juttu kyl et pääsee kotiin odottelemaan tilanteen kehittymistä ja huilaamaan, Sirpa!

Ja tosiaan kiikkutuoli on aika jees - hoksasin sen iteki tänään kun saunan jälkeen huilailin siinä, vaikka menossa vast rv 24+1 eikä mitään muuta kun vaan väsy ja ähky päivän kävelyjen ja pitsan mässäilyjen jälkeen...
 
Paras olo subbarin tullessa on keinutuolissa, jalat niin levällään ku mahdollista. Vituttaa mennä sänkyyn ku maatessa sattuu kaikista eniten. Koira tuli ihan liki lattialle makaamaan ja ku tuli subbi ni katto lohduttavasti silmiin. Söpö otus.

Kiitti muuten tsempeistä! Tekstiviestitki laulaa, moni on muistanu et la oli eilen.

Ainiin, seksistä. Oisko ollu to vai pe ku viel käytettiin tilaisuus hyväks. Ehkä se auttoi??? Ja la imuroin ikkunoita ja pyyhin pölyjä, sekä kävin saunassa. Et kaikki ässät on kyl käytetty. Nyt ei tosiaan tuu mieleen panna tai siivota. Kauheeta ois. Sanoin et puolen vuoden päästä sit...:shifty:
 
Sirpa, jos tuntuu pahemmalta makuuasennossa niin älä mene sänkyyn! Torku kiikkustuolissa tens-laite selässä. :)
Mä en muuten oo voinut sietää keinutuolia synnytyksen aikana! Kaikki asennot missä on takakenossa tai selällään oli pahoja, mä halusin nojata eteenpäin. :D Niin eri tavalla kaikki kokee mikä on hyvö asento jne synnytyksen aikana. :)
 
Mulle paras asento oli kontallaan sängyllä tyynyihin ja päätyyn nojaten. Voisin kuvitella et siin asennossa vois torkahdella jos supparit tulis vielä harvakseltaan.
 
Mulla vauva on melskannu tänään niin perkeleesti et luulin sen tulevan jossain vaiheessa iltaa peräsuolen kautta ulos..Survoo itseään tonne jalkoväliin niin et tulee vedet silmiin ja henkeä salpaa..Sattuu aivan helvetisti.Lisäks o taas ollu semmosia menkkamaisia kipuja alaselässä ja vatsassa..Nukahdin sänkyy n kesken fudiksen, ihan hyvä kun hermo meinas katketa kun aikuinen mies itkee ja ranskikset on pöllineet islantilaisten huudon..Vähemmästäkin kyrsiintyy..Heräsin reilu tunti sitten taas epämiellyttävään oloon ja päätin siirtyä olohuoneeseen..Kaikki muut nukkuu,koirat ny tietty väijy mua kun leikkasin vesimeloonia..Kissoja ei voi vähempää kiinnostaa mun kuippelehtiminen..Ukko kuorsaa onnellisen tietämättömänä et sillä ois kerrankin koko sänky käytettävänään..Hohhoijakkaa kun onkin tylsää..

Liberokassista tuli ilmotus, sen ajattelin hakea huomenna..Vittu kun ei voi edes pakkailla mitn lasarettivarustetta kun kaikki mun vaatteet on säilytysboxeissa samoin vauvan ja varastossa, meillä alkaa putkiremppa ja ei viittis yöllä alkaa kolaamaan tossa pihalla..
 
Kätilöt on huikee ammattiryhmä. Valikoituja yksilöitä. Ikävää on se että ohjeistavat oman osaamisen puitteissa kovin eri tasoisesti ja yhen työvuoron aikana itellä menee puol pv hukkaan jollet saa tehokkainta ohjausta. Koski jo synnytystä esim ilokaasun ottoa ja nyt tätä imetystä. Todella pienestä kiinni onnistuuko vai ei ja osaako sen vuoron hoitsu asetella meidät oikeaan asentoon. Enkä tarkoita tätä pahalla mutta ensisynnyttäneellä on vaan ne muutama pv osastolla ja osa saaattaa heittää hanskat tiskiin imetyksen suhteen jollei onnistu. Uskon että onnistuu kun asento on just eikä melkeen.
 
MS sinä oot näemmä juuri saanu vauvan,huikeesti onnea!! En osaa ees kuvitella itselle vauvaa, luulin ettei enää koskaan :D
 
Tervetuloa mukaan Ajna! :) Minkä ikäinen sun kuopus on? Täällä on monia jo synnyttäneitä, loppusuoralla ja puolivälissä olevia, kiva saada uusia mukaan. :)
 
Takaisin
Top