Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei tiätteks mitä tajusin: mä pystyn olee selälläni! Jiihaa. Tääl me nukutaa ja lököillää sairaalasängyn reunojen sisäl selällää vierekkäi ku mitkäki ellun kanat....ja kummatki prutkuttelee. Voin kertoo et sektion jälkee ilma kiertää vattas simona ja ääni on ku 8-kerroksisen talon viemäriverkosto laukeis koht.

Aiku ois popcorneja ☝
 
Himassa. Kohdunkaula epäkypsä ja ulkosuu auki yhdelle sormelle. Se kovakouraisesti ropas. Oisin saanu jäädä yöks, mut tulin mieluummin himaan. Sain kaikkii vermeitä mukaan ja pari panadolia. Mut siel on tarjolla sit kipulääkkeitä. Kätilö meinas et huomen viimeistään tapahtuu ja määräs mulle hampurilaisen ja makkaraperunat :hungry:. Nyt onkin massu täys ja sauna on päällä. Mulla on himassa keinutuoli ni täs oon. Supparit taukos ny, pystyy keskittyy futikseen ja Ronaldoon. Se on ku veistos :Heartpink ! Tens (tai niinku veljentyttö kuuli "pers-laite") tikittää selässä. Joku tulehdusarvo oli vähä koholla, ei merkittävästi. Viimeistään ennen aamu-kasia sairaalaan takas.
 
Mitä vittua ?? No eihän ne enään mihkään himaan laita! Sirpaa siis ! Onko ne tsekannu että vaavilla kaikki ok? Jos vedet valuu ja vertakin tulee... ettei istukka irtoa ennen aikojaan! Tuleehan sitä vähän avautumis vuotoakin mutta silti. Et sa sielt tuu kun vasta babyn kanssa!!!
 
Nyt Sirpa nautiskelet Ronaldosta ja koitat saada nukuttua ja uusin voimin huomista kohti. :)
Tähti, mä olen täysimettänyt kaikkia kolmea vähintään 4kk mutta menkat alko joka kerta reilu kuukausi synnytyksestä! Eli se siitä imetyksen ehkäisyvoimasta...
 
Himassa. Kohdunkaula epäkypsä ja ulkosuu auki yhdelle sormelle. Se kovakouraisesti ropas. Oisin saanu jäädä yöks, mut tulin mieluummin himaan. Sain kaikkii vermeitä mukaan ja pari panadolia. Mut siel on tarjolla sit kipulääkkeitä. Kätilö meinas et huomen viimeistään tapahtuu ja määräs mulle hampurilaisen ja makkaraperunat :hungry:. Nyt onkin massu täys ja sauna on päällä. Mulla on himassa keinutuoli ni täs oon. Supparit taukos ny, pystyy keskittyy futikseen ja Ronaldoon. Se on ku veistos :Heartpink ! Tens (tai niinku veljentyttö kuuli "pers-laite") tikittää selässä. Joku tulehdusarvo oli vähä koholla, ei merkittävästi. Viimeistään ennen aamu-kasia sairaalaan takas.
Muista sit että jollei etene ja on todella tuskasta niin voit vaatia sektion. Tsemppiä ihana Sirpa!
 
Hei tiätteks mitä tajusin: mä pystyn olee selälläni! Jiihaa. Tääl me nukutaa ja lököillää sairaalasängyn reunojen sisäl selällää vierekkäi ku mitkäki ellun kanat....ja kummatki prutkuttelee. Voin kertoo et sektion jälkee ilma kiertää vattas simona ja ääni on ku 8-kerroksisen talon viemäriverkosto laukeis koht.

Aiku ois popcorneja ☝

Upee asenne MS74!!:happy

Tsemejä sinne sairaalaan:happy:
 
MS74, pyydä äijältä poppareita! Miten se on suhtautunu tyttöön? Mäkin teen poppareita! Vittu Ronaldo meni pois! Perse!
Niinpä, siinä meni yksi silmänilo tästä matsista.. :( ! Taidanpa siis mennä jääkaapille koluamaan minäkin, kun ei satu poppareita olemaan ja täällä periferiassa ei oo ees kiskaa, abc:ta tms. lähimainkaan.. :)
 
Himassa. Kohdunkaula epäkypsä ja ulkosuu auki yhdelle sormelle. Se kovakouraisesti ropas. Oisin saanu jäädä yöks, mut tulin mieluummin himaan. Sain kaikkii vermeitä mukaan ja pari panadolia. Mut siel on tarjolla sit kipulääkkeitä. Kätilö meinas et huomen viimeistään tapahtuu ja määräs mulle hampurilaisen ja makkaraperunat :hungry:. Nyt onkin massu täys ja sauna on päällä. Mulla on himassa keinutuoli ni täs oon. Supparit taukos ny, pystyy keskittyy futikseen ja Ronaldoon. Se on ku veistos :Heartpink ! Tens (tai niinku veljentyttö kuuli "pers-laite") tikittää selässä. Joku tulehdusarvo oli vähä koholla, ei merkittävästi. Viimeistään ennen aamu-kasia sairaalaan takas.

Jaksamista Sirpa!:Heartred Huomenna varmasti tapahtuu enemmän.
 
