Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viddu, herätyskello herätti synnyttää:cat:. Nukuin ihan sikeesti kolme tuntii. Supistukset tuntu välillä läpi. Niit tulee alle 10min välein näköjään vielä. Tens nakutti välillä selässä. Voinkohan syödä aamupalan? Hei, purppuraviiva oli AIVAN selkee yöllä. Siitä on ny valokuva:). Täytyy taas kohta kuvata. Tääl kyllä kuorsataan rajusti. Äijä kerää voimia synnytykseen...:singing:

Mua muuten myös pierettää helvetisti. Muistaakseni sama homma joskus just pahimpien menkkakipujen aikaan. Hyi saatana, menkat. Ainoo raskauden hyvä puoli, et ne on pysyny pois.

Tähti-73, kaukana oot mun hiusten värin suhteen :p.
Joko sä kerrot synnärin? Että nähdäänkö täällä Tyksissä? Anna palaa paukut. Vatta tyhjenee jossai kohdin kuiteski. Mäkin.inhoon menkkoja!!!

Voit syödä kevyen aamupalan ni saat virtaa..jos joudut sektioon ni ne antaa vatsaa neutralisoivaa.

Tsemppiä!
p.s. Mä rakastan imettämistä! Rintakumilla vielä mennää ja hiukka vaavi joutu opettelee mutta oppis.
 
Mä juttelin kamun kaa puhelimessa viime vkl. Äijä laitto siinä keittiössä 1-lonkeroa lasiin ja nyökkäili vähä, et saiskos laittaa giniä lorauksen sekaan. Mä sanoin niin et kamu kuuli, et et laita giniä, voi tulla saatana lähtö. Mun frendi veti sellaset niitit, ja pakotti mun antaa puhelimen äijälle ja sano sille pari valittuu :grin:grin:grin. Tsoukilla mä vaan, tuumas äijä. Hyvät ystävät :love2.

Joo, nyt ollaan käyrillä. Supparit loppu. Kohdunkaulaa 2cm ja auki 1cm. Et tälleen. Sanoin jo ettei käynnistetä lääkkeillä, et huomen lekurin kaa treffit. Vedet tosiaan yöllä meni, ettäettä. Vaihtoehdot vähissä, jos 24h sisällä ei lähe syntymään. Nyt ventataan sitä streptokokkitulosta. Sit himaan jos neg, jos pos, ni antibiootit. Perseestä ois kyl jos tänne pitää jäädä. Siis nyt ku ei synnytäkään.

Mulla on ollu muuten kans punaiset hiukset 16-17 vuotiaana.:devil07
 
En oo MS tyksissä :wink. Oisin tietty tullu moikkaa sua! Joku tääl just synnytti, me nähdään muidenkin salissa olijoiden käyrät. Onks sulla omat rintakumit mukana? Mulla jäi ne ostamatta, et pitääks viel käydä cittarissa ennen syntymäpäiviä?
 
Vau Sirpa, näin nopee aksöneissä vaikka eilen (?) viel mietit et ei mitää... Hyvin se menee, ja teillähän on se sotasuunnitelmakin :)
 
Nyt vaan Sirpa käytävälle kävelemään! Tsemppiä tulevaan ja todellakin miehiltä on turha odottaa tuota kaikkea kun ovat sekaisin muutenkin kaikesta.
 
Sirpa mulle ainakin tuotiin Tyksissä rintakumi kokeiluun ilman että sitä edes pyysin, oli siis omat laukussakin mukana. Sit vaan ulos tai käytäville kävelylle jos sais supparit uudestaan käyntiin. Tai jos pääset kotiin niin rupeet siirtelemään huonekaluja! :D
Kiitos hiusvärivinkeistä! :)
 
Voi jösses, onpas täällä ollut tapahtumarikas yö ja mä oon vaan vetäny vuosisadan yöunet,heh! Nyt menee aamukaffen nautiskelu rattoisasti, kun käy viime yön ja aamun juttuja läpi. :)

