Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti, mö olin kyllä MONISTA hiustyyleistä samaa mieltä sun kanssa! :D
MS, mulla oli kans vaaleat pitkät (takapuoleen asti) hiukset vielä teininä. Tai siis teini-iässä alko tummua ja värjäsin pitkään vaaleaks. Esikoisen syntymän aikoihin (24v) annoin oman värin kasvaa esiin ja lyhensin puolpitkiks. Siitä on sit pikkuhiljaa tummemmaks värjätty ja punertavasta tykkään. :)
Sirpa, eiks sulla ollut sairaalakassi pakattuna vielä?!? Se on menoa nyt! :) Tsemppiä ja kirjoittele kun jaksat/pystyt. :)
Tähti, aika hyvin mun kohdalla onnistuit.
Mulla on vaaleat hiukset ja yksi työkaveri kerran sanoi, että muistutan nuorta Marilyniä mutta laihempaa (tärkeä lisäys).
Arvatkaa vaan kuinka paljon meitä tuijotetaan täällä Italiassa, naapurit ei lakkaa ihastelemasta meidän taaperoa, jolla on blondit kiharat ja suuret siniset silmät..
Ihana hurmuripoika!! :)Hiusväriarvaus meni aika nappiin. Arvaus oli hiekanruskeat puolipitkät. Värjäsin äskettäin vaaleaksi ja nämä on polkkapituiset. Aiemmin mulla oli punertavanruskeat monta vuotta. Mutta oikea värini on enemmän tuo vaaleanruskea.
Tässä meidän Elias, 3,5 kk.
View attachment 39376
Hiusväriarvaus meni aika nappiin. Arvaus oli hiekanruskeat puolipitkät. Värjäsin äskettäin vaaleaksi ja nämä on polkkapituiset. Aiemmin mulla oli punertavanruskeat monta vuotta. Mutta oikea värini on enemmän tuo vaaleanruskea.
Tässä meidän Elias, 3,5 kk.
View attachment 39376
Saat osastolta rintakumin ja sen saa mukaan.
Kyllä minä myös vahvasti veikkaan, että tämä jää meillä viimeiseksi. Vaikka heti perään tärppäisi, niin olen auttamattomasti vanha. Aivan viime tipassa, kyllä onnisti tämän vauvan kanssa.
Ihana tuo sun lista!
Joo, supistuksia harvakseltaan. Nyt synnärillä, otettiin tulehdusarvot ja piti kattoo kohdunsuu, mut kätilö lähti synnyttää. Ja mulle tuli samall piiitkä supistus, menin tsekkaa lapseveden ni tuliki verta. Samaan aikaan täällä taas syntyi yks. Ventataan kätilöä. Mut sain jo megasiteen, kuulemma avautumisvuotoa. Tää kirjottelu muuten vie ajatukset vähän pois kivulta. En mä täl reissulla viel ajatellu jäädä.Saitko Sirpa levättyä?
Jännäks menee taas,huh, vasta hermoiltiin MS74:n synnytystä ja nyt Sirpan!! Ens yönä en kyllä malta koisata niin sikeesti kuin viime yönä, ihan pakko tehdä välillä tänne tilanne tarkistuksia Ja onneks futiskin pitää hereillä ainakin puoliin öihin.. :) Ja aamulla sitten tooodella pirtein silmin (litran silmäpussit!!) kampaajan tuoliin.. :)Joo, supistuksia harvakseltaan. Nyt synnärillä, otettiin tulehdusarvot ja piti kattoo kohdunsuu, mut kätilö lähti synnyttää. Ja mulle tuli samall piiitkä supistus, menin tsekkaa lapseveden ni tuliki verta. Samaan aikaan täällä taas syntyi yks. Ventataan kätilöä. Mut sain jo megasiteen, kuulemma avautumisvuotoa. Tää kirjottelu muuten vie ajatukset vähän pois kivulta. En mä täl reissulla viel ajatellu jäädä.