MS74, pyydä äijältä poppareita! Miten se on suhtautunu tyttöön? Mäkin teen poppareita! Vittu Ronaldo meni pois! Perse!
Mun mies on aivan innoissaan vauvasta ja isyydestä. Se ei koskaan laita faceen mitään omasta elämästään ja nyt oli tän laittanut. Se sai hoitaa vauvaa tänään kätilön kanssa ja lepertää sille kokoajan. Hän on onnessaan kun saa auttaa mua sairaalassa ja pitää huolta että juon ja syön. Vastuuttamisesta tykkää kun pyysin että ois tytön kanssa päiväsalissa 1,5h jotta nukkuisin sen ajan ni oli ihan tohkeissaan. Parasta oli kun hän sano että nyt hän keskittyy vaan tyttöön eikä sovi muuta.
 
Hei, ois kyssäri joskus synnyttäneille, kauanko otti aikaa imetyksen lopettamisesta, kunnes ekat menkat tuli?:rolleyes:

Menkkoja ootellessa ( viikko sitten lopetin imetyksen)...

Mulla alkoi pojasta menkat reilu viikko imetyksen loppumisen jälkeen. Mulla tosin meni kaksi kiertoa, ennen kuin kierto tasaantui normiksi, ekat menkat oli tosi niukat ja kesti pari päivää ja kierto oli aika lyhyt (22päivää muistaakseni).
 
Haha, ei toi nyt hirveen kaukana ole. Paksut ne on, ja sellaiset kellertävän maantienväriset. Lopetin värjäämisen pari vuotta sitten. Tällä hetkellä ne on kyllä aika pitkät.

Lettuhei :) Aika hyvin osui...:joyful:
 
susamama, ne otti käyrää koko ajan ku olin siellä ja oli ok. Nyt vauva taas möyrii kuten yleensäkin tähän aikaan. En mäkään kyl ollu ennen kuullu tai lukenu avautumisvuodosta. Te synnyttäneet ootte pimittäny tietoja :yuck:! Nyt tulee 10-15min välein kipeitä subbeja.

Se oli tosi kiva kätilö. Ja mullahan on tosi lyhyt matka synnärille, niin voin täs ravata edes takas.

Toi ranskis Griezmann on kans söde. aika pienimies :happy:. Ai sitä talutti kentälle suomalaistyttö! Hehheh! :joyful: Nyt saunaan!
 
Hei, ois kyssäri joskus synnyttäneille, kauanko otti aikaa imetyksen lopettamisesta, kunnes ekat menkat tuli?:rolleyes:

Menkkoja ootellessa ( viikko sitten lopetin imetyksen)...

Lopetin yöimetykset kokonaan ja päivälläkin ehkä 1-2 kert. joskus heinä-elokuun vaihteessa. Se päiväimetys jäi myös pois noin parissa viikossa. Ekat menkat alkoi syyskuun alussa, eli aikalailla 1 kk siitä kun yöimetykset lopetin kokonaan...

Tosin en osaa sanoa onko niissä ekoissa kierroissa aina ihan ovulaatiokin?!

Imetin siis öisinkin jonnekin 11 kk ikään asti likkaa (joo huvituttia, ei se varmasti nälissään ollut)... Tosin se ei kyl erityisemmin haitannut, nukuin itsekin tarpeeksi hyvin silti.
 
Hei, ois kyssäri joskus synnyttäneille, kauanko otti aikaa imetyksen lopettamisesta, kunnes ekat menkat tuli?:rolleyes:

Menkkoja ootellessa ( viikko sitten lopetin imetyksen)...


Menkat voi olla jo imettäessä. Mä imetin kumpaakin lasta pitkään yli vuoden ja menkat alkoi muistaakseni muutaman kuukauden jälkeen synnytyksestä. Sinänsä ei siten yhteyttä toisiinsa. Yksilöllistä varmaan.
 
MS74 :) No, vähän lapsellinen on, mutta ajatus keventää tunnelmaa...:3some Tässä vielä loput, joista on tullut "netti' mielikuva

Myy75 : tumma polkkatukka
Kimaira : vaaleat raidat, lyhyet hiukset
Lettuhei : Paksut hiekanväriset puolipitkät
Kisu75 : suklaanruskeat lyhyet ja omatyylinen leikkaus

Hehee :D
...ei nyt ihan. Hauska :)

On mulla ollu välillä vaaleita raitojakin, mut pääsääntöisesti tummaksi värjätyt hiukset viimeiset 10 v. Oma väri on tosi tylsä maantien HARMAA. Viimeset vuodet pituuskin on ollu yli olkapäiden - äijä sano etten saa leikata lyhyeksi kun sit näytän ihan pojalta?! No. Oikeesti se ei sen päätös ole v**n vertaa, en vaan oo löytänyt kampaajaa johon luottasin tarpeeksi et se osaa kyniä mun pyörteisestä tukasta lyhyenäkin mageen... Eikä tarvi ravata siistimässä leikkausta muutaman viikon välein näin. Mut ehkä vielä joku pv...
 
Tähti73, ehdin ennen synnytystä täyttää 45 vuotta ja imetys on pitänyt menkat poissa aina yli puoli vuotta. Tätä vauvaa tehtiin kaksi vuotta, joten seuraavan syntyessä olisin noin 48v. Kyllä tämä riittää. Yksi lapsi ei tappele keskenään.
Mä oon nyt 44 ja 1v2kk tossa vieressä ni kyl tää on ollu tosi raskas odotus nyt viimeiset viikot.. maha niin iso ja pikkuinen haluu syliin samalla murjoo mahaa.. kyl tää helpottaa parinvuoden kuluttua :D
 
Takaisin
Top