Sirpa: Kovasti tsemppiä ja jaksuja sulle, hyvin se menee!! :) Tai hyvähän täältä vielä on huudella, kun oma jännitys (paniikki!!) kasvaa tässä muiden urakoidessa ensin!! Mutta kohta se ihana pikku masumyllertäjä on sylissä ja tissillä, vieden sulta koko sydämen, kuten on jo varmaan vienyt masussa ollessaankin! :)

Hiustenvärin suhteen meni vähän arvaus vipaan..;) Oii, oliskin ruskea kiharainen harjas, mutta mulla on ollut ihan muksusta saakka lyhyt, paksu, piikkisuora ja tylsän maantienvärinen tukka. Väri on kyllä sitten vaihtunut kampaajan toimesta jo teinitennarista saakka ja tällä hetkellä on nyt jo jonkin aikaa ollut oma väri tylsästi pohjana ja runsaasti vaaleita raitoja. :) Ai niin, huomenna onkin kampaaja ja raidotus, mahtavaa.., seuraavasta kerrasta ei sit olekaan tietoo, joskus synnytyksen jälkeen.. ;) ?!
 
Mä juttelin kamun kaa puhelimessa viime vkl. Äijä laitto siinä keittiössä 1-lonkeroa lasiin ja nyökkäili vähä, et saiskos laittaa giniä lorauksen sekaan. Mä sanoin niin et kamu kuuli, et et laita giniä, voi tulla saatana lähtö. Mun frendi veti sellaset niitit, ja pakotti mun antaa puhelimen äijälle ja sano sille pari valittuu :grin:grin:grin. Tsoukilla mä vaan, tuumas äijä. Hyvät ystävät :love2.

Joo, nyt ollaan käyrillä. Supparit loppu. Kohdunkaulaa 2cm ja auki 1cm. Et tälleen. Sanoin jo ettei käynnistetä lääkkeillä, et huomen lekurin kaa treffit. Vedet tosiaan yöllä meni, ettäettä. Vaihtoehdot vähissä, jos 24h sisällä ei lähe syntymään. Nyt ventataan sitä streptokokkitulosta. Sit himaan jos neg, jos pos, ni antibiootit. Perseestä ois kyl jos tänne pitää jäädä. Siis nyt ku ei synnytäkään.

Mulla on ollu muuten kans punaiset hiukset 16-17 vuotiaana.:devil07
Älä anna käyttää Cytoteciä. Jopa meidän ystävä kätilö sano siinä tohinassa että se on raju. Oksitosiinitippa helpompi kestää mutta panttaavat epiduraalia koska saattaa keskeyttää käynnistymisen. Toivottavasti käynnistyy sulla itellää taikka sit otat vaan sektion! Tsemii.
 
En oo MS tyksissä :wink. Oisin tietty tullu moikkaa sua! Joku tääl just synnytti, me nähdään muidenkin salissa olijoiden käyrät. Onks sulla omat rintakumit mukana? Mulla jäi ne ostamatta, et pitääks viel käydä cittarissa ennen syntymäpäiviä?
Saat osastolta rintakumin ja sen saa mukaan.
 
Tähti, aika hyvin mun kohdalla onnistuit.:wink
Mulla on vaaleat hiukset ja yksi työkaveri kerran sanoi, että muistutan nuorta Marilyniä mutta laihempaa (tärkeä lisäys:laughing002).
Arvatkaa vaan kuinka paljon meitä tuijotetaan täällä Italiassa, naapurit ei lakkaa ihastelemasta meidän taaperoa, jolla on blondit kiharat ja suuret siniset silmät..
 
