Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei muuten tsekattu tarjontaa aamulla. Tunnusteli vaan kohdunsuun. Sydänäänet kuului kyl alavattalla, mut anturi ei ottanu niitä jos käännyin toiselle kyljelle.
 
Tähti, mö olin kyllä MONISTA hiustyyleistä samaa mieltä sun kanssa! :D
MS, mulla oli kans vaaleat pitkät (takapuoleen asti) hiukset vielä teininä. Tai siis teini-iässä alko tummua ja värjäsin pitkään vaaleaks. Esikoisen syntymän aikoihin (24v) annoin oman värin kasvaa esiin ja lyhensin puolpitkiks. Siitä on sit pikkuhiljaa tummemmaks värjätty ja punertavasta tykkään. :)
Sirpa, eiks sulla ollut sairaalakassi pakattuna vielä?!? Se on menoa nyt! :) Tsemppiä ja kirjoittele kun jaksat/pystyt. :)

Janna75 :) Aika jännä, että samoja mielikuvia sulla :) ..Hauskaa, miten mielikuvat muodostuu:grin :computer005
 
Tähti, aika hyvin mun kohdalla onnistuit.:wink
Mulla on vaaleat hiukset ja yksi työkaveri kerran sanoi, että muistutan nuorta Marilyniä mutta laihempaa (tärkeä lisäys:laughing002).
Arvatkaa vaan kuinka paljon meitä tuijotetaan täällä Italiassa, naapurit ei lakkaa ihastelemasta meidän taaperoa, jolla on blondit kiharat ja suuret siniset silmät..

Oho, aika hyvin:joyful:
 
Hiusväriarvaus meni aika nappiin. Arvaus oli hiekanruskeat puolipitkät. Värjäsin äskettäin vaaleaksi ja nämä on polkkapituiset. :grin Aiemmin mulla oli punertavanruskeat monta vuotta. Mutta oikea värini on enemmän tuo vaaleanruskea.

Tässä meidän Elias, 3,5 kk. :Heartred

rps20160710_164219.jpg
 
Hiusväriarvaus meni aika nappiin. Arvaus oli hiekanruskeat puolipitkät. Värjäsin äskettäin vaaleaksi ja nämä on polkkapituiset. :grin Aiemmin mulla oli punertavanruskeat monta vuotta. Mutta oikea värini on enemmän tuo vaaleanruskea.

Tässä meidän Elias, 3,5 kk. :Heartred

View attachment 39376

Voi kun iiihanan söötti Elias!:love7:Heartred

Hauska, että hiusväriarvaus osui nappiin :)
 
Kyllä minä myös vahvasti veikkaan, että tämä jää meillä viimeiseksi. Vaikka heti perään tärppäisi, niin olen auttamattomasti vanha. Aivan viime tipassa, kyllä onnisti tämän vauvan kanssa.

Yölento :) minusta et ole mitenkään auttamattomasti liian vanha:grin
 
Ihana tuo sun lista!

MS74 :) No, vähän lapsellinen on, mutta ajatus keventää tunnelmaa...:3some Tässä vielä loput, joista on tullut "netti' mielikuva

Myy75 : tumma polkkatukka
Kimaira : vaaleat raidat, lyhyet hiukset
Lettuhei : Paksut hiekanväriset puolipitkät
Kisu75 : suklaanruskeat lyhyet ja omatyylinen leikkaus
 
Saitko Sirpa levättyä?
Joo, supistuksia harvakseltaan. Nyt synnärillä, otettiin tulehdusarvot ja piti kattoo kohdunsuu, mut kätilö lähti synnyttää. Ja mulle tuli samall piiitkä supistus, menin tsekkaa lapseveden ni tuliki verta. Samaan aikaan täällä taas syntyi yks. Ventataan kätilöä. Mut sain jo megasiteen, kuulemma avautumisvuotoa. Tää kirjottelu muuten vie ajatukset vähän pois kivulta. En mä täl reissulla viel ajatellu jäädä.
 
Sirpa, voi olla et poika tajus et hei, nyt ollaan synnärillä, täällä olis kopin ottajia tarjolla! :D Katotaan miten edistyy, pääsetkö vielä kotiin vai vasta poika sylissä. :)
 
Joo, supistuksia harvakseltaan. Nyt synnärillä, otettiin tulehdusarvot ja piti kattoo kohdunsuu, mut kätilö lähti synnyttää. Ja mulle tuli samall piiitkä supistus, menin tsekkaa lapseveden ni tuliki verta. Samaan aikaan täällä taas syntyi yks. Ventataan kätilöä. Mut sain jo megasiteen, kuulemma avautumisvuotoa. Tää kirjottelu muuten vie ajatukset vähän pois kivulta. En mä täl reissulla viel ajatellu jäädä.
Jännäks menee taas,huh, vasta hermoiltiin MS74:n synnytystä ja nyt Sirpan!! Ens yönä en kyllä malta koisata niin sikeesti kuin viime yönä, ihan pakko tehdä välillä tänne tilanne tarkistuksia ;) Ja onneks futiskin pitää hereillä ainakin puoliin öihin.. :) Ja aamulla sitten tooodella pirtein silmin (litran silmäpussit!!) kampaajan tuoliin.. :)
 
Niin nythän kuuluis ottaa popparit ja iso limsapullo esille ja odotella päivityksiä Sirpalta! :D Mut meillä oli mun isoisän 85v synttärit mökillä tänään... En tehnyt paljoa mut olin kai liikaa jalkeilla, selkää särkee ja tuli iltapäivällä eka supistus mikä TUNTUI! Ei varsinaisesti kipeä mut tuntuva. Eli taidan simahtaa aika pian jo...
 
Hei, ois kyssäri joskus synnyttäneille, kauanko otti aikaa imetyksen lopettamisesta, kunnes ekat menkat tuli?:rolleyes:

Menkkoja ootellessa ( viikko sitten lopetin imetyksen)...
 
Takaisin
Top