Mun tokavanhinmmalla tyttärellä on lunnokihara tukka, ihan vaalea afro kihara. Hänen hiuksiaan hämmästelty kaikkialla missä ollan oltu. Parhain oli kun aikanaan ruotsinristeilyllä pari mummoa tuöi ihan hipelöimään tytön(silloin n 3v) hiuksia ja kysyi"onko nää permanentatut?", joo mä permanenttaan taaperon hiuksia:)
 
Mä olen kans kallistumassa siihen et jos tarvii käynnistellä niin ei ainakaan ballonkia eikä varmaan cytoteciäkään. Kolmas mulla käynnistettiin ja se tehtiin puhkaisemalla kalvot (ei mitään vaikutusta) ja sit oksitosiinia ja sit mentiin! :D Muuten tahti oli hyvä mut se eteni portaittain, ei pikkuhiljaa voimistuen. Eli edellinen supistus oli ok olo ilokaasun kanssa ja seuraavasta huusin epiä.
 
Päästiin himaan. Se kokkihomna oli neg. Illalla verikokeisiin ja aamulla lekuri. Kuumetta pitää mitata 4h välein. Meitsi kyl ottaa tirsat, en lähe lenkille. Huomenna on ihan varmaan taistelu käynnistys vs. sektio. Ja lekuri on tietty eri kenen kanssa mulla piti olla tärät.
 
Päästiin himaan. Se kokkihomna oli neg. Illalla verikokeisiin ja aamulla lekuri. Kuumetta pitää mitata 4h välein. Meitsi kyl ottaa tirsat, en lähe lenkille. Huomenna on ihan varmaan taistelu käynnistys vs. sektio. Ja lekuri on tietty eri kenen kanssa mulla piti olla tärät.
Lepää nyt! Kohta sun voimia koitellaan. Tsemii.
 
Päästiin himaan. Se kokkihomna oli neg. Illalla verikokeisiin ja aamulla lekuri. Kuumetta pitää mitata 4h välein. Meitsi kyl ottaa tirsat, en lähe lenkille. Huomenna on ihan varmaan taistelu käynnistys vs. sektio. Ja lekuri on tietty eri kenen kanssa mulla piti olla tärät.

Eikö olekin Sirpa aikamoisen siistiä kuitenkin, ihan silmänräpäyksessä pikkuisesi on täällä ja se on menoa sit, nimittäin rakkauden osalta.:Heartred
Ja ekat pari kuukautta voit kiroillakin ihan rauhassa kun ei se vauva vielä mitään muuta tajua kuin sylin ja tissin/pullon (tosin neuvolassa kannattanee jonkin verran välttää v-sanaa..):wink
 
Nyt vaan Sirpa lepäilet ja keräät voimia tulevaan! :)

Mulla on se hyvinvointi ultra keskiviikkona ja neuvolalekuri torstaina, joten saa nähä, mitä sotasuunnitelmia siellä sitten aletaan punoa!? Rakenneultrassahan lekuri oli sitä mieltä, että yli lasketun ajan ei päästettäs ja mainitsi käynnistyksestä, huh..!

On se jännä juttu, miten paljon tuo vauvan asento mahassa vaikuttaa liikkumiseen! Eilen yritin lähtee lenkille, niin piti puolen kilsan jälkeen kääntyä takasin, kun paino niin pirusti tuonne alas ja pisti johonkin lihakseen. Tänään taas ei mitään, tein 4 kilsan lenkin ja oisin voinu lompsia vaikka kuinka pitkään, ei mitään tuntemuksia.. :) Ja vauvan hikottelusta ja pyllyn kohoumasta huomasin, että on yön aikana kääntänyt itseään eri asentoon.., taas kerran... :)
 
tähtipölyä, oon miettiny tota kiroilua. Kavereiden mukuloiden seurassa en oo pidätelly, frendit on sanonu et oon hyvä esimerkki "ei noin" ja "kuuntele kuinka rumaa". Veljenpoika meinas antaa porttikiellon niille ku sanoin hitto. Ei saa edes kuulemma sanoo himpura:joyful: tai "lettu".

Neuvolatäti on tottunu kiroiluun jo... Mut joo, oman kersan kanssa kyl joutuu oleen tarkempi, ettei sen eka sana oo "vittu" :nailbiting:. Kiva kirjoittaa sellaista johki vauvakirjaan...hehheh.
 
Takaisin